Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Libi se mi to. Pokud se jim opravdu prevede udelat solidni XCOM hru (se vsemi hlavnimi prvky, ktere k serii patri), ale ve 3rd person pohledu, pak klobou dolu pred nimi a sem s ni! *4*
    • Michalus
      Souhlas ... taky se mi to libi.
  • montatatana
    A tady taky prvni gameplay zabery a porovnani s puvodnimy buildy z roku 2010/11.
    http://youtu.be/PdHFjVW-dIg
  • Takže odstranili ty zábavné a docela originální vetřelce a nahradili je Mutonama a Sectoidama a udělali z toho střílečku dost podobnou ME....oh jé :(
    • TheSilverBoy
      taky je mi líto těch vetřelců ale s taktickym pojetím hry nemám problém
      furt lepší než 192 CODko
  • hznk89
    Nejraději bych si dal nějaký survival horror s emzáky, rok 1950-1970, v otevřeném městečku. S paranoidní atmosférou jako ve filmu Invaze lupičů těl z 56 (Jó, dnešní horrory se mají co učit). Upřímně mi je nějaká akce s taktizováním někde hluboko tam v zadu. Zkusím to někdy, až bude produkt v akci, jen díky té retro atmosféře. Více se mi líbila verze z roku 2010.
  • Odulin
    Nevidel bych to tak cerne...docela se mi to libi.
  • MidnighT91
    Ze zajímavé hry s naprosto parádním, dosud neviděným druhem mimozemšťanů udělaly nezajímavou kopii Gears of War se stokrát omletejma ufonama...
  • 2 zídky 10 metru od sebe a krytí se za nima má bejt jako ta taktická akce?
  • Proč musí ze všech nadějně vypadajících her udělat thirst person omalovánku alá Gears of Wars s rádoby taktickými prvky, které jsou vesměs jen krytí a přebíhání od krytu ke krytu???? Původní koncept z roku 2010-2011 byl luxusní.. Zajímavé prostředí, zbraně, nepřátelé... Když už tam museli tu jejich "taktiku" nacpat, tak proč to neudělali jako v x let starém dobrém Hidden and dangerous 2 ??? First person pohled, thirst person pohled a taktická část! Prostě se musí ze všeho udělat sr*čka, jen aby to zvládlo ovládat kdejaký jelito čtyřmi čudlíky na ovládači konzole (nic proti konzolím, ale mnoho her bylo kvůli ním ořezáno tak, že s původními konceptem už moc společného nemělo).....bléééé
    • Amen a vsadepritomne prekazky ktore su jak past na oko. Ach jo :(
  • Hodně se mi líbí to zasazení do těch šedesátých let. Vždycky jsem měl rád hry, které jsou zasazeny do minulosti a dobře kombinovaly "skutečné a neskutečné" Zlatej příklad je Return to castle wolfenstein. Na první pohled to je klasická druhá světová válka a pak tam po vás jsou zombie a nacistické experimenty. Škoda že podobných her není víc.


    Jinak ze všech videí a informací zatím plyne, že to s tím starým x-comem bude mít společné asi jenom zkoumání mimozemské technologie a jméno hry. Hra to nejspíš bude zábavná pro běžného hráče, ale fanoušci původní hry z toho budou zklamaní.
  • NA tuhle hru jsem se moc těšil...teď už ne. To, že je zde více taktiky mi vůbec nevadí, ale to, jak změnili barevnou paletu ano, stejně jako změna nepřátel. Předtím to bylo takové správně hororové, teď ti vetřelci vypadaj naprosto tuctově, jak kdyby je vzali z předchozí XCOM hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit