The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - tipy a triky
-
Prosel sem tutorial, to je proste mazec jak vas hra nevede, ale pritom ste tam kde mate byt, jako me prijde ze je ta grafika trochu prebrousena, voda vypada lip, link a jeho vybava sou taky detailnejsi, i ta mapa se mi libí, jako topografie je stejna mista sou jiny......ja nevim, sem spokojenej, dostal sem presne to co sem chtel, podobne ale presto uplne jinaci vetsi lepsí....
-
-
Jsi si jistej tím nevedením? Tě teda novej díl přijde mnohem vedenější. Zrovna tutoriál je relativně lineární, npc hezky radí co přesně udělat a samozřejmě protože je to hlavní quest, tak má na mapě ikonku kam jít. Proti BotW kde jsi mohl ty 4 chrámy projít v libovolném pořadí a s věcma jako chlad si poradit tak trošku sám (nestálo tam žádné vysvětlující NPC) je to dost jiné. Neříkám, že špatné, ale jiné. U BotW jsem měl z explorace stejný pocit jak v Elden Ringu. U TotK ho zatím nemám, tady z toho cítím spíš Skyrim.
-
-
za mě neskutečně úžasná hra, plno možností a pořád něčím překvapuje. Jen je škoda opravdu té grafiky. Animovaná stylizace je super, ale jen když je nintendo (v mém případě OLED verze) v ruce, jinak na mém QHD monitoru ta grafika nic moc, což je škoda.
Jinak díky za tipy, většinou se už dávno řídím, ale některé se hodili 🙂
-
ja to furt nechapu, ta hra je technicky tak rok 2010, vypada hrozne, hraje se noc moc, dej, mechaniky vse prumer, uz tolikrat sem zelde daval sanci a proste nechapu ta hodnoceni, v ramci nintenda switch s vykonem starsiho iphonu asi OK ale jako AAA hra ktera by mela snad konkurovat ostatnim AAA v roce 2023? To asi ne
-
-
Hele asi to je i o tom, co člověk od hry očekává. Zelda nikdy nebyla úplně sandbox. Ale těma vychytávkama se tak někdy tváří. Je poměrně originální co se týče herních mechanik. A ještě k tomu má ten zvláštní Nintendo styl, kterej prostě někomu asi nesedne. Viz fenomén Mario Kart. Zkoušeli jsme s dětma všechny možný motokáry ale jedině Mario Kart hrajeme pravidelně. Neumím to vysvětlit. Je možný, že jednou tahle směsice stylu, hratelnosti a kreativity v Nintendu vyhasne a nebude mít co nabídnout. Ale doufám že ne :-)
-
Buď v klidu, TotK AAA hrám nekonkuruje. Ona totiž hraje úplně jinou ligu a na všechny AAA hry se dívá hodně z vysoka.
-
Hele, každýho baví něco jinýho. Někdo rád tupý lineární hry někdo zase volnost.
-
Tie mechaniky sú presne to v čom je Zelda najlepšia. Neveril som, že prekonajú tie v BotW ale dokázali to.
Technický stav som poriesil jednoducho , kúpil hru a pustil ju cez emulator.
-
-
jaký prosím používáš ovladač na hraní přes emulátor? ptám se pro kamaráda, díky.
-
-
Dual sense z PS5. Úplne bez problémov, kamarátovi odkaz, že sa dá stiahnuť mod, ktorý pridáva podporu aj pre Xbox ovládač. Gyroskop taktiež funguje.
Na reddite sa to dá dohľadať
-
-
kamarád moc děkuje, asi to taky vyzkouší!
-
-
-
-
Mechaniky průměr? Hrál jsi to to vůbec? Velký otevřený svět, kde můžeš experimentovat a skutečně (si) hrát. Skvělé skilly, které ti dávají možnost se opravdu vyblbnout. Ty možnosti, co dělat, jak co kombinovat, kde a co použít, jsou takřka neomezené. Žádné držení za ruku. Prostě pojď a hrej, jak chceš. Designově ohromující hra.
-
A co přesně tě na BotW nebo TotK nebavilo? Dal jsi jim vůbec šanci? Nebo je hodnotíš podle jiný dílů, který byly naprosto jiné?
-