• Chtěl jsem se zeptat, jestli mi někdo nemůže poradit ohledně multiplayeru. Zakoupil jsem si network pass a nějakou dobu hrál bez problémů. nyní se mi při načítání maltiplayeru zasekne ps3 a musím restartovat. Co by to mohlo způsobovat a nemá někdo zkušenost s řešením takového problému? Díky.
  • Je to úplně bomba hra ty emoce a i to jak se to hraní pak preplo na tu Ellie úplná pecka.A na konci jak ji zachránil úplně jsem měl husí kůži prostě nemám slov.DOPORUCUJI STRASNE DOBRA HRA ***** Ten kdo tuhle hru vymyslel je BOREC FAKT SUPER NEJLEPŠÍ HRA CO JSEM HRAL *****
  • Zdravím mám problém s hrou když jsem tuto hru dostal na Ps3 tak mi fungovala a když ji zapnu tak mi to ukáže ty firmy co na tom pracovali a potom mi to píše nahrávám a nic pořád 0.00 % mohl bych takhle čekat půl hodiny ani 1 % se tam neobjeví zkoušel jsem očistit disk ale tím to nebude prosím poraďte *9* .
  • Bude tato hra i na xbox360? :)
  • Já jsem byl se hrou spokojen, ale přesto mi příjde až moc přecenována. Recenzent patrně zapomněl na to, že hra občas působí až monotonně, přeci jen nabídka druhů nepřátel rozhodně není pestrá a i tak se tam dělá prakticky skoro pořád to samé. Hlavně si tvůrci mohli dát záležet na "hlavolamech", který zde byly opravdu primitivní. A navíc to bylo pořád to samé, bud jenom přesunout bednu, aby postavy vylezly na určité místo, nebo dostat Ellie přes vodu po prkně, nic víc. Co se týče toho vychvalovaného příběhu, tak na ten jsem se těšil nejvíc, a ikdyž nebyl špatný, tak jsem byl z něho lehce zklamaný. Obsahuje jen primitivní zápletky, vedlejší postavy sice neurazí, ale nijak nezaujmou. A zvlášt co se týče konce, tak na tom si tvůrci rozhodně mohli dát více záležet, prostě žádný silný prožitek nepřinesl. Zkrátka hrál jsem už relativně dost her se silnějším příběhem. Dále co mi hlava nevzala, bylo chvílema až psychopatické chování hlavního hrdiny (Joel). Chápu tu filosofii o přežití, jakou tvůrci zamýšleli, ale Joel byl v některých scénách až zbytečně moc brutální, což se tady rozhodně moc nehodilo. Například na konci Joel postřelí jednu ženu do nohy, nechá jí tam v bolestech, odnese spící Ellie do auta, a stejně se pak za ní vrátí, aby jí dorazil. To už bylo na mě moc. Jinak atmosféra dobrá, skutečně se dalo do hry vcítit, hra nebyla zbytečně předimenzovaná akcí,a líbila se mi originalita, jen ale trochu poopravím hodnocení recenzenta, a dávám střízlivějších a rozumnějších 9 z 10. Tedy původně jsem chtěl dát 8, ale když vidím, jakým blbostem zde recenzenti dávají nejvyšší hodnocení, tak devítka bude tím správným hodnocením.
  • prosim vas poradte mi co mam robit ked the last of us cgcem hrat po nete a ked tam napisem tem network kod tak sa nic nestane
  • na ps4 ta hra je příští měsíc si kupuju konmzoli ps4 a je k tomu i ta hra tak nepiš něco co není pravda. *16* *16* *16* *16* *16*
  • Last of us mam dohrano. Slysela jsem na to jenom samou chvalu a nadsene ovace a vysoke hodnoceni vsude mozne. Tak jsem se samozrejme tesila. Ja z toho mam spis pocity rozpacite. Chvilku jdes, plizenim vpred, zabijes par zlych hochu, zase plizeni vpred, plizeni kolem zlych hochu ci clickeru, pobijes je, hledas cestu jak se dostat pres zataras, nalozis Ellie na paletu a prevezes ji pres vodu (neskutecne nudny), pak zase o kousek dal a porad to same dokola. Na muj vkus priliz nenapadneho plizeni a malo akce. Dej me bohuzel nijak nedostal ani jeho hlavni hrdinove neoslovili. Ellie, to protivne nevychovane devce s nevymachanou pusou, jsem mela obcas chut nechat utopit. *7* Nebyla to spatna hra, ale ja se u ni nebavila, nudila me, cekala jsem vic. Uncharted 3 jsem naopak hrala jednim dechem *14*
    Neskutecna pecka co se tyce prolnuti pribehu hlavnich postav a zaroven hratelnosti. Dechberouci , paradni a temer dokonale. At uz herecke vykony , cz preklad. Emocne vypjate dilo a ted nezbyva doufat ze na PS4. Bude neco podobneho nebo i lepsiho...

"Prisahej, ze co jsi mi rekl o Svetlonosich je pravda... prisaham". 10/10 naprosto zaslouzene. Tesim se na DLC jen me mrzi ze tim to konci. *9* Chtel bych jeste vice a vice... byl jsem u toho prikovany. Tohle mi na Xboxu proste chybelo no. *4* Skvela prace ... NAUGHTY DOGS.
  • The last of us! Bezkonkurencne nejlepsi hra dnesni doby.Kdyz jsem videla upoutavky na youtobe nemohla jsem se dockat az sama okusim dej ktery se odehrava v onom videu.
    Pribeh ktery jsem prozivala s Ellie a Joelem me neskutecne pohltil. Jejich vztah na zacatku hry! Jak se menil postupem cesty kterou spolu usli. Nektere sceny me az dojimaly. Naprosto me odzbrojil moment Joelovi nehody , kdy se razem ocitnete v roli Ellie. Ve hre me taky hodne bavilo a bavi,ze si zkusite defakto vse. Jizda na koni hre dodala to potrebne co vam vykouzli usmev a udiv zaroven. Jine hry jsou tak predvydatelne ale The last of us mezi ne rozhodne nepatri! Zaverecne video kde Joel jede autem z nemocnice kam konecne po dlouhem putovani s Ellie dosli me opet dostalo. Tvurci teto hry si skvele pohrali s pribehem a zapletkami. Dokazali me v mnoha pripadech zmast a prekvapit! Takze klobouk dolu a uz se nemuzu dockat pokracovani, na ktere jiste ceka spousta nadsencu the last of as 1 ! :))