Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asi nejdepresivnější hra, co jsem kdy hrál. Když jsem končil válku s jedním podvyživeným a nemocným chlapíkem, co poslední dva dny nebyl schopen vylézt z postele a čekal na smrt, tak jsem se jako vítěz opravdu necítil.
    • Keyz
      K tomu se hodí skvěle ten slogan co byl v traileru.

      Pro vojáky je válka o vítězství a pro zbytek nás o přežití (tak nějak to bylo)

      Nevěřil bych, že budu mít opravdu nějaký pocit když jsem v noci vyrazil na místo kde mělo být možné obchodovat abych sehnal jídlo pro chudáka co to potřeboval a ten obchodník to neprodával. Blbě se mi poté vracelo zpátky.

      Konečně momenty které si pamatuješ a ne epické předem připravené kecy, které jsou silné v daný moment a pak se to vykouří z hlavy, protože to je často hloupé a je to hlavně skoro všude...
  • Keyz
    Skvělá hra. A navíc opakované hraní je zábavné. Člověk zkouší jak to lépe přežít, jak získat to co nezískal anebo si to lze udělat obtížnější atd.

    "..nespolehlivost stealth prvků."? Tady to autor řeší jako kdyby to bylo klasické RPG kde je možné si díky skillu kleknout 10m od postavy a stejně vás neuvidí... Tvl tohle se snaží být věrohodná hra a jak může běžný civilista spoléhat, že ho nikdo neuvidí? Konečně to někdo udělal jinak a v dané situaci dobře a ještě, se na to nadává...
    Lze se schovat v určitých částech ale není to vždy na 100%. To je skvělé. NPC se také mohou jinak podívat a hráče uvidí, ne jako klasicky když vždy hráč nevidí jestliže má skill 70 apod.

    Prostě člověk hraje za civilisty a ne za speciální komando. Také normálně když se schováte někam, tak to taky není na 100% a záleží co osoba která vás hledá zrovna udělá...

    Boje jsou odpovídají podle druhu zbraně a kde zrovna stojím. Za protivníkem anebo předtím atd. Mám kudlu, anebo pušku s optikou? Naprosto v pohodě. Možná má prostě někdo problém, že to není tak jasné a lehké jako mnoho her kde se hraje ze toho vyvoleného.. Jo, není a také to nemá být.
  • Chim
    Se stealth prvky jsem taky problém neměl. Hra při noční akci neodpouští chyby ale to je v pořádku. Sims mi to tedy nepřipomíná vůbec, jíst a spát potřebuje každá postava, to že se tyto dvě nutné potřeby do her jaksi dávají jen výjimečně je věc druhá. (jen ten vávrovský záchod by v This war of mine mohl někomu chybět *3* ).

    Repetetivnost se po určité době dostaví, ale to platí snad u každé hry. Nebo snad existuje hra, po které byste po x-odehraných hodinách mohli říct, že se tam herní prvky neopakují? Hru jsem dohrál zatím třikrát a i když je herní systém pořád stejný, pokaždé jsem se k "výhře" musel dopracovat trochu jinou strategií a pokaždé jsem dostal trochu jiný příběh a trochu jiný typ "zábavy". A s chutí se zase brzy pustím do čtvrtého pokračování.

    Co mi ve hře trochu chybí, je možnost vytvořit si vlastní postavu (postavy). Uvítal bych taky možnost podnikat noční výpravy ve větším počtu osob. Díky tomu, že v noci můžu hrát jen s jednou postavou, nevidím moc smysl mít v "základně" víc než 3 nebo 4 lidi.

    Na závěr... takhle nějak si představuju správnou indie hru.
    • Vyšší počet lidí v úkrytu = menší šance likvidačního útoku banditů.

      Jinak si neumím moc představit, jak by ty výpravy ve vícero lidech probíhaly a jestli by to příliš nezjednodušilo hru.
      • Chim
        Tak představit si to dokážu. Jeden rabuje a druhý čeká venku. Oba pak společně odnášejí větší kořist, protože dva toho unesou víc než jeden. Případně může každý rabovat v jiném baráku.

        Ale jinak souhlas, hru by to pravděpodobně o dost zjednodušilo a to bych nerad.
        • To by asi muselo být rabování předěláno na větší výzvu. Například obohaceno o samotnou cestu městem, kde by konstantně hrozilo nějaké nebezpečí.
  • Zayl
    Já nechápu co mají všichni se Sims? Jíst a spát potřebujete v každé v survival hře. A to je tak jediné co to má se Sims společného. To určitě zmínil někdo z prvních recenzentů a teď to všichni papouškují.

    Stealth systém funguje jak má. Jediný kdo se umí opravdu plížit je Arica. Stejně jako jediný kdo umí spolehlivě bojovat je Roman. To by snad mělo dojít každému.
    • Aricu som používal na to aby vyskúmala terén, v druhú noc som tam poslal Romana aby ich vyvraždil, a v tretí deň som tam poslal Marka, medzitým Bruno varil... áno mal som jednu hru naraz takýmito štyrmi postavami, lepšia zostava ani neexistuje
  • tak dohráno napodruhý, tentokrát jsem to nehrál na Dušína a kosil vše co na mě vytáhlo zbraň, proti prvnímu dohrání totální pohodička, pořád plná lednice, spousty léků a živil jsem se prodáváním nakrádených AK-47.. když jste svině, je ta válka o dost jednodušší *3*

    jen chudák Marko z toho asi bude mít trochu následky, během hry sejmul asi 30 lidí, včetně ochranky nemocnice a týpka co bránil svůj dům, dělal to pro skupinu, ale stejně by se mi asi nespalo dobře v jednom baráku s mnohonásobým vrahem (a navíc ten jeho xicht), čekal bych že mu z toho jednou totálně rupne v kouli a udělá v baráku ze všech sekanou, jediný kdo by se mu mohl v takovou chvíli postavit byl Pavle, Katia a kuchtík by byli v hajzlu kdyby Pavle prohrál
  • ja teda nevim, ale neni v takovem pripade lepsi narukovat ? :D
    • Narukovat a okamžitě se vzdát do nepřátelského zajateckého tábora.
      • Nejsem si jistý, jestli zrovna v bývalé Jugoslávii to byla ta nejlepší volba (což je prostředí, které mi hra nejvíce evokuje)...
  • langustyn
    ty jo uz jsem četl "Válka z pohledu civilisty ještě nebyla nikdy tak zábavná" :D
  • Nesouhlasím s výtkami ke stealth prvkům. Neměl jsem se stealthem žádný problém. Zcela spolehlivě jsem neviděn likvidoval nepřátele.
    • až na trochu mizernější ovládání. Pokud stojí víc lidí u sebe, tak se začnou překrývat kruhy na útok, takže jsem musel několikrát opakovat (Alt+F4 -> autosave z rána) noční výpravu díky tomu, že jsem v rychlosti nemohl zaútočit kam bylo třeba nebo místo útoku můj trouba běžel na místo kliknutí a neútočil... jinak by měli zapřemýšlet nad množstvím ikonek v domě, když už toho máte víc postaveno. Už se mi povedlo nechtěně sekerou rozštípat postel, místo toho abych se šel vyspat a všiml jsem si toho až příliš pozdě...
  • já to měl za 46 dní, ale těch posledních 5 bylo opravdu veselých, Marko dostal 4x po sobě po hubě od lupičů, kteří odnesli všechny zbytky zásob a chudáka Marka vždycky totálně dorubali v posteli, jeho kámoš kuchtík se snažil scavengovat ale co přinesl to hned další noc nájezdníci odnesli, aspoň že pasti na krysy tam nechali, co vám budu povídat, nakonec ty krysy žrali syrový *1*

    PS: kdyby byl někdo zvědavý, co je v mapě Sniper´s Alley, neposílejte tam postavy co máte rádi, já tam poslal Katju *7*
    • ja som vždy varil navyše (všimol som si že banditi uvarané jedlo nekradú) a konzervy som dal zjesť hneď

      mapa Sniper Juction, stačí počkať na výstrel, a hned do najbližšieho ukrytu, navyše ked prvykrát vojdeš do paneláku, tak sa môžeš dostať do kanalizacie a z dola si umožniť prístup a nemusíš potom prechádzať celú cestu pred sniperom. PS: tomu postrelenému uprostred námestia v tej mape sa oplatí pomôcť, dá za to fakt dobrú odmenu.
      • jj, zdá se že pečený krysy jim nechutnaj, berou jen syrový


        škoda, že nejde zbraně co máš uložený v baráku použít na obranu proti nočním nájezdníkům, taky by bylo super mít možnost poslat na scavenging dva lidi, aby si navzájem kryly záda, to by mi přišlo i logičtější
        • čože? však tie zbrane ked necháš v dome s nábojmi, tak plnia účel, pokiaľ aspoň jeden stráži, kľudne nech je ranený, hladový. Takto tie náboje hre sa strácajú rýchlejšie ako pri nejakej strielačke
  • otrávily mě určité nedomyšlenosti. Příkladně: mám základnu v rozbombardovaném baráku, pod kterým je sklep jak kráva, dvě patra do hloubky. Přeživší pochopitelně ani nenapadne opevnit se ve sklepě. Tvrdošíjně trvají na tom, že budou bydlet v nadzemní části, kde jsou ve zdech díry, že by jimi projel kamion – a pak remcají, že jim je zima a že je v noci oloupili banditi. Nebo: dokáží postavit z hromádky šrotu funkční rádio, ale už ne třeba dvoukolák na zásoby. Nebo: pár cigaret zabírá v inventáři stejné místo, jako dvě fošny. Nebo: jeden přeživší odklízí sutiny, druzí dva čumějí, protože není možné přidělit dvěma týž úkol.

    Zkrátka to není ani tak simulátor přežití, jako spíš protiválečná agitace. Ale dobrá!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit