Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mě musím říct, že hra sama o sobě je pro mě velikým zklamáním. A to ať už to stránce technické, tak po stránce příběhu. Na hře samotné je poznat, že projekt byl několikráte zmrazen a poté obnoven. Jako největší nedostatek vidím absenci výzkumu a vyrábění předmětů, tedy základních kamenů série. Místo toho nové zbraně prostě najdete, jak se válejí na zemi. A i to je dost absurdní, protože v jeden okamžik od kolegů posloucháte, jak se mimozemské kvéry rozpadnou na prach hned po smrti jejich nositele, a o deset minut později najdete několik laserových brokovnic, které se prostě povalují u cihlové zídky. Chápu že v taktické third person akci by asi působilo nepatřičně zkoumání a výroba vybavení, ale rozhodně se to dalo udělat nějak inteligentněji. Dále pak tupá umělá inteligence, ovládání taky nepotěší a navíc, motivace hrát to znovu je v podstatě nulová. Zdá se, že značka Xcom byla použita jen jako marketingový trik. Jedná se o ryze průměrnou střílečku s mnoha chybami, která nedělá své značce nejlepší jméno.
    • Ten výzkum je škoda. Navíc když máte v bázi laboratoře do kterých se i časem podíváte a vyzkoušíte si jednu zbraň.
    • stejne sis to stahnul tak co
    • Nedá se než souhlasit. Hru sem dohrál jednou a vlastně ani nemám potuchy o čem byla, 4x sem totálně ztratil vlákno, vůbec nevím o čem to vlastně bylo. Gameplay byl nudný a tolik nalajnovaný že je znovuhratelnost na bodu absolutní nuly. Cover systém mě neskutečně naštvával, AI spolubojovníků ignorující rozkaz Hold the Position, jak píšeš ty sbírání zbraní bylo fakt uměle naroubováno do příběhu, pak trocha Stargate - antiků (SPOILER: převtělování jiné rasy do lidí), pak i ve sci-fi debilita zastřelení nehmotného ufouna, tupé skripty, stále se opakující náplně misí, ještě tupější cutscény (proboha co je těžkého na scéně která bude mít zbraně a výbavu takovou jakou sem si přines, když už to měli mnohem starší hry...).

      Série UFO/XCOM mi je neznámá a beru to z pohledu nezávislého hráče. Prostě je The Bureau = CoD s taktickýma prvkama (které se mi velice líbili).
      Grafika ? UE3 tu ani není poznat (až na doskakující textury), ale náročnost efektů na maximum se vyrovnalo Crysis 3, leč vzhledově nikoliv a počtem efektů už vůbec (hráno a dohráno v průměru 22FPS).
      Jak už tu psali totálně promarněný potenciál. Za mě 60% (jen za taktickou a vizuální stránku).
    • Naprosty souhlas, je to promrhany potencial. Nebudu hodnotit samotnou napln nyni uz ne zcela zajimave 3rd person strilecky s partaky, ale vsechno okolo je proste... zklamani.

      Sedesata leta? Po prvnich par misich bych ani nevedel, ze se v nich hra odehrava. Urovne? Jak z nejakeho nahodneho chest-high-wall generatoru. Nalepka XCOM? Ano, je to nejaka organizace bojujici proti ufonum, ale jinak nic. Nebo tebou zminovany pribeh. Je to proste bida.

      Kdyz nic, tak trailery a reci vyvojaru slibovaly atmosfericky boj agentu proti transdimenzionalnejupiterskym ufonum, tajny konflikt dost mozna s nadechem X-Files, Dark Skies - a pomerne nezajimave 3rd person takticke strileni. Ta druha cast byla (za me bohuzel) vyplnena do puntiku. Ta druha vubec. Bad Dudes Shooter: Shootin Alyums 2099.
  • tak zase teda dost divny hodnoceni. za me tak max 5. nudna repetetivni kratka hra. kde vylozene urcity segmenty hry chybi to pozna i slepej. Jediny co se mi libilo je zajimavej hlavni hrdina a nabeh na dobrej pribeh - bohuzel jen nabeh. Navic souboje kde musite vsechno odmakat sam a partaci sou jen na to aby tam obcas hodily nejakou schopnost jinak sou na nic.To by klidne mohly stat u vchodu do mistnosti a nedelat nic.
  • BoB.2
    Čekal jsem že bude videorecenze žádná dlouho nebyla. *7*
  • Jak tahle hra mohla dostat 7/10? Vždyť hlavní technologie nedávaj smysl, hrdina je nesympatickej, dialogy nemaj dopad, AI spojenců je příšerný a boje se pořád a pořád opakujou? Tahle hra by měla mít hodnocení kolem průměru, ne-li pod ním. Prej 7/10... zasmál jsem se
  • Prave jsem ztratil iluze o objektivite games.tiscali.cz, ta hra si 7 nezaslouzi (PC verze).

    - Neskutecne sprasene ovladani na PC (na konzoli mozna jine, ale to je mi fuk).
    - Neskutecne hloupa AI spolubojovniku (jejich presouvani se pod palbou, nemoznost hardlocku na miste, takze pri presunu hlavniho hrdiny do boku/zad vas "inteligentne nasleduji", takze takticky pohled na hru rapidne klesa
    - neskutecne debilni ovladani po druhe.

    To ze je to koridorovka mi nevadi. Na veterana je to konecne trochu zazivne (do prvni mimozemske zbrane, pak narocnost klesa, ale porad je to misty vyzva). Boze, proc jen tak po*rali ovladani, mohla to byt pecka. Pri hrani jsem musel kazdych 5 minut nadavat na dve nejvetsi mouchy (no spis zmutovane muchy velikosti mrakodrapu) ovladani a AI.
    • ovládání je v poho jakmile se naucis hotkeys, "follow" jde v poho nastavit na "stay" aby byly na místě
    • kovar.jakub
      Psal jsem recenzi do Levelu a s Milošem víceméně souhlasím, AI rozhodně JE slušná a ovládání rozhodně není tak strašné, jak tady píšeš (pravda, gamepad je o něco pohodlnější). AI hapruje jenom v případě, že na pozici, kde jsi jim rozkázal být, letí granát - v tu chvíli opět začínají následovat.

      Osobně jsem hodnotil v Levelu jako dobré a stojím si za tím - já osobně výraznou vadu viděl hlavně v podivně prostříhaném příběhu, hratelnostně šlo o vcelku povedenou taktickou střílečku.
      • Zdravicko,

        tak to v zadnem pripade neni cela pravda. Na granaty reaguji (super), ale pri pohybu hlavniho hrdiny (napr. do boku/zad) se AI zacina od jiste vzdalenosti sama presouvat. U sniperu vazne super, kdyz ocekavam ze budou strilet z co nejvetsi vzdalenosti (obdrzi nizky DMG, zabavi soupere).

        AI pri zaseknuti (a vzdaleni se hrace) uziva jednoduse teleport/spawn team-memberu. Ze by tam byl nejaky hard-limit jak moc se muze hrac od AI vzdalit, a AI s tim pocitala pri "vypoctu taktiky"? To je pouze ma domenka, ale proste na miste nestoji, kdyz jim trochu utecete... Schvalne zkuste.

        Vim ze prispevky vypadaji negativne, asi bych nebyl dobry recenzent - ale pribeh celkem obstava (ikdyz par nelogicnosti). Ale k cemu mi je hra, kde neustale nadavam nad nedodelky? To je jak cist knihu, kdy kazda strana ma pruhledne listy. Cist to jde, ale clovek se nadre...
      • "taktickou střílečku" já myslel že tímto titulem se honosí SWAT / R6 a ne takový blbovinky... No co, vždyt "shooter" CoD je dneska považován za "standard FPS"

        Asi jsem moc starej, málo která nová hra mě osloví. Tenhle víkend chci oprášit AvP. Jak pak by asi obstál v recenzi dnes.
    • XorxoxTalarius
      Jen tak pro kontrolu, hral jsi to na klavesnici s mysi nebo na kontroleru? Abych vedel
      • Ahoj,

        klavesnice/mys (proto ta reference na PC verzi, byt k PC se da taktez poridit).
        Hra (pokud vim) nebyla anoncovana jako konzole only, a treba ME si s ovladanim dev-ove poradili...
    • Tak treba hral na obtiznost EASY, jak je u recenzentu bezny, pak jsou panaci nejspis skoro nesmrtelny, tak mu to prislo ok *15*
      • milos.bohonek
        Hrálo se na medium/hard, jak je u mě běžný.
    • x_ander
      Vím, že je to mlácení prázdné slámy, ale... recenze nejsou a nikdy neměly být objektivní, vždy jde o subjektivní názor autora recenze.

      S hodnocením (resp. s názorem autora) samozřejmě souhlasit nemusíš. Nic ti pak nebrání napsat vlastní recenzi, třeba čtenářskou tady na webu (což nemyslím rýpavě, rád si přečtu víc názorů na hru).
      • Ale to ze je to ovladanie od veci, predsa musi byt jasne kazdemu, co hral na klavesnici a mysi aspon jednu normalnu hru. Najprv som si aj ja myslel, ze som iba nesikovny, ale ono je to naozaj tazkopadne, nepresne a nevyladene. A uplne to kazi dynamiku hrania, ked uprostred prestrelky musim v taktickom pohlade urobit asi 10 pohybov mysou a stlacit tri tlacitka len preto, aby sa panak posunul do ineho krytu.
        • A jeste prejet "ukazatelem budouci pozice" pres pul mapy...
          Dale ikdyz je neco v "kruhu akce", tak pokud zde neni prima cesta (je nutne preskocit etc.), tak to v commander modu proste neudelate, ci neudelate snadno (nekdy se mi to povedlo, ale nevim jak.. coz hovori bud o me neschopnosti, nebo je neco "neintuitivni").
      • No tak tyhle zvratky jsou nejlepší, věčný nesmyslný boj subj/obj. Základem je, bylo a vždy bude hodnocení, žádný takový ty novodobý výplody choré mysli např. na základní škole "váš kluk je docela chytrý, ale nejdou mu počty a stále si kálí do kalhot". Prostě podivám, vidim 7/10, řikám to by mohlo bejt dobrý, jdu zkusmo zkouknout komentáře a ferdič tam napíše o naprosto kardinálních neduzích, jdu si tedy přečíst recenzi a ono zajímavé, "profesionální" recenzent píše něco jiného. No jeden z nich pravdu nemá, takže žádný obj/subj. Očividně ale budu spíše věřit hráči, který si dá tu práci s tím, že na ty, v tomhle případě zásadní, neduhy upozorní.
        • Proc tolik minusu? Ma castecne pravdu. Kdyz uz zavedu na portalu hodnoceni, pak by melo mit nejaka pravidla, ne jen subjektivitu (byt nelze vse 100% pomerit).
          Spis me nastvali v recenzi "vynechane" casti, nebo dokonce nepresnosti. Mimo jine proto jsem napsal svou prvni vetu o objektivite games. Neco se prehlednout da (jsme jen lide), ale recenzent by mel byt dostatecne schopny videt hlavni neduhy (i pozitiva) hry. Od toho je placeny
          • A ty neduhy/pozitiva v clanku vypichnout, coz se zde nestalo....
      • Mas pravdu, objektivita se meri/porovnava obtizne.
        Ale to co jsem si v rezenci precetl jsou misty proste zvasty, a neda mi to nesdelit to ostatnim ctenarum/hracum. Kryti/ovladani ala MassEffect je proste v lepsim pripade zbozne prani, v horsim prachsproste klamani ctenaru. AI vazne nelze nazvat "slusna/primerena/prumerna".

        Defacto proto jsem psal reakci - za me, jakozto hrace: "Nekupujte si tuto hru, alespon ne na PC, budete zklamani nedodelky".
        • x_ander
          Však já to beru, každý může říct svůj názor na hru, co ho na ní s*ere a (ne)doporučit ji ostatním. Spíš jsem reagoval na tu tvou první větu.
          • Vpohode, ale presto co jsem napsal - musim na prvni vete trvat. 7/10 mi nesedi:

            7 - Velmi dobrá
            Hra ocejchovaná sedmičkou bude zajímat především fanoušky daného žánru, kteří ji pro jiné kvality odpustí drobné a možná i nějakou tu větší chybku, která by pro širší spektrum hráčů byla hůře akceptovatelná. Pořád se však jedná o kvalitní titul, u něhož pozitivní aspekty viditelně převažují nad negativy.

            A v clanku nevidim o chybach zadnou vyraznou zminku, coz v mych ocich snizuje objektivitu. Proste po precteni recenze je to vypada jako super hra, a to v aktualni fazi neni. Trosinku jsem si vzpomnel na carrier commandera, velky potencial, behem prvniho release jsem videl i pozitivni recenze (avsak tusim ze ne zde), a pak prusvih. Me3 to stejne (byt ne v takove mire). Jsem opatrny s duverou v herni portaly.... Byt by meli byt nestrane, a pomahat s koupi... a vzdyt o prachy jde az v prvni rade....


            PS: Vis proc jsem z neobjektivnosti obvinil games? Vydavatel zodpovida za kvalitu toho co uverejni, autor jen za to co predava vydavateli.
    • Keyz
      Lost planet 3 které je vyčítáno to samé a má 4. Tahle bomba má 7. A je jedno, že je to debilní. A nelogické. V lost planet 3 si zbraně aspoň kupuješ, zde se válý na zemi.... A další hovadiny.
      • Ono tam nelogicnosti, ktere jsou tu kvuli lepsi hratelnosti, je celkem dost. Hlavne u zminenych zbrani :-)

        Pak konecna cast, kdy se hlavni hrdina chce utect od entity, a ta se naopak lepi kam to jen jde. Dle dialogu modra vs cervena, je hlavni hrdina s entitou jedna bytost, takze stejne smysleni, stejne pocity. Proc kazdy jedna diametralne odlisne?

        PS:) Po DragonAge2 jsem celkem alergicky na "spawnovani se nepritele" v miste kde stojim (proc je proste nespawnou zaroven vsechny, ci o kus dal, a tim daji cas k reseni problemu? Ci alespon nejaky efekt ala "portalu"?) Ono staci hrat trochu jinak nez hra ocekava, a pak podobnych krp potkava clovek vic jak dost.
  • Vitekb
    Překvapivé zhodnocení. Viděl a četl jsem už několik recenzí a ve všech nazývali soubojový systém véceméně nudný a nezajímavý a jedníní spřátelených agentů jako dost hloupé.
    Tohle je první, kde recenzenta souboje bavili.
    • maros.goc
      blbost ...mnoho recenzentov system bavil ..navyse ti ktori tvrdili ze nie ocakavali od hry proste dalsi XCOM Enemy Unknown, co je nelogicke a nechapem ako mozu recenzenti hre vycitat ze to nie je ako ta strategicka hra ...
      • Chapu spravne ze dovetek "nechapem ako mozu recenzenti hre vycitat ze to nie je ako ta strategicka hra ..." je ironie? V opacnem pripade: "JE TO XCOM!" a sami vyvojari vyzvedavali taktickou stranku nad vse (vzpominate? "Xcomem bureau se nemae sanci prostrilet sam... bla bla bla).
        • Strategie nerovná se taktika. Jenom pro pořádek.
    • Tak on je nudný v tom smyslu že "užzasedalšíMassEffect zív"
      • Vitekb
        Ne, četl jsem, že je nudný sám o sobě. Že je to pořád to samé, téměř beze změny, a že to prostě přestane po chvíli bavit.
        • Jo ty souboje jsou časem nuda. Společníci nejsou schopní sami používat svoje dovednosti, takže si to hráč musí odklikat sám. V podstatě stačilo udělat hlavní postavu silnější s vývojovým stromem na víc dovedností.
  • U mňa by dostal Heroes of Might and Magic (akýkoľvek) 4/10 a tak isto Dark Souls ci Legend of Grimrock a viete prečo? No preto, že má také hry vôbec netankuju i keď sa jedná o nadpriemerne tituly, takže asi ťažko bude niekoho baviť taktická strielacka, keď chcel hrať netakticku strielacku, to ale
    Nerobí tuto hru špatnou, že ano?
    • Pak ale asi nebudes recenzent podobnych her, protoze se da predpokladat ze i v tomto zanru mas minimalni prehled. A tim padem je zbytecna recenze neceho, cemu "nerozumis a nehovis".
      Prosim nevykladej si to jako hate, neni to tak myslene. Sam nebudu psat recenze na auta, ikdyz v nich jezdim, vim kam se lije olej, a nejaky obecny prehled mam, byt me to vic neoslovuje...
      • ale ja som predsa nenarazal na recenzenta, ale na niektore prispevky v diskusii...
    • Ne, špatnou hrou dělá táto hra tím, že se tváří jako známá značka, přitom to je jen umělá napodobenina, která využívá jméno zajeté série (a ještě k tomu špatně). Očekávání byla zkrátka vysoká. Kdyby se to jmenovalo jinak a vypadalo jinak, tak se s hodnocením i spokojím, ale tohle mělo dopadnout úplně jinak, zvlášť potom, co vývojáři naslibovali... A to radši ani nemluvím o technické stránce.
      • Aha, takze mame tu dve uplne rovnake hry, jedna sa vola Xcom a druha Xshooter, ale prva menovana je sracka, pretoze sa nevola ako ta druha a ludia cakali, ze ked to bude Xshooter, tak to bude nadpriemerna hra, ale kedze sa tomu dal nazov Xcom, tak je to proste slabe...jasne, to dava zmysel *7*
  • Dobry den
    Ke hre sme s kamradem zacali vytvaret cestinu mozna je to zbytecne, ale tak ci onak aspon si zopaknem AJ :D. Zatim je prelozene menu a agent roster. Necekam ze se nekdo prida k prekladu ci jeho vyvoji ale pokud ano poslete mi zpravu na P.Honzajk@seznam.cz budeme radi za kazdeho dobreho prekladatele. Dialogu je na preklad dost :D Doufam tez ze aspon nekdo oceni nasi snahu.
    • Zdravím hoši, jak to vypadá s tou češtinou ? :))
    • Pošli texty :) Zatím hru nemám ale chystám se na ní. +- styl L.A. Noire ? Zajímá mne názor hráče amatéra, ne hráče,recenzenta "profíka" :)
    • Zdravím vás pánové :) . Sice jsem s Aj na štíru ale určitě vaší snahu oceňuji a těším se až bude hotová :) . Lidem jako vy patří velké DÍKY DÍKY DÍKY :) . Popřípadě až bude hotovo zdali byjste mi ji zaslaly na email :)
  • Kdo umi anglicky tak doporucuji tohle video od TB http://www.youtube.com/watch?v=m2SrvXOTKaw
  • Tak jsem to vyzkousel a AI partaku je uplne dementni. Hraju na treti obtiznost ze ctyr a kdykoliv je nekdo ranenej, stalo se mi snad jednou, ze partak vylecil druhyho, me nevylecili nikdy. ten blbec se totiz rozebehne NEJKRATSI cestou, pri ceste klidne prelejza celej nakladak(tzn 3x skok) a mezitim toho blbecka samozrejme sejme i blbej sectoid, natoz silnejsi nepritel. Takze muzu jenom cumet, jak se partak vali kus ode mne na zemi nez chcipneme vsichni. Ovladaci menu je taky dementni, zlatej Maas Effect. Je to hrozne pomaly, nez clovek nekoho nekam posle, nedejboze kdyz chce, aby strilel na konkretni terc, to uplynou veky, zaukolovat dva agenty. Zatim to vidim na 5/10 rozhovory se snazej kopirovat Maas Effect taky, ale stejne hrac musi vetsinou proklikat vsechny moznosti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit