•  Nově jsem vstoupil do řad konzolistů a jako první hru si vybral The Last of Us, tak se připojím se svým pár let opožděným hodnocením.

Nadšení. Nenašel bych pět her, kdy mě příběh a jeho rozuzlení takhle zasáhlo. Joelovo "přísahám," když si zvolí budoucnost jedné osoby, na které mu záleží, nad osudem celého lidstva (u takhle staré věci je snad spoiler alert zbytečnost), je naprosto skvěle napsaná záležitost.

Neustálý nedostatek všeho vybavení navádí skvělou atmosféru strachu. Člověk je na jednu stranu rád, když projde nějakou složitější oblast, na druhou stranu pak zrekapituluje, že je bez munice, bez léčení, bez všeho a jen se modlí, ať něco najde, než přijdou další protivníci. A často nenajde, takže další oblast je peklo. Tady mi přijde ohromný rozdíl mezi v recenzi nadnášeným Tomb Raiderem. Neříkám, ten mě na PC bavil, pěkná hra, ale nikde žádná starost o munici, všeho dostatek, akorát mi tam Lara po zabití pětistého chlapa fňuká, jak se strašně bojí. Emoce při hraní těchto her naprosto jinde.

Jestli bych si našel jednu výtku, tak v obtížnosti. Ale předem uznávám, že to může být na mé straně. Od dob PS1 jsem gamepad použil maximálně na NBA a PES/FIFU. Takže ty začátky, než jsem se srovnal jak se tasí/míří/střílí, to většinou dopadlo tasením , zamířením, sakra čím že se to střílí, nebo tasením, střelou do nebe, protože jsem zapomněl mířit. Ale jak mi hra ze začátku přišla na třetí obtížnost z pěti těžká "tak akorát," čímž myslím občas dvacet smrtí, než jsem se prokousal dál, tak v závěru s plamenometem tři bloateři tak na pohodu, že jsem byl trochu zklamán. Takže buď pokročilé zbraně jako plamenomet a El Diablo až příliš over-powered, nebo jsem se to naučil trochu ovládat.

Se znovu-hratelností si myslím nebude žádný problém, protože až dojede fronta her, které jsem si koupil (God of War, RDR2, Detroit), už teď se předem těším, jak si zahraju znovu. Samozřejmě, kvůli lineárnosti příběhu tam nehrozí, že hru budu hrát znova a znova jako Mass Effect nebo Witchera, kde si člověk řekne a příště udělám to a to, ale každopádně je The Last of Us naprosto fantastický zážitek.

• The last of us - takto jsem si někde kolem roku 2000 ve vlhkých sne představoval dokonalý interaktivní film. A v tom právě vězí ten háček, představovat si a poté skutečně hrát jsou odlišné věci. Za mě tedy dokonalý int. film ale ako hra bohužel jen velmi slušný nadprůměr.
  • Tomb Raider nesahá Last of Us ani po kotníky. Tahle recenze je hromada keců. Last of Us má neskutečně silný a uvěřitelný příběh. Možná to mnohem víc chápe někdo, kdo má děti a není mu 15. To že je hra po hra po grafické stránce geniální a nádherná i teď po letech, snad nemá cenu opakovat. PS4 vlastním pouze pro několik málo her jako je Uncharted a Last of Us.
  • 10/10
  • Naprosto nesprávně vybraný recenzent, který by tohle neměl dělat a věnovat se kritice třeba kafe v kavárnách, každý ví, že kritik jde psát recenzi nezaujatě jako jde soudce k soudu a rozhodčí do zápasu. K tomu to přiznat a udělat to, že i když má původní verze 10/10, tak kvůli mé averzi ji snížím hodnocení, ale ne zase o tolik aby se neřeklo. Bylo vůbec nesmysl psát tuto recenzi, když je to ta samá hra jako původní, před měsícem jsem si ji zahrál na ps3 teď na ps4. K tomu je to spíš Hejtování na téma a nic jiného, od počátku ji neměl rád a tak ji nakopal. A jak píšete "do stejné řeky nestoupíš", tak proč z toho chcete za každou cenu udělat další Uncharted?? Dost si protiřečíte. Naprosto neprofesionální. *5*
  • Za mě 10/10 , bezkonkurenční hra, člověk už má něco zahráno, ale tohle je pecka. Příběh je natolik uvěřitelný, že jak autor recenze píše, Ellie se na konci chce obejmout a říct vše bude zase v pořádku. Už se těším na dvojku a jsem zvědav jak se poperou s chystanym filmem. Jako majitel PS4 za mě nejlepší hra.
  • 10/10 bez diskusie a reči o tom že to je "len" Remaster sú blbosti veď je to "k*rva" REMASTERED
    A kto by 4 roky pracoval na konzole ak by ľudia kupovali hry na starú konzolu - na čom by zarobil ??
    Tak mám dohráno. Za mě 10/10. Z hraní jsem měl i lepší pocit jako tehdy z HL2. Tohle bylo takové osobnější, reálnější, víc to vtáhlo. Nějaké drobnosti by se vytknout daly, ale těžko říct, jak by to šlo zpracovat lépe. Hra má skvělý bojový systém, který z bojů dělá poměrně unikátní záležitost. Dobře tam zapracovali RPG prvky i používání zbraní. Hra netrpí stereotypy, protože se neustále mění prostředí a to, kdo je na scéně. Těžko říct, jak je to se znovuhratelností, přeci jen je hra příběhově zaměřená a sbírání přívěsků Světlonošů mě příliš neláká, ale proč si tím příběhem neprojít znova na těžší obtížnost, kdy člověk může v bojích víc taktizovat.
    Zdejší známku recenzentovi neberu, ale moc nechápu, co by chtěl na té hře zlepšovat, aby z toho nevzešla jiná hra. Tady se zjevně záměr tvůrců povedl realizovat perfektně.
  • Zdravym kedi vide video recensia na the plast offen uź 2 ? Hra este nije vo vyvoji
  • kdyz date hre desitku jak ji pak ve vylepseny verzi muzete dat osmicku?navic tohle ma byt bez cisel a spis sepsat co je tu jiank oproti puvodni verzi,tady neni co recenzovat