Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    nová generácia hráčov = masy. Najlepšie misie boli v thief2 typu Life of the Party, kde sa hráč pohyboval po strechách cez mesto aby nakoniec prišiel k obrovskej Angelwatch a to sa misia vlastne iba začala *1* , vždy sa tam pred ňou chvílu zastavím (na múriku za tým ožralom) a počúvam závijanie vetra a snažím sa precítiť tú skvelú atmosféru.
  • Tak ti nevím,ale v předchozích dílech to zvládli s docela šikovně. Ale v dnešní době by to asi nebylo úplně cool a uber a next.
  • ja bych se ho zeptal co mysli tou novou generaci hráču? Nejakých nových prvku bych se nebál ale co mi hrozne z videí vadí je jak je všechno malé a stísnené - prostory interieru i ulice. Pres tohle se asi neprenesu. Taky level dizajn vypada neprirozene. To jsou btw pro mne zasadni veci na kterych hra stoji i pada.
  • K tomu mazaniu-
    pan ringmancz to ma velmi rad, - najskor nadava k relevantnemu prispevku autorovi do kktov
    a potom po este relevantnejsej odozve sa prispevky vymazavau, pripada mi to tu ako v totalitnom rezime niekedy. Vsak ringmuz?
  • Alebo Č u r a k
  • Fakt?? ty isty?? omg to je v pcku, JR bola traposina
  • jj, decko
  • chod na gog, a thiefa si kup
  • Robi sa to prave koli znacke.
  • dneska se ve jmenu penez zneuzije cokoliv, podobny je to treba i u filmovych remaku (ostatne uz jsou i herni remaky parazitujici na nostalgii)

    pirates creed by taky prodal joudum min kousku nez ac4
  • bojim sa ze to tolko krat prerabali az z toho vznikne uplny odpad..(dufam ze sa mylim)
  • C-BEAM
    aby tých niekoľko ciest k cielu nebolo ako v ich Deux Ex HR kde boli levely vpodstate priamočiare a alternatívne cesty zabezpečovali hlavne klimatizačné šachty. V tomto bol HR velmi slabý.
  • Zato všichni majitelé kinectu budou moci zavřít oči a nikdo je tak ve hře neuvidí.
  • Kedaro
    Obtížnost možná nastavit půjde, ale vsadil bych se, že stráže budou všude stejně tupé. Na AI dnes každý s.re.
  • V nekterych pripadech je mi zahadou, proc se vyvojari/vydavatel nezamyslel nad jinym nazvem - nezklamal by priznivce puvodni "znacky" a mel by daleko vetsi volnost pri vymysleni celeho konceptu. Priznivce by si to naslo tak jako tak (za predpokladu, ze by to melo co nabidnout), jen by to neprudilo fanousky povodni hry/serie. Takhle to prilis zavani parazitovanim na slave......
  • MickeyMutant
    To je blbost. Víš, kolik výpočetního výkonu by vyžadovala kalkulace všech zdrojů světla a jejich vzájemného překrývání v určitém konkrétním místě? Musela by se brát v úvahu síla světelného zdroje, Garrettova vzdálenost od něj, tvar překážky, za kterou se schovává a třeba i zorné pole procházejících stráží.

    To je bohužel dnes ještě nereálné. Nejdřív možná za pár let třeba na příští generaci hardwaru.
  • http://www.youtube.com/watch?v=pGRVuWpZ9lE
  • ..... VIDEO
  • Mozno sa bude dat schovat v tieni *1*
  • MickeyMutant
    Ohnivé šípy, vodní šípy, šípy s lanem, light gem s indikací světla, vyklánění zpoza rohů, několik cest k cíli? Tomu se ani nechce věřit. Co všechno ještě bude v roce 2014 možné?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit