Přejít na výpis diskuzí
The Order: 1886 bude krásná akční adventura se střílením
25.6.2013 | Aleš Smutný
23 příspěvků
-
Mě hned při sledování seplo že ve čtvrti Whitechapel roku 1888 řádil Jack rozparovač, jen ten rok tu trochu nesedí, ale stejně mi to vrtá hlavou *3*
-
Tim steampunkem mi to připomnělo hodně zajímavou rubačku Edge of Twilight, na kterou jsem se svýho času hodně těšil, ale žel bohu nikdy nevyšla :(
http://www.youtube.com/watch?v=iOJoemn9_b4 -
Nekteri opravdu neumi cist. Navic to potvrdili i z Ready at Dawn, ze je to ze hry, takze mi tu nebrec;)
-
navic surovy a drsny zombie ve stredoveku, no ty kravo, to by ani nemohlo dopadnout spatne...
-
taky si rikam, hra bez zombie, to je jak rosenberg bez nastroje *6*
-
Tys taky vypadl z nějakýho editoru na dělání druhořadých trollů *3*
PS: PLAYSTATION 4 FTW -
Tak prvně, Vávrovy to nevyjde, protože IMO vyplýtval všechny peníze na obrázek prázdný louky a za druhé lidé jako Vávra jsou známí tím že chtějí mít ve své hře Fšecko a většinou to pak skončí jako totální patvar.
Pokud jde o tvůj nejapný příspěvek, steampunk není žádná uchylnost *6*, ale normální a neuvěřitelně zajímavý podžánr fantasy, který je mě po pravdě milejší než reálný středověk. -
Ano, udělejme z toho open world, se zabitým příběhem, jen proto aby si nějaký jeliman mohl odškrtnout hratelnost 100 hodin. Pokud bude kvalita jako Uncharted, tak dám přednost 10 hodinám absolutně kvalitního zážitku, než 100 hodinám zředěné nudy.
-
uááu, tebe by měli nabrat, jako herního redaktora, podle jednoho článku a obrázku pozná jestli ta hra bude dobrá, nebo špatná. *6*
-
Kdyz vezmes herni editor a das tam import *.avi a pak play bink video play, tak je to taky "in-game". On i pro co se tyce kvality grafiky, neprilis dobre Unity, vzniknul zakazku "in-game" animak, ale ma asi 3 minuty a stalo to sileny penize, cili jde o samoucelnou zbytecnost.
-
Nezajímavý mix Dark Striders a Uncharted, ve zprzneny alternativni realite.. Kdyz si takova slatanina jako Bayoneta byla uspesna, tak tohle bude taky, ja se od toho budu drzet co nejdal..
-
Nevím proč hraješ steampunkový (whalepunkový v případě Dishonored) hry, když je nazýváš úchylárna. Děláš jak kdyby to byla každá druhá hra, zatím co dobrá steampunková gamesa je jednou za tři uherský roky. To je jak stěžovat si, že v RPG je vývoj hrdiny, když ty jsi chtěl čistý hack'n'slash. Dishonored byl jasně proklamovanej jako steampunk. Thief je taky jasnej.
Jinak zmiňovat se Steampunkem Vávru je tak mimo... -
Na začátku traileru je psáno: The following trailer was created in-engine. Tudíž žádný renderovaný filmeček a herní grafika by tím pádem mohla být stejná.
-
Dávám 85%, že se nepleteš.
-
Neboj, nějaký jednoduchý mačkání tlačítka ti tam daj. *3*
-
sem jediný komu by tenhle styl steampunku a alternativni historie připadnul jako Hack&Slash (ve stylu devil may cry a god of war) sakra zajímavej? *1* zkuste si to představit *1* masakr... i tak sem zvědavý co z toho nakonec bude .... uncharted a last of us jsou defakto taky lineární a filmové ... ale pro mě skvěle zpracované a jedny z nejlepších her co jsem na Psku hral *2*
-
Tu grafiku jsi jako poznal z toho renderovanýho filmečku? *15*
-
Ach jo, proč má někdo rád ten hnusný, uřvaný metal a ne krásný a melodický dubstep?
PS: Dělám si věnec, metal FTW. -
Já taky nepsal, že ta hra bude špatná. Jen jsem napsal, jak jsem se cítil při sledování traieru na tu hru a že je mi líto, že do toho cpou steampunk. Věřím, že ready at dawn udělají vlastní dobrou hru. God of war hry od nich se mi líbily dost.
Vím, že s tím Warhorse je to trochu mimo, ale nenapadlo mě lepší příklad středověké hry, která by byla bez magie apod. Ještě když dneska vyšel ten nový blog. *3* -
„The Order je akční adventura z pohledu třetí osoby, v níž budete střílet. Jde o opravdu hodně příběhovou, linární hru. Chceme prostě odvyprávět náš příběh, říkáme tomu filmový zážitek“.
Tímto můj zájem o tuto hru hodně ochladl. Hlavně ta linearita a filmový zážitek ve mě vzbuzuje obavy, že z toho bude hra na max. 10 hodin a jediná věc, která bude lákat k opětovnému hraní bude vyšší obtížnost.
Doufám, že se pletu.