The Dark Pictures: Man of Medan - recenze hororu od tvůrců Until Dawn
-
"O zábavu se stará kombinace cutscén a napínavého walking simulátoru a QTE."
Tak to mi asi stačí, není to pro mě. U her chci jinou "zábavu" než cutscény, walking simulátor a QTE . Všechny tyto 3 věci ve hrách přímo nesnáším 🤣
-
-
že někdo nemá rád QTE chápu, stejně tak jako walking simulátory, ale co máte proboha proti cutscenám....? ty jsou pilířem nejedné výborné singleplayerové hry a jsou důležité k odvyprávění příběhu...
-
-
Cutscény ještě beru třeba u adventur, ale i tam je často přeskakuji, zdržují mě od vlastního hraní a nudí. Mě příběh ve hrách v 95% nezajímá a neřeším ho. Částečně je to asi i výhoda, jak občas čtu v recenzích nářky nad příběhem. Pro mě je hraní hry o přemýšlení co mám udělat, o řešení problémů, o střílení, o... Ale ne o tom se dívat na filmeček nebo čekat nějaký příběh jako u čtení knihy nebo sledování filmu, kde naopak čekám dobrý příběh.
U stříleček, strategií atd. cutscény přeskakuji prakticky vždy a pokud to hra neumožňuje, tak je automaticky (až na výjimky) odinstalovávám a žádám o refund.
Například mi připadá divné řešit příběh u stříleček. To je jako kdybych šel do kina na film a každých 10 minut se zastavilo promítání a diváci by museli něco udělat. Při sledování Rockyho třeba praštit souseda nebo si dát 10 kliků, aby se lépe vcítili do děje.
-
-
legitímny pohľad na hry, ale ja ho nepochopím. naopak, príbeh je pre mňa neoddeliteľnou súčasťou väčšiny hier a vďaka nemu si užívam samotné hranie intenzívnejšie a hlbšie. viac sa do hry ponorím, precítim.
tak ale každý sme nejaký, hľadáme a užívame si to svoje.
-
hahahaha ty jsi divný člověk zaseknutý někde v éře dávno mrtvých 80. a 90. let--- ale dělej si co chceš....
-
-
Možné to je, protože jsem tehdy při hraní Manic Minera opravdu žádný příběh nepotřeboval 🙂. Stejně tak ho nepotřebuji ani dnes třeba při hraní nového Wolfensteina , protože tam jde z 99 % pouze o akci a příběh neřeším.
Ale chápu, že u her typu The Dark Pictures: Man of Medan nebo Detroit: Become Human tvoří příběh naopak velkou část "hry", jenže mě tyto typy "her" nebaví. Každý jsme nějaký. Já si raději dám Shadow Tactics: Blades of the Shogun , kde je mi opět příběh šumák, protože to hlavní je v přemýšlení, jak zvládnout každou úroveň.
Stejně mi příběh přijde do většiny her (mimo výše uvedené typy jako Detroit) jen uměle naroubovaný, aby se neřeklo ....
-
-
To je tvá Osobní věc , my ostatní máme příběh zase naopak rádi.
Já si to dám rád baví mě podobné hry, to bych neodehrál skoro všechny telltale hry že😀
Tohle se busdou snažit udělat aby to bylol teda ne v kině ( tam to ani moc nefunguje) ale na webu.
-
-
-
-
výborně, na toto jsem se docela těšil....
-
-
Until Dawn bylo fajn. Určitě vyzkoušim 🙂 Btw dík za recenzi, ani jsem o tom nevěděl. Nejspíš by mi to uteklo.
-
Teda koukám, nějak nám ty hry zas vycházej 😀 jo na tohle jsem byl zvědavý. Jsem rád že to dopadlo dobře.
-
Hru som vyuzil z ponuky game pass. A s kamaratom, s ktorym sme si striedali gamepad sme ostali sklamani. Oba jeho postavy zomreli nezmyselnym sposobom, nie ako nasledky rozhodnuti, ale krizovatka autorov. A odrazu hra skoncila a to bez naznaku vysvetlenia, co sa na lodi odohralo (citali sme vsetko) . QTE boli zasa prilis lahke, aby sme prichadzali k ujme. Ale aby vam postava zomrela na dialogpvej volbe pri ktorej su moznosti "ano, je tu hmla" a jej opak. Velke sklamanie.
6/10
-
Until Dawn bylo super, dám tomu šanci za plnou cenu.
-
Dohráno jen škoda že další díl téhle skládanky až někdy v roce 2020!
Nakonec mi přežili jen 2 postavy( Byli 3 jedna umřela překvapiově po titulcích což naštve no, možná kdybych to věděl frnknul bych s jednou už na začátku takže tady je znovuhratelnost někdy jistá ( ne hned).
Těším se na Little hope. 7/10 většina scén kdy se nic nedělo zbytečně moc zdlouhavejch celkem dunejch na podobnej typ hry, i to hledání věcí a pročítání se sem moc nehodí ale dejme tomu. Třeba se poučí a příště bude více té akce a méně keců a nelogičností a taky trochu toho hororu.
-
Mno tak po hodne dlouhe dobe hra, co ma naboj, na toto se fakt tesim
-
Until Dawn mě hodně bavilo a dodělal jsem ho na platinu (což nebylo vůbec těžký) ale zkrátka postavy, příběh a zasazení bylo super.
-
-
To seš dobrej. Mně dlouho všichni přežívali a pak najednou začali padat jako mouchy. Co jsem pak koukal do návodu, tak některá zachraňující rozhodnutí byla dost o haluzi a ne o rozvaze, co dává lepší smysl.
-
-
Souhlas, taky sem to musel dohrát asi 4x 😂 právě že některý rozhodnutí mi nedávala moc smysl v kontextu dalšího přežití. V určitý chvíli jsem začal tušit že ten psycho vrah bude jen jako takže u něj jsem se tak nějak přestal snažit ale jak tam byli Wendigo už to nebyla taková procházka vím že někde na konci jsem musel několikrát loadovat kapitolu protože vždycky něco špatně v pořadí atd.
Edit. psal jsem že platina nebyla těžká ale myslim to spíš tak že jde opravdu jen o to dohrát to Xkrát než jako u jiných her dodělat něco na hardcore obtížnost.
-
-
-
Že by fakt povedený horor s volbami? BTW vývojářský deník o lodi duchů s cz titulky:
https://www.youtube.com/watch?v=UjwXALDiE50