Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Taronyu
    Skvelá hra. Na kampaň som sa veľmi tešil, no mne tam vadili skôr iné veci. V prvom rade nemožnosť nastavenia obtiažnosti. Pre nás, čo sme nahrali desiatky hodín v sandboxe, bola kampaň až veľmi jednoduchá. No a tiež tie nenahovorené dialógy, to už mohli dotiahnuť. Ale vôbec nechápem tu poznámku ku grafike. Mne práveže príde dosť štylizovaná. Pôvodne bola omnoho viac, no potom sa rozhodli pre aspoň trošku realistickejší vzhľad. Také západy, alebo východy slnka niekde vysoko na hore sú nádherné.

    Taká zaujímavosť. Hlavných hrdinov dabujú obe verzie Sheparda z ME :))
    • Jo, u těch dialogů jsem si řikal, jestli nejsme ještě pořád v early accesu. Na mě prostě všechno kolem příběhu v TLD působí jako ušito, nebo spíš došito horkou jehlou. Pořád to odkládali, až už nebylo zbytí, a tak to vydali jak to je.
      Pro mně zklamání, zkusim tomu dát ještě šanci a jinak se asi vrátím k sandboxu, kde na mě čekají 4 lokace k prozkoumání (naposled jsem to hrál po vydání tušim Desolation Point a ani ten jsem neprošel celý, spíš jen tak okouknul maják a hotovka ;), už jsem byl TLD kapku "plnej").
    • jo tu poznámku o tom, že hra má realistický vzhled, jsem taky nepochopil
  • Ja bych to asi nazval recenzi prvnich dvou epizod teda, ne cele hry. Podle mne by si sandbox mod zaslouzil temer ultimatni hodnoceni. Vzhledem ke kvalitam sandboxu tu sedmicku moc nrchapu.
  • V TLD mám nakocháno a přežito asi 60 hodin herního času. Naposled jsem to hrál tak před rokem a něco. Na příběh jsem jsem neskutečně těšil 2 roky.

    Příběh mě bohužel moc nevzal, nemohl jsem se zbavit pocitu, že jde o jakousi vyčpělost, vycpávku, co je tam výhradně proto, aby vás "naučila" přežít v drsným světě TLC. "Naučila" jsem dal do uvozovek záměrně - na jednu stranu je fajn, že jsou pořád hry, co nevodí za ručičku, na druhou stranu jsem si řikal, jestli bych dokázal vůbec přežít první noc bez zkušeností z předchozího hraní TLD.

    Doteď i zápasím s user interface, přijde mi, že v těch prvních verzích to bylo všechno mnohem přehlednější.

    No a jinak asi jako spousta ne-fanboys a ne-fangirls mám celkem problém se nucenou ohromnou spotřebou jídla, to je prostě totální peklo - pár kilo zvěřiny vám vystačí na den.
    • Taronyu
      S tou spotrebou súhlasím. Ono toto je problém väčšiny takýchto hier. Človek je čierna diera na jedlo, ale aj vodu. Je divné, aby som sa po 10 hodinovom spánku stále zobudil úplne dehydrovaný, že mi to začne uberať HP :D Ešte keď behám vonku s 30 kilami na chrbte a vo vysokom snehu, tak to chápem.
      A Čo mi ešte príde dosť mimo, je výdrž jedla. Také konzervy v skutočnosti vydržia roky, no už po 80 prežitých dňoch som nachádzal skazené veci :D
  • Vývojáři asi neví jak funguje lednička. Nebo proč se jídlo v té zimě tak rychle kazí?
  • no tak třeba Neo Scavenger kampaň vpodstatě má taky :-) a jaká je to hra! :-)
    • Neo scavenger je ultimativni. Na PC me to bavilo ale az tolik nehral ale jak to vyslo na mobil tak to v tramvaji cestou do prace parim v jednom kuse. Ovladani je sice na telefonu obcas trochu krkolomny ale ta hra je tak skvela!
      • mě to vždycky naštve když umřu v nějakym eventu se kterym nejde už nic dělat, vztekle tu hru zahodim, ale pak se k tomu zase vrátim. Holt je člověk naučenej, že se ve většině her odměňuje explorace každýho koutu mapy, v Neo Scavenger dostaneš pěkně přes prsty, když si moc zvědavej *1*
        • Taky jsi vlezl do sidla kultu modry zaby? Ta lovecka puska s deseti nabojema a luk mi byly uplne k nicemu :D
    • A nedávno vyšel i na mobily
      • jen je to trošku dražší :-) cca 280 korun?...je tam teda neomezeny time demo, ale postup se neuloží až po zakoupení full hry.

        Já to onehdá koupil za dolar na humble bundle, na steam
        • Já koupil full, takovejch hodin srandy za 280, to je jak nic.
  • Příběh mě přestal bavit hodně rychle, ale sandbox mě chytnul a pár hodin jsem se výtečně bavil, tedy zezačátku. Především mě začala vadit ta "umělá" obtížnost. Tím slovem umělá mám namysli to, že hra nedokáže být dostatečně obtížná a zároveň se vyhnout nelogickým pitomostem. Taky jste už jako malý četli v knize, že vlci žijí ve smečce a taky ve smečce útočí? no tak tihle vlci tu knihu nečetli a pokud nemáte zrovna zapálenou pochodeň řešíte napadení vlkem samotářem klidně i třikrát za den. Vlka nemúžete zahnat kusem klacku nebo na něj zaútočit, scénář útoku je vždy stejný a stejně otravný, vlk na vás musí zaútočit a vy ho musíte "uklikat" nožem. To je jen takový malý příklad, ale podobných blbostí je tahle hra plná. Když se před spánkem pořádně nenapijete tak se po pár hodinách vzbudíte na smrt dehydratovaný. Jídlo se vám kazí i v mrazu a maso z jednoho mrtvého jelena vám vydrží asi tak den. Oblečení se rozpadá jako kdyby bylo z papíru a jeho schopnost ochránit vás před zimou je obdobná. A crafting? no ty vole, možnost vyrobit cca asi deset předmětú tomu se nedá říkat crafting. Přidělat kus železa na klacek a vyrobit si kopí/oštěp zvládl člověk už před tísíci lety, ale tenhle "zálesák" to nedokáže. Udělat nějakou malou zástěnu z plachty nebo ze sněhu aby vám vítr nesfoukl oheň? zapomeňte. Ostatně je to "survival" hra kde kúži zvířat sušíte tím zpúsobem, že jí kdekoli pohodíte na zmrzlou zem a čekáte až se vysuší, což mluví asi za vše.
    • No tak já to trochu poupravím, protože mám o dost více hodin ve hře. Při spuštění hry se píše, že se hra nesnaží simulovat chování vlků a že se tak chovají kvůli hře. Kdyby to byla simulace, tak žádného vlka nikdo nikdy nepotká...Vlk jde zahnat pochodní, kusem masa nebo střev, trefením se do něj kamenem nebo lukem, ale nejsnazší je zkrátka odejít(utéct) a občas se otočit, protože když ho nesledujete, tak se občas vrhne do útoku.
      Když dojde k útoku můžete vybrat čím budete útočit, pokud onu zbraň máte v inventáři (páčidlo, sekera, nůž, pěst)
      Blbost s pitím před spánkem ve hře je.
      Po nabití zkušeností jde jelen jíst cca 5dní, pak musíte na lov. Tepelně opracované maso vydrží venku mnohem déle než to syrové (nevím přesně možná 1-2% pokles za den = 30dní++)
      Oblečení se nerozpadá jako papír, možná na obtížnost interloper je výdrž snížena a jde znát ale není to nic s čím by se nedalo hrát (možná, když nebudete tolik zápasit s vlky, vydrží déle)
      Nevím, kolik toho chcete umět vyrobit, ale v reálu při vnitřních teplotách jen několik stupňů nad nulou bych byl rád, kdybych dokázal otevřít konzervu.
      Ano kopí by bylo fajn snad v budoucnu.
      Sfoukávání ohně je otrava, ale nic vám nebrání najít vnitřní prostor nebo rozbořenou chatku nebo starou stodolu nebo jen terén kde je třeba kámen a kolem několik stromů.Kožešina na zmrzlé zemi samozřejmě sušit nejde...
      • Asi neumis anglicky.protoze u spusteni hry se pise naopak se upozornuje, ze se vlci nechovaji realne,a ze to takto do toho konceptu proste chteli.
    • Tak to samý máš DayZ, tam taky hraješ za největší padavku na světě, holt člověk přežije bez až 60 dní, to jsem ještě v žádnym survivalu neviděl, asi by to nebylo moc napínavé :)
      • Otazka je, za jakych podminek prezije. Kdyz musis napredovat obtiznym terenem, sbirat drevo, stavet si pristresi, lovit atd. tak bez jidla asi tak dlouho nevydrzis, protoze mas vysokou spotrebu kalorii.
      • Bez jídla
  • mam odehrano od zacatku pres 400 dni v Sandbox a pribehova kampan se mi nelibila. Dojdi tohle, udelej tamhleto, sezen mi zradlo, ja pak nemel co zrat :D :D
    Kazdopadne jinak super.

    BTW: Ten jeden screenshot INVENTARE je divnej. 410KG? 99 veci vseho? ale ale ale? :D :D
  • S tou spotrebou jidla jste vedle, cilem neni nasytit postavu, cilem je jist pred spankem cca 500 kalorii jednou za 3-4 dny abyste dolecili co Vam hladem ubylo.
    Takze pokud jednate skutecne tak, abyste prezili, vydrzi Vam jeden jelen klidne 20 dni.

    Celkove jsem dost zklamanej, LD hraju roky, mam 500+ hodin.
    Driv, kdyz hra skoro nic neobsahovala bylo vsechno mnohem mene arkadni. Jediny co mel clovek na zver i vlky byla puska a tech par naboju, ktere kde najdete.
    Potom co do hry pribyl luk a dalsi vychytavky (trefofani zajicu kamenim je vylozena trapnost), museli autori necim brzdit hracovu vyhodu a tak do hry pridali naprikald "cabin fever".
    Nasledkem toho ma postava zemrela kvuli tomu, ze venku byl blizzard, postave byla zima a postupne umrzala, mela jidlo i postel v chate, ale odmitala spat ze musi jit ven, ze v chate uz spat nebude.
    Jinymi slovy radsi umrzla, nez aby se v posteli vylecila.

    Dejova linka je potom vylozene spatnej vtip. Pribeh jak z cervene knihovny pro dospivajici divky, jak na steamu trefne hraci poznamenali "wolf assault simulator" a naprosty omezeni vaseho svobodneho jednani ve stylu adventury.
  • Ackoliv se zda ze survival her je ted mraky, tak mne nenapada jedina poradna. Coz je skoda. Tohle ma kreslenou grafiku, Stranded Deep je na pidiostruvku, DayZ je vic o zombicich a pvp a tak dale.
    Chtelo by to neco s realistickou grafikou a se skutecnymi survival mechanikami. A mohli by to vydavat treba epizodicky a kazda epizoda by mela jinou mapu (aljaska, kanada, tropicky prales, opusteny ostrov, poust atd.). Proste si prezit takovou epizodu Lesa Strouda, Beara Gryllsa, Eda Stafforda, Codyho a dalsich primo ve hre ;)
    • zkus tohle http://www.moddb.com/mods/stalker-misery
      Kamos to ted zacal hrat a basni o tom jak tam musis prevarovat vodu, pect maso, kolik mililitru krve zastavi bandaz atd :-)

      video vypada super https://youtu.be/yqdYVAyZTsE
  • skoda ze to neni 2d pixel art
    • Můžeš si to s pomocí ReShade hodit třeba do ASCII ty nepovedenej tro(t)lle :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit