Přejít na výpis diskuzí

They Are Billions – recenze

2.7.2019 19:42
Jan Hanáček 5 příspěvků

Svět je zamořený a neobyvatelný. Bilióny… Ehm. Pardon, miliardy nemrtvých jsou drženy na uzdě jen Císařskou říší, poslední výspou lidstva, při jejímž designu autoři zcela očividně porušili copyright Warhammeru. Ostatně, They Are Billions jsou skrz naskrz syntézou několika velkých témat a jmen RTS scény....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnyTheZik

    No.. hru jsem koupil v EA a prvotni nadseni bylo obrovsky. Hra byla zajimava, prvni mapu jsem musel opakovat nekolikrat, abych pochopil spravnej rozvoj zakladny a ze je lepsi si nekde postavit i treba jeden kus zdi, aby na chvili upoutala pozornost, protoze v momente, kdy zombik hitne stan, je vpodstate game over.

    Ukladani by tuhle hru udelalo pomerne dost jednoduchou, v tom jeji problem neni. Problem je spis v recenzentem zminenym tempu - mise v kampani jsou uplne vklidu zvladnutelny jen abyste po hodine a pul zjistili, ze finalni vlna je tak brutalni, ze vam nestacilo ani 200 soldieru a vas greed v technologickym stromu, kdy jste preskocili shock tower, vam zpusobi ztratu dvou hodin hry.

    Trochu mi prijde, ze je tahle recenze spichnuta hodne horkou jehlou, protoze jinak si nedovedu predstavit, ze je v ni jenom jedina zminka o uzoufani nudnejch swarm a hero misich. Ve starcraftu me tyhle vyplne vzdycky bavily, protoze v nich byl aspon nejakej content. Stealth, nebo spravny vyuziti skillu. Tady je jediny rozhodnuti - pouzit nebo nepouzit granat. Navic je v nich obsazenej absolutne prisernej "where's waldo" feature, kdy musite mysi prejizdet vsechny predmety, jestli nahodou neukryvaj body. Kdo tohle vymejslel, to by me fakt zajimalo. Swarm mise = rozmisteni vojaku a cekani 15 minut.

    Oproti EA ta hra neprinesla vubec nic zavratnyho a ostatnim bych tak doporucil pockat jeste na nejaky patche, protoze v momentalnim stavu to po omrzeni zakladniho konceptu neni na vic nez 5/10. Tohle je prehlidka repetetivnosti.

    A v neposledni rade je dobry opravit chybu v recenzi: (čím vyšší obtížnost, tím více bodů do výzkumu za její zdolání získáte) > tohle neni pravda, za vyssi obtiznost ziskavate jenom vic victory points, nic vic. Ty nejsou vyuzitelny ani v tech tree, ani k swarm misim.

    • DorianG

      Zdravím, 

      hero mise v recenzi zmiňuji. Pro mě osobně byly vysvobozením z banálního koloběhu obyčejných RTS misí, které, jak jste zmínil, končí extrémním nárůstem obtížnosti. Ty hordy jsou příšerné a podle mého se na ně nedá nikdy dostatečně připravit. Ony hero mise se jistě dají udělat lépe, třeba jako ve StarCraftu, ale to by musela hra mít alespoň nějaké charaktery a děj. 

      Za victory points se omlouvám, měl jsem za to, že se dají využít při kupování skillů pro hrdiny a podobně.

      • JohnyTheZik

        Vim, vim, jen jsem rikal, ze mi prijde, ze jsou ty hero mise dost odflakly vzhledem k tomu, ze ten puvodni koncept z early accessu zustal vpodstate nezmenenej. A v momente, kdy sami vyvojari reknou, at si tyhle mise lidi davaj na 25% obtiznosti, aby byly rychlejc hotovy, je jasny, ze se nekde stala chyba.

  • prvni misi jsem jeste nepresel, ale hlavne ze druhou a treti uz ano... ?!#@$%

  • Jack1947

    Graficky mi ti spíše příjde jako Fallout křížený, Frostpunkem-

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit