Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • snad tam bude zase nejakej ten horor level jako opustenej orfanage ve trojce, to bylo pane psycho se sluchatkama v noci *2*
    • jj, tam som si pomalinky sral do gati a modlil sa nech uz ten level skonci :)
    • já jsem byl vůbec rád, že jsem ten level dokázal projít.. :)
  • Mechwarrior_bw
    som zvedavý čo na to Lukáš :) ja zostávam skeptický a radšej sa nechám prekvapiť.
  • Unreal by nemusel byť tragédia, veď napríklad Chaos Theory bežal na Unreale a hra tieňov bola fantastická.

    Skôr sa obávam kecov o inovácii. Stačí sa pozrieť ako dopadol Splinter Cell - nepoživateľný všehochuťový zmetok.

    Rovnica je jasná, tým, že to "inovujeme" síce stratíme fanúšikov, ale o to viac získame nových mladších hráčov, čiže sa to oplatí. všetko sú len prachy a strednoprúdová konzumácia.

    Rád by som sa mýlil, DeusEx HR mám a bavil ma...
    • Serie splinter cell dopadl takhle spatne, protoze to dali do ruk naprostymu hovadu, ktery k teto serii nemel zadny respekt. Pripravovany 6. dil uz by dle informaci mel byt ve spravnych rukou, takze bych az tak SC neodsuzoval. Ale pokud to budu brat ohledne vyjadreni mas pravdu, SC Conviction dle uchvatnych inovaci dopadl hodne spatne a s predchozimi dily nema spolecneho skoro nic, jen jmena par postav.
    • Mechwarrior_bw
      neviem prečo by mal byť unreal engine tragédia, naopak k hre tohto typu sa hodí výborne a ak to bude UE3 tak nie je čo riešiť. (inak modlím sa za euphoriu, pretože tak otrasný ragdoll ako bol v trojke som ešte nezažil).

      inak súhlas, žial fanúšikovia série ktorý kedysi s nadšením hrávali T1-2 sú v absolútne minorite, tí už dávno nie sú hlavnou cielovou skupinou, cielovkou sú funúšikovia trojky a hlavne dnešná mladšia generácia ktorá chce rýchlejšiu, akčnejšiu zábavu a ktorá si pod hraním thiefa predstavuje behanie po meste so "snipovaním" stráží lukom a ich prebodávaní dýkou ...
  • Neni moc her (hernich studii) co by dospeleho cloveka zajimali, ale tohle – mlask, tesim se. Zrovna hraju HUMAN REVOLUTION napodruhe a pod natlakem kvality se opet nemuzu odtrhnout od hrani. A bossfighty bavi!
  • Super, dalsia hra ktora bude vyuzivat cover system. *7*
  • Masa-san
    Unreal enginu bych se nebál. DE3 se také celkem povedl, i když pro fanouška prvního dílu to byla spíše průměrná hra, ale přesto zábavná.

    Obavy mám jako vždy z toho, jak se dnes slovo inovace v herním průmyslu používá pro činnost opačného významu, než-li před 8-12 lety ?
    Inovace za starých času > přijít s něčím novým, lépe fungujícím unikátním, apod.
    dnešní "inovace" > zjednodušení, osekání a přidání krytí za překážkami. *2*
    • tyto slavne "inovace" prisly dle meho nazoru diky X360 a PS3. Vetsinou se hry delaji primarne pro konzole a take hracske osazenstvo je dnes pomerne mladsi nez tomu bylo drive. Je to dobou, dnesni mladi hraci, nebo celkove mladi nechteji pouzivat mozek....travit u hry cas a premyslet. Chteji vzit zbran, vykosit vse zive a jit dale, bez problemu a zadrhelu, pak rict ze hra byla kratka a za 5 hodin je po ni a uz vubec nechteji hrat poradne stealth protoze to znamena.....vyckavat, schovavat se a dokonce nekdy i nezabijet. Proto takto dopadl i splinter cell, ke kteremu sem se vyjadroval nize. Co se tyka konzoli, vsichni to zname....vime jak se hraji hry na gamepadu....mam ted na mysli hlavne akcni hry, z toho dle me prislo i to zjednodusovani. A dnes se toho chyta kazde studio. Vidi, ze to prodava, vidi ze děcka jsou na to nateseni, na co se zabyvat hracema, kteri pamatuji jeste stare dobre casy....ty nas prece neuzivi *1*
      • Mechwarrior_bw
        to nie je zásluhou konzol (aspoň nie primárne) ale masového, casual hrania, veď povedzme na PS1 boli naozaj vynikajúce, nápadite a veľmi obtiažne hry ale ako stúpali predaje a prichádzali nové generácie tým to všetko postupne upadalo a upadá (veľká česť tým pár výnimkám).
        • Souhlasím, za úpadkem kvality stojí peníze a masovost ale můžeme být rádi za pár světlých vyjimek.
  • Udělejte to stejně dobře jako Deus Ex: HR a všichni budou spokojení.
  • jasne ze značky treba vytriskat co nejvic penez a proto treba hru spristupnit co nejvice lidem. to bude zas nejaky blaf
  • V záujme pestrosti sme zadali výrobu bossov exotickému brazílskemu týmu, ktorý robí kostímy na karneval, takže hráč thiefaI/II/III nájde niečo nové aj v T4.
  • Cypri
    Ano...Bude to totiž ještě AKCE!!! Plná výbuchů, zrnitého obrazu a amerických HERO scén... takhle to dopadne.

    Zmínil jsem scripty? *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit