Přejít na výpis diskuzí

The Elder Scrolls Online otevře celý Tamriel všem hráčům bez rozdílu dosažené úrovně

24.6.2016 16:18
Adam Homola 29 příspěvků

The Elder Scrolls Online sice nevzal svět PC ani konzolí útokem, ale podle posledních informací jde o typický příklad tiché vody, která mele břehy. Na tiskové konferenci Bethesdy oznámil šéf vývoje Matt Firor, že hráčská základna čítá sedm milionů hráčů. Důležitějším oznámením byla ale iniciativa One...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    F2p nat jet?
  • Holldir
    Do prd*le jak může autor napsat takovej vejmysl? Celý Tamriel? Tak právě proto, že ''celý tamriel'' ve hře není ani náhodou. Přístupná oblast hráčům je ais tak 20% celého tamrielu a to je též důvod proč jsem to zalomil hned po betě. První informace mluvily o celém kontinentu...a ejhle beta a otevřené bylo sotva pár lokalit čítající rozlohu sotva posledních tří her. Pořád čekám kdy splní ty žvásty o celém tamrielu, ale ono pořád nic...takže tohle mě dokáže nasrat:D
  • Mno jelikoz je tenhle web totalne doj.banej tak takhle ...

    2KO23L: Jasne, takze je to vetsi nez wow ... oni maji mozna 7M ... ale registrovanych hracu. A to vcetne tech, kteri se registrovali do bety a od ty doby na to nesahli.

    Podobny zmeny se delaj vyhradne kvuli tomu, ze neni dost hracu, viz ten rift, tam to funguje obou smerne = v nekterych pripadech se lv tvy postavy automaticky zvedne ... v jinych se ti automaticky snizi. A snizit si ho muzes i rucne. V nekterych pripadech dokonce musis (trebas proto, ze chces splnit quest nejakyho eventu, a oni tam maj podminku, ze mob ti musi davat XP).
    • Třeba servery na PVP bývaj plný. Nové Zony bývaj plné nových hráčů. První zony bývaj plné hráčů jen někde uprostřed těch hráčů je málo.
  • Jinak receno, nikdo to nehraje, a tudiz neni jak sehnat lidi do party - ostatne RIFT je presne stejnej pripad, kdokoli nad lv tusim 20 muze chodit libovolny dung ... a stejne bude cekat klidne 3+ hodiny, nez se posklada jedina parta. V pripade tezsich verzi se pak pri velky klice docka mozna 1x za tejden.
    • nevím, zrovna před pár dny se psalo, že Zenimax uvádí, že ESO má aktuálně 7mil. hráčů napříč platformami. To mi "nepřijde, že nikdo to nehraje". Alespoň na PS4 se s nedostatkem hráčů nepotýkám.
  • lord_Crull
    Nějak mi uniká z toho článku jedna věc a nebo sem to z toho nepochopil zda pro One Tamriel se i nadále budou ty DLC kupovat či je hrát přes membership a nebo ne když to má bejt celé otevřené.
    • Ono, "že to bude celé otevřené" je spíš špatná volba termínu. Jen půjde hrát libovolnou zónu na libovolné úrovni postavy (loot a odměny se přizpůsobí).
    • Celé otevřené budou jen základní regiony, ne ty z DLC...
  • Nejak nechapu, ze ma z tohoto kroku nekdo radost. Hru jsem zacal hrat pred mesicem, tedy po dvou letech od vydani, relativne vyladeny produkt. Tento krok pro me ale znamena okamzity konec.
    • walltar
      Já ji hrál po vydání a byla to jedna věc co mi tam vadila... Osobně nějak nemusím themepark MMO a do ESO sem šel kvůli zkušenosti se značkou. V SP TES hrách si se mohl toulat, objevovat lokace jak tě napadlo, dělat questy kde si chtěl... v ESO tě hra vedla přesným koridorem od jednoho questu od druhého. Totálně to zničilo to co jsem od TES hry chtěl.

      Tohle je imho krok správným směrem, i když nevím jak vyřeší to že hra má questy které jsou navázané jeden na druhý.
      • "Tohle je imho krok správným směrem, i když nevím jak vyřeší to že hra má questy které jsou navázané jeden na druhý."

        Takové krásné souvětí a napácháš tolik zvěrstev. Sleduj:

        Tohle je imho krok správným směrem, i když nevím, jak vyřeší to, že hra má questy, které jsou navázané jeden na druhý.

        Kdybys tam neměl toho Masaryka, tak mlčím...
        • v té opravě máš pořád chyby v čárkách
        • walltar
          Mlčet nemusíš... mě nevadí když mě lidi opraví.

          Je to Masaryk Reloaded, už mu tak ta Čeština nejde. *1*
          • on to byl v prvé řadě Slovák :))
            • TGM Slovák? *8*
      • Naprosto s tebou souhlasím.
    • Proč?
      • Protoze hra tim ztrati jakejkoli duvod k tomu, abys neco expil ... proc, kdyz kazdej mob bude s tvoji lepsi vybavou jen zlepsovat tu svoji ... stejna kktina jako u Oblivionu ... dohrat si to moh klidne na lv 1 ... a kdyz ses vyspal, jediny ceho si tim dosah bylo to, ze tu zbroj co si ji po 30 hodinach konecne z neceho vymlatil ... mel obratem kazdej zebrak na ulici. Tohle je presne totez.
        • Neřekl bych. Na dungy budeš pořád potřebovat co možná nejlepší equip podle toho jakej lvl dungu se půjde (podle party leadra) atp. Změna tak ovlivní jen možnosti při prolézání světa, nebudeš muset pořád s každou postavou dělat stejné lokace ve stejném pořadí a to si myslím hře dodá na variabilitě. Jsem zvědav jestli lokace dalších 2 kampaní (Cadwells Silver a Gold) půjdou hrát taky od začátku, nebo jestli bude posloupnost zpřístupňování pořád stejná ...
        • walltar
          Proč potřebuješ důvod expit? Pokud je hra dobrá a baví tě, tak ji hraješ... Pokud tě nebaví tak tě nucené grindění levelů neudrží (pokud nejsi korejec).

          Oblivion jsem třeba měl rád hlavně kvůli tomu systému, kde se monstra přizpůsobovali levelu hráče. Protože jsem potom nepotkával extra lehký lokace, který bych prošel s prstem v nose jen díky tomu, že jsem šel na pár desítek hodin dělat vedlejší questy.
  • Toto mělo být už od začátku a říkal jsem to já a mnoho dalších. Systém quest linií a nutnost být určitý level, abyste mohli jít dělat questy do určité oblasti bylo špatně a vůbec to nesedělo k TES hře. Ve Skyrimu/Oblivionu/Morrowindu také můžete vylézt z díry a vypravit se v podstatě kamkoli. Tak to mělo být od začátku i v TESO.

    V PVP se levely srovnávají už dávno vyjma těch veteran ranků, které se ale zrušily. V článku se uvádí tedy nepřesnost.
    • Omyl ... V Sk a O to muzes vyhradne proto, ze tam mas level scaling, coz je nehorsi mor jakej ve hre muze bejt. Kdyz v Morru vlezes kam nemas, tak ti v tom sice nic technicky nebrani, ale behem 10s tam umres ..
  • Roberthen
    Tak to sa teším a asi sa vrátim. Bola to dobrá hra ale odradzovalo ma v pozdejších fázach práve to klasické rozdelenie zon a quest hubov podla levelu. No ale ak sa priblížia filozofii elder scrolls tým, že si možem ísť kamkolvek tak super. Ak nedopadne LEGION pri WoWku tak sa presuniem sem *3*
  • Tohle jeste nekdo hraje ?
    • To, že něco nehraješ ty neznamená, že to nikdo nehraje. Popravdě jsem rád že tam nejsi xD.
      Dle meho je to po EVE nejlepší MMO
      • Trollí... Nejlepší MMO je podle chuti. Já hraju toto a další MMO a v dlouhodobé perspektivě u mě vyhrává Lord of the Rings Online. TESO na mě působí jako docela dobrá hra, ovšem není to moc MMO v tom smyslu, jak ho chápu. Na druhou stranu je docela snadné v TESO vyexpit a získat decentní vybavení narozdíl od LOTRO, kde se expí fakt dlooooooooooouuuuuuuuuuhooooo.
        • No,řekl bych,že oproti třebas WoWku,nebo GW2 se v ESO taky expí dlouho, na VR16 (Champ 160 teď). Mám hru od Ledna a teprve dnes jsem doklepl, abych měl všechny Achievmenty za průzkum (exploration) těch 3 základních setů zón (Covenant, Auridon, Pact + Coldharbour). Pořád mi ještě chybí Craglorn, Wrothgar a teď ta nová zóna z Brotherhood DLC, po stránce exploration. V Imperial City na tom PvP jsem taky ještě vůbec nebyl, tam mi průzkum taky chybí. To je věc comě docela štve, že na exploration achievy to nutí lézt do PvP i lidi co o PvP nemají zájem. Stejně jako mě to štvalou GW2 s explorací WvW.
          • A svůj první VR16 char jsem dodělal tuším někdy v dubnu :), teď mám nějakých 361 champ lvl

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit