Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    The Thing Remaster kupuji i přes průměrnou známku, ačkoliv výhrady chápu a také bych si dal spíš remake. Na The Thing Remaster jsem se velice těšil, protože svého času mi hra utekla. Vzpomínám si, že byla v nějakém bídnějším stavu a snad ani nešla kvůli nějakému bugu dohrát. Pokud se tedy nepletu, je to už také pěkná řádka let a paměť chátrá pod přívalem her.

    Carpenterův film zbožňuji, včetně ikonické basové linky na začátku filmu. Ostatně za hudbou stojí samotný mistr 
    Ennio Morricone. Původní černobílý kousek (The Thing from Another World, 1951, dle povídky od  John Wood Campbell jr.) je spíše už dnes úsměvný, přesto stále v pohodě koukatelný, ale až Carpenter to s Russellem a spol. vyšperkovali. Plus VYNIKAJÍCÍ praktické efekty a ne nějaké posr*né CGI. Hlava s pavoučíma nožkama je kult. No, těším se , až si to zahraji.

    • dworkin

      Kousek toho soundtracku je i v Django Unchained.

  • Carnage666

    Já teda všude četl chválu. Ale tak stará hra zůstává stará u remasteru. Bude recenze na Soul Reavera? Právě hraju a zatim super.

  • Kverulant

    Tip pro recenzenta, ohledně věty "Věc považuju za dokonalé béčko" - prosím Vás, béčko = nízkorozpočtový film (neznačí to nějakou kvalitu nebo příslušnost k žánru, jak se mylně řada lidí domnívá). Věc nebyla béčko, byl to velkorozpočtový film vznikající pod studiem Universal, která při natáčení překročila rozpočet a dostala se na nějakých 15 mega (s inflací cca 53 mega dolarů), což byl účet za klasický blockbuster - podobně stál třeba velmi drahý RoboCop 1. I kvůli tomu Věc tehdy v kinech propadla, protože si na sebe nevydělala, paradoxně se z ní stal komerční megahit až díkyVHS, DVD, atd. podobně jako u řady osmdesátkových záležitostí.

    • dworkin

      Přesně, to "béčko" mě vyloženě praštilo do očí. Naprostej nesmysl. Už vidím, jak pro béčkovej film dělají takhle promakaný zvláštní efekty, hudbu, atd. atd.

    • Přesně tak, taky jsem alergický na tyhle neznalé kecy škatulkující filmy do "Béček". A to nic proti Bčkám, spoustu z nich miluju.

  • frank.horigan

    No jak jsem viděl cca 10min gameplaye, tak mi z toho vyšel nejzbytečnější remaster (grafika je furt hrozná) zapadlé zapomenuté "Residentovky"... 

    Cena šílená. 

    Klidně by mohli zremasterovat "ColdFear", další zapomenutá zastaralá hra.  Ale za 15E.

    • Pokud jde o cenu, tak nejpřepálenější mi zatím přišel remaster prvních Wizardry (34 €), i když tohle se tomu dost blíží. Ale zase u Wizardry má remaster jako takový smysl, když původní hra nemá skoro žádnou grafiku a ovládání je "dobové".

      • frank.horigan

        Tak Wizardry jsou alespoň komplexní RPG pro nějaké zapálené fandy značky..

        Ale ten Thing je prostě  zapadlá stará hra jakých je 1000.. Už jsem zmiňoval ColdFear.

        Pamatuje si to někdo?

        Proč někdo nerasteruje "In cold blood" - totálně nedoceněná (prachem zapadlá) "pseudoadventura" od Revolution..

        Co "Dark Earth". ?  Svého času 10/10.  

        The Thing mě přijde divné, a remaster.. Mě připadá skoro jako stará původní hra (mám někde originálku :)))


        • yeniczek

          No jasně, Cold Fear mám dokonce krabici u rodičů :) To mě bavilo moc, plus ta mechanika houpající se lodi a nutnosti se přidržet. Remaster bych si dal hned.

        • uaxpk

          Jasně. Mě Cold Fear celkem bavil, grafika byla docela pěkná (tuším engine z GTA) a atmosféra taky. Na lodi to bylo super, ale na té plošině se to pak hodně opakovalo. Zavěrečný boss fight byl špatně navržený a proto celkem náročný. Remake bych oželel.

        • Myslím, že při výběru hrála roli značka. Věc znají i lidé, co netuší, že podle toho vznikla nějaká hra. To je nezanedbatelná marketingová výhoda oproti těm 1000 dalším zapadlým hrám, které jsou jen, ehm, zapadlé hry.

          • frank.horigan

            Tak tak, ten název prostě pár lidem ještě něco říká. 

            A Ne nutně ve spojení s PC hrou.  

  • Tak to je velke mrzeni. Uprimne jsem se tesil…

  • Někde jsem četl, že Nightdive studios kvůli System Shocku málem zkrachovali a tak se do ničeho podobně ambiciózního už pouštět nechtějí. Levnější remastery jsou pro ně asi výhodnější než komplexní remaky. Pár fandů to koupí tak jako tak a účty jim to zaplatí. Ostatně System Shock remake taky nebyl dokonalý, i když to byla celkem fajn hra.

    • Corvus

      Se System Shockem to měli Nightdive VELMI složité. Nekonečné odklady, restarty vývoje (původně hru vyvíjeli od 2015 na Unity Engine, pak přešli kompletně na Unreal 4 atd.). Hodně si nakáleli do bot s odměnami na kicku. Osobně byl pro mě System Shock: Remake vůbec první Kickstarter, protože System Shock (1994) mě přivedl k PC hraní obecně (předtím jsem drtil Didaktik M). A to je OSM let zpátky (od počátku kampaně na KS). A odměna (nabušená sběratelka + art book) mi přišel MINULÝ TÝDEN :-D Takže mazec. S odměnami byl neskutečný problém... Jsou fanoušci, kteří do dnes nemají svou krabici a na diskuzním fóru KS ztrácejí trpělivost (roky)... Já měl kliku jako kr*va. Nádherné sběratelské vydání neutrpělo cestou z USA žádné, ani to nejmenší poškození a to mi krabice frčela v aktuálním hektickém období, kdy kurýři doslova ztrácejí s balíky nervy...

      • Corvus

        Tvl to je neuvěřitelný... Celou dobu hledám slovo, které diskuzní formulář na Games nebere a nezvěřejní příspěvek a tím slovem je k*r*á*v*a. To je už úplně neuvěřitelné... Už ani ta Milka neprojde... Měli byste se fakt už vzpamatovat.

        • michaelfoucault

          Bro, je ti jasné, že pravidla diktuje vydavatelský dům, tudíž Tiscali, že ano... Takže pláčeš na špatném hrobě. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit