Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • herni-pametnik

    Souhlasím s tou kritikou vizuálu. Ta stylizace postav se mi vyloženě nelíbí.

  • mistři sousta si ukousli příliš velké pero

  • Proč bych měl chtít hrát za tak nepříjemnou postavu jako je Glum? Mě to přijde jako nesmysl. 

  • Hidden

    Je skoda, ze to proste neudelali ve stylu jakem umi - jako klasickou adventuru. Pribeh by me i zajimal, ale na nejake hopsani a lezeni nejsem zrovna moc zvedavy a po vizualni strance dokazuji, ze mit moderni engine proste neni vsechno, kdyz se neumi vyuzit (i kdyz nektere zabery vypadaji staticky docela pekne).

    • Nepřijde mi, že příběh Gluma je materiál na klasickou adventuru, kde hlavní roli hrají konverzace a řešení puzzlů. Podle mého žánr zvolili dobře. Plížení a šplhání občas proložené nějakou tou vynucenou konverzací nebo akcí k tomu sedí. Uvidíme, co z toho nakonec vypadne. Pokud doladí ovládání, třeba to nebude tak zlé. Když se naladím na tu stylizaci, tak mi trailer z větší části připadá celkem pěkný. Jasně, ve hře to může (a nejspíš bude) vypadat hůř a mizerné animace to můžou dorazit.

      • Hidden

        Jejich volbu chapu a souhlasim, ze se ke Glumovi hodi. Nicmene, pokud by mel byt hlavnim tahakem pribeh, ta splhaci/plizici slozka mi tam prijde jako nezazivna vypln (navic podle Vaskovych dojmu ani ne moc dobre udelana), kterou bych si klidne rad odpustil (subjektivni dojem). Co mi treba na Assassin's Creed prijde jako soucast zazitku (jak jsem si tu cestu hezky vymyslel, abych se dostal k nezridka nasilnemu cili), tak me tady uplne zrovna nemotivuje (splhat a plizit se, abych se dostal k nejakemu dialogu). Takze muj pocit je z toho zatim takovy dost rozpacity, ale treba vysledna hra jeste mile prekvapi. :)

  • michaelfoucault

    Líbí se mi, že se otrocky nedrží vizuálního stylu filmů. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit