Přejít na výpis diskuzí

The Hong Kong Massacre – recenze

5.2.2019 20:37
Vilém Koubek 7 příspěvků

Přemýšleli jste někdy při hraní Hotline Miami nad tím, jaké by to asi bylo, kdyby Jacket uměl zpomalovat čas a zvládal by se s matrixovou elegancí vyhýbat kulkám? Vývojáři ze studia Vreski v tomto ohledu přešli od fantazírování k činům a The Hong Kong Massacre postavili na idejích zběsilosti, stylovosti...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takhle dlouho už mě hra nenadchla. Za mě parádní střílečka. Jen každýho bossa jsem sejmul aniž bych došel na konec kola. Tuhej byl předposlední. Posledního jsem sejmul na potřetí.
  • bukrr

    Ty jo, 6/10 je trochu krutý na takovou zábavnou a funkční řezničinu. Mimochodem, soundtrack stojí za ho*no a když si člověk k hraní na pozadí pustí soundtrack k Hotline Miami, udělá nejlíp. 

    Čtyři zbraně jsou naprosto dostačující s ohledem na to, že každá má svojí jasně danou funkci. Brokovnice má rozptyl, UZI střílí rychle, AK má velký počet nábojů a devítka...jako dual devítka je prostě cool! 

    Přesnost a rychlost nepřátel mi přišla v pořádku - bullet time a akrobatické úskoky je nutné používat.  Oproti Hotline Miami se na mě nevrhli všichni nepřátelé, takže přesila nikdy nebyla vyloženě nezvládnutelná. 

    Kulisy opravdu někdy ten třetí den (Yesterday) začínají působit okoukaně, ale ten pouliční Hongkongský feeling tam je slušně zachycený a když to sem tam ještě nasvítí fialový neon.... vypadá to aspoň dobře v kombinaci se všude lítajícím sklem! 

    Je to hodně postavené na používání akrobatických úskoků a hlavně toho bullet timu, což se nejvíc využije právě u bossů. I když jich je jen pár, určitě by nebylo na škodu je od sebe trochu rozlišit. 

    Jsem z té hry v menší extázi, protože jsem za 17e nečekal vyváženou a zábavnou řezničinu, která má tak blízko k Hotline Miami.  Ruiner, Mr Shifty nebo Redeemer jsou prostě trochu jinde. Díky úkolům v každé úrovni je zábavná i po dohrání. Co mě štvalo víc byla nemožnost okamžitě restartovat úroveň nebo zmiňovaný absence melee zbraní. A taky se teda neukládá poslední progress při raqe quitu ehm... 

  • nemas vkus


    hotline miami je vyborny s instantni hratelnosti, prototyp perfektniho indie projektu


    a k tomu ta synteticka hudba, ktera podtrhuje ztrhujici hratelnost...

    • Mart9

      Hudba právě byla také špatná.

      • michaelfoucault

        Soundtrack Hotline Miami byla přehlídkou toho nejlepšího, co jsem měl možnost u videohry slyšet.

        • Mart9

          To je mi líto. Doporučuji Slaps & Beans.

  • Mart9

    Tahle hra mě zaujala na první pohled. A jelikož Hotline Miami bylo hrozné a neshodnu se tudíž s recenzentem, budu doufat, že se pak neshodnu ani v kvalitě THKM.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit