Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Velmi bych ocenil, kdyby se někdo z redakce v souvislosti s očekávaným datadiskem do ESO vrátil a udělal takovou follow-up recenzi nebo podcast. ESO dostalo po vyjití hodně negativní hodnocení, ale od té doby bylo překopání systému (otevření světa) a poměrně velké updaty, tak by mě hodně zajímalo, jak je to se hrou teď. Ze současných MMO je to asi jediná, kterou bych si zahrál.
  • ve hrách jsem většinou komplecionista, tj. snažím se udělat každý možný quest ve hře, prozkoumat všechno, ale na Morrowindu jsem tenkrát málem vyhořel. Pamatuju že tenkrát jsem si koupil krabicovku a pak jsem to hrál 6 týdnů vkuse 10 hodin denně, myslím že jsem udělal většinu questů za všechny možné frakce ve všech městech. Pak už jsem v TES hrách přestal být komplecionistou. Je lepší hrát to jen za jednu guildu a ne se snažit stát guildmasterem všeho a projet všechny vedlejšáky. Tyto hry mají vedlejšáky stejně docela nudné.
    • 6 týdnů 10 hodin denně? Hmm, to mi připomíná Daggerfall... ;)
      • Daggerfall najlepsie co som hral.......
  • Tuhle hru jsem si koupil zrovna ve chvíli, kdy mě přestaly bavit mmorpg *15*
  • smejki
    Morrowind mám moc rád. Zajdu se tam podívat, až to bude free.
    • Obávám se že se nedočkáš, to je jako čekat na WoW F2P.
  • P.S.
    ja si morrowind pamatuju jako depresivní a divnou krajinu, skoro jakoby to bylo na Marsu, tohle z tech par zaberu vypadá moc sluníčkove a zelene.
    • maros.goc
      Pamätáš si to len preto, lebo úroveň PC bola taká nízka, že grafiku otvoreného sveta nedokázali v tom času vykresliť s väčším detailami ...Preto bola krajina taká šedá, pustá, nudná, sychravá
      • tam byly i oblasti, které nebyly pusté a šedé, třeba hned okolí první vesnice Seyda Neen. Šedé a pusté to bylo hlavně kolek toho vulkánu, který tvoří střed ostrova a na popelových pláních, kde žili ty divoké kmeny šedých elfů. Bylo tam asi 10 různých typů krajiny, od bažin po stepi, až po vulkanickou krajinu. A pokud jde o grafiku, ta ve své době době byla jako zjevené, stejně jako rozlehlost toho světa. A když k tomu pak ještě přibyly datadisky Bloodmoon a Tribunal...
        • Je to v podstatě tak, jak píše Drizzt, Syeda Neen byla v regionu Bitter Coast, kde byly bažiny a deprese, ale kousek vedle začínal chrámový okrsek Ascadian Isles a tam to byla samá louka a strom. Zrovna tak východní region, kde žili Telvanni (nevybavuji si jméno) byl celkem živý. Byly tam samozřejmě i kamenité pouště - Azura Coast, Sheogorad a centrální "Mordor" - Molag Amur s Rudou horou, ale Morrowind měl spoustu regionů a rázů krajiny, řekl bych určitě víc, než Oblivion nebo Skyrim.

          Dojem, že Morrowind je celý šedohnědý vzniká hlavně u hráčů, kteří začali v Syedě Neen, doklopýtali se bažinami do Balmory a pak zkolabovali a hru odinstalovali *3*
      • ne, myslím že to byl zámer aby to melo takovou atmosféru
  • Eso je nudné a nezachrání ho ani 5 datadisků.
  • Jack1947
    Pecka že to furt drží a ne a ne jít do F2p... hmm
  • Tuto hru neznám ale proč je lákadlem zasazení do sveta morrowindu? v mmo hrách hráči hlavne hrají pvp obsah, nebo dungeony/raidy. Delání ukolu ve svete je obvykle nutne zlo. Prišla tahle hra s nejakým unikátním systemem, který delá hraní v otevreném svete zábavným?
    • Tenhle názor je utvořen z velké části díky tomu že questy a open world jako takovej ve starších mmo hrách stojí za prd, wowko styl přines deset kůží pak se vrat a dones dalších patnáct, to všechno je odděleno třema větama v nějakým okně, jo tam je questování nutný zlo, ale když máš hru jako swtor, eso nebo GW2, tak tam je questování oběvoání a story samotný prostě radost dělat
      • p.s.
        a proč je tam radost delat questy, mužeš to nejak rozvest?
        • Protože se to hodně blíží klasickýmu rpgčku, rozhovory jsou dabovaný to tě vtáhne do atmosféry mnohem víc než nějaký okýnko, ESO sem osobně jen načal protože mě momentálně zaměstnává hlavně GW2 a fakt nejsem schopnej utáhnout dvě mmorpgčka najednou, ale ESO je i tak podle mě celkem dobrý v questování, i ten quest přines deset kostí z tamté kobky se může udělat zajímavě, míváš taky většinou kromě hlavní story linie i vedlejší který se vážou k dané oblasti ve které seš. Shrnuto, radost questovat alespoň pro mě je tvořena atmosférou, vtáhnutím do děje a taky trochou toho pocukrování at questy vypadaj že maj nějakej větší smysl, podobně jako to třeba dělal zaklínač 3. Samozřejmě tím neříkám ani bych si nedovolil přirovnat vedlejší questy v mmo hře ke Z3, jen že v obou případech i ty nejtriviálnější nejklasičtější questy jsou podány tak že tě baví.
          • ano stim lze souhlasit ESO bylo po dlouhe dobe MMORPG kde me bavilo questit a objevovat svet a todle me vetsinou hrozne nebavilo u ostatnich MMORPG, svet je uveritelny a plny zakouti, ktera cekaji na vase objeveni, co je podle me dalsi velky klad je volnost pri vyvoji pojstavy a combat system, naopak co hru srazi je stale technicke nedostatky, je videt ze se tlaci na novy obsah a technicka stranka veci je az dalsi zalezitost
      • práve proto se ptám jak je na tom tso
    • Myslím, že tvůj základní předpoklad, že hráči hrají MMO hlavně aby se dostali na konec a dělali dungeony a pvp, je chybná. Samozřejmě záleží na typu MMO a záleží na typu serveru toho MMO, ale já mám zkušenosti z LOTRO, Age of Conan, Guild Wars 2, ESO aj. a tam to nebylo tak jednoznačné.

      Jinak ESO nenabízí v pvp a dungeonech nic unikátního. Bohužel zcela chybí open pvp. Nejsou tam žádné unikátní a specifické herní systémy.
  • a proč neudelali morrowind tak jak ho známe?
    • Protoze podoba kterou znas je temer o celou eru a pul pozdeji, resp. neco kolem 750 let?
      • Protože mají špatné designery krajin. Bohužel krajina v ESO je mým hlavním problémem s touto hrou.
      • to dava asi stejný smysl kdyby nekdo ohlásil hru ze stalkera, akorát se to odehrávalo o 100 let dríve pred katastrofou
        • Omlouvam se, ale to mel byt pokus o ironii, nebo o co? Pripad jak s morrowindem tak se stalkerem dava naprosty smysl, tudiz doufam, ze si se nepokusil o ironii zcela smysluplnym faktem.
          • taky se omlouvam ale byli 100 let pred katastrofou v černobylu stalkeri?
            • p.s.
              to byla reakce na sk
            • to chápu, já jen aby to nesmrdelo marketingem, že puvodní morrowind byl príliš depresivní, tak nám naservírujou sluníčkový veselý morrowind. I když z dostupných záberu tomu tak nejspíš nebude
            • Fordzy
              +Bob Ukázat čarokrásný Morrowind odehrávající se o 700 let dřív než v původní hře má smysl, kdežto ukázat Stalkera odehrávající se před vybuchnutím Černobylu smysl nemá. Takže tvé srovnání je zcestné a šílené.
            • Veskoslav
              Ty se snažíš Maxíčkovi něco vysvětlit? To dřív naučíš Jacka psát.
            • Bobe chapes ze to je datadisk a tudiz doba kdy se to odehrava uz byla davno stanovena puvodni hrou ?
            • naražím tím na to, že když nekdo ohlásí hru ze stalkera která se bude odehrávat 100 let pred katastrofou (tudíž tam žadní stalkeri nebudou), budu se cítit že jsem nedostal to co jsem chtel. Jinými slovy když ohlásí hru z morrowindu, kde morrowind bude vypadat jinak než jsme ho znali, tak to už nebude morrowind a nedostanu to co chci.
              Chápeš?
            • Co to meles? Jak jestli byli 100 let pred katastrofou stalkeri? Ne, to opravdu nebyli. Narazis tim na co, jakoze ted je ten morrowind zelenej, resp. zarostlej? Ano, takovy byt skutecne mohl ze ano.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit