Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BooBee

    tak špatnou recenzi jsem už dlouho neviděl...

    • SpoeTT

      Asi tak.. ten kdo ji dělal hru vůbec nezná... Takhle zprasit tak skvělou hru

  • Eh? proc to recenzuje nekdo, kdo nema zajem hrat PvP? Co cekal od pokracovani LINEAGE (hry zamerene na guildy, vztahy mezi nimi, velke pvp bitvy apod.)? Co teda autora kdysi vlastne na Lineage bavilo? Snad ne jen nekonecne mlaceni mobek klackem po hlave (zadny jiny PvE content tam totiz prakticky nebyl)...

    • Pokračování Lineage teda ani náhodou. Nevidím v galerii ani jednu sexy elfku v bikinách. Hard pass.

      • SpoeTT

        To máš pravdu, u nás v guildě o tom sem tam padne řeč, že tento content tak trošku chybí, ale i tak je hra naprosto super a ten, kdo dělal tuhle recenci by už žádnou jinou dělat neměl.. 

    • nightborne

      Vidíš někde tvrzení, že nemám zájem o PvP? Zhodnotit je ale potřeba oboje a v textu zmiňuju PvE endgame i PvP (který zrovna na mým serveru stojí naprosto za prd kvůli ruskýmu zergu, za což ale nemůže a priori hra jako taková). 

      Fakt je nicméně i to PvP takový terno? S tim podivným targetovacím soubojákem? Na někoho se zacílit a mačkat F1 F2 F3 byla zábava fakt tak možná v tom Lineage (když jsi hrál treasure huntera nebo něco podobnýho). Jenže žánr je dneska o dvacet let dál a od novýho MMO opravdu čekám, že nebude mechanicky na úrovni hry z roku 2003.

      A ano, od hry taky předpokládám, že když zrovna nebudu mít náladu na PvP, nabídne mi i jinej obsah. Jo, v Lajně šlo tak možná mlátit moby nebo farmit matroš na craft, jenže tady nemůžeš pořádně ani to.

      • SpoeTT

        Targetovani si můžeš nastavit a když se to naučíš je to dost podobné Focus macrum z wowka... Pvp je zde super, jen je těžké a musíš na to mít trošku nervy a mozek 

      • Mne zrovna tab-targeting nijak nevadi, ale vsimam si, ze to rozdeluje lidi na dva tabory :) Pri velkem poctu hracu to vidim spis jako vyhodu, ale asi zalezi na preferencich. Jinak co se tyce combatu, tak hodne veci se da upravit v nastaveni - styl pouzivani abilit, dobehnuti k npc pokud je mimo range, chovani autoattacku atd. Dalsi vec, co muze byt zajimava, je specializace skillu. Nektere vyrazne meni jejich chovani a otviraji tak prostor pro hledani synergii mezi nimi a vytvareni buildu.

        Co se tyce PvE contentu, tak souhlasim s tim, ze tam je nucenej "time-gatekeeping" nebo jak se tomu dneska rika. Nicmene, pokud clovek vycerpa denni pridel dungeonu, daily questu, kontraktu a tokenu do open world dungeonu, tak tu pak bezi prakticky kazdou hodinu nejaky world event nebo world boss. Na dalsi raidy se da chodit v ramci guildy. Lidi navic musi na tyto eventy chodit a plnit dalsi veci, aby ziskavali reputaci pro guildu a tim zvysovali jeji level a odemykali dalsi bosse, bonusy a GvG eventy. Tudiz pokud clovek nehraje v aktivni guilde, tak se opravdu ochudi o spoustu veci, ale na tom ta hra stavi.

        Ze nejde farmit material na craft? Samozrejme, ze se da farmit material a itemy z obycejnych mobek (ale jelikoz je to korejska grindovacka, tak ten drop rate neni zadna slava). Veci na crafteni je v Litography Book mraky... ty se pak skladaji do vzacnejsich itemu a z nich se zase crafti jine veci a material. 

        Ohledne cookingu a fishingu. Nektere vzacnejsi suroviny se daji kupovat u vendora a tech je omezeny pocet... co je na tom? Craftit jen ze surovin, ktere si nafarmis rucne muzes taky. Navnady na rybareni se daji vyrabet z chycenych ryb apod... takze o nejakem limitu se taky neda mluvit.

        V recenzi by se dalo treba rozvest, jak moc je hra P2W treba oproti jinym MMOckam. Dal tam neni treba vubec zminka o extrahovani a ziskavani traitu, litografii ci aukci a pritom je to alfa a omega vylepsovani gearu a obrovska soucast hry. Pripadne, ze se kazdych par dni odemyka novy content pote, co hraci na serveru splni urcity milnik.

        Nezlob se na me, ale ta recenze na me pusobi dost odflaknutym dojmem. Neverim, ze jsi tomu dal "3 tydny".

        • nightborne

          Ano, můžeš si zapnout automatickej target nejbližšího cíle a podobně, ale to taky ne vždycky targetne přesně to, co chceš, a když jde o zlomky vteřiny v nějakým rychlým boji, dokáže to hrozně rozhodit - a zbytečně, stačil by přece fakt akční souboják (kterej v NCSoftu jako jedni z prvních měli už právě v Blade & Soul, tak proč proboha ten krok zpátky? Mám pocit, že sami pořádně nevěděli, co s tím, vzhledem k tomu, kolikrát se ten systém překopával.)

          Opakující se pořád stejný eventy a world bosse nemůžu považovat za obsah, kterej by něco zachránil - viděls jeden, viděls všechny a pět minut bez taktiky nebo nějakýho vzruchu mlátit do bosse, aby ti pak stejně nic nepadlo, neni úplně dechberoucí odvaz. BDO má podobný pravidelný world bosse taky, ale aspoň vždycky dostaneš matroš a prachy a neodcházíš pryč s pocitem promarněnýho času. Guild bossové jsou na tom o fous líp, beru.

          Neřekl jsem, že nejdou grindovat normální moby, ale že to -pořádně- nejde. Maso a vejce jenom když prší (wtf) a normální matroš jako marind, pergamen apod. tak pomalu, že je mi z tý představy mírně nevolno (a opět, to říkám jako někdo, kdo má přes 30k hodin v Black Desertu, korejskýho grindu se fakt neleknu, ale tohle je útrpná tryzna).

          O aukci i P2W jsem mluvil a traity jsou velmi standardní záležitost - na papíře zněj zajímavě, ale uděláš pak v praxi něco jinýho, než že si na item hodíš ty tři nejlepší a nazdar? Reálně tam žádný rozmejšlení nebo vybírání neprobíhá. Max health, mana regen, skill resist, nazdar. Respektive heavy attack, hit, crit na zbrani, s občasnou vzácnou výjimkou typu attack speedu na kuši z Chimaeruse, ale to je zase automatická volba.

          Obsah, co se odemyká milníkem, neni nic novýho - novej world / guild boss / openworld dungeon? Fajn, ale principiálně to je pořád to samý, nemluvě o tom, že milestony už sou prakticky všechny otevřený a hotovo. Ze stejnýho důvodu jsem nijak zvlášť nezmiňoval třeba secret dungeon - taky si to projdeš jednou a pak se vrátíš tak maximálně třikrát tejdně kvůli kontraktu. Není to obsah, kterej by stál za speciální rozepisování.

          Hledání možných synergií mezi skillama apod. je fajn, však to taky v textu chválím. Kolem a kolem jsem ale u týhle hry neměl pocit, že hraju něco novýho a prostě se mi nedaří přijít na nějakej aspekt, kterej by dělala líp než konkurence. Souboják je ze dřeva, prostředí klasická generická fantasy, bossové jsou automatika, dungeony standard, PvE obsahu minimum a i to masový PvP najdeš jinde lepší. Gathering a řemesla jenom naprostá kostra (srovnej s Black Desertem nebo FFXIV), housing chybí. Aréna je fajn, osobně mi vyhovuje asi nejvíc, ale tu už opět dělalo WoWko někdy od roku 2004. 

          A to ani nemluvim o tý možnosi, že si PvP prostě nezhraješ, jelikož tě při jakýmkoliv pokusu převálcuje ruskej zerg. A to hra taky -může- řešit, v BDO třeba můžeš jít node war nebo siege jenom s určitým počtem hráčů, New World má taky conquesty pevně daný na 50v50, TnL tě místo toho v pohodě pustí do 30v300. Kde jsou alespoň nějaký battlegroundy nebo jakejkoliv režim, kterej by aspoň trochu hlídal férovost?

          Hra tě baví a já ti to bez jakýkoliv ironie přeju. Z mýho úhlu pohledu ale nenabízí dost a i to málo občas působí prostě až moc archaicky. MMOčka hraju od Ultimy a už sem prostě fakt měl náladu na něco novýho, moderního. Je to do jistý míry můj problém? Jo, asi jo, ale recenze bude vždycky subjektivní názor, to taky neni nic překvapivýho, ne =)?


  • Hansh

    Taktez mne to kapku zklamalo a hlavne nucenost mit guildu...akcni system je udelan z logickeho duvod jelikoz je to cross platform....uz by chtel videt ty masivni pvp jak targetujes pres gamepad proti mysi....tohle byohlo dojit x recenzistum a trosku premyslet

  • Timo

    https://games.tiscali.cz/recenze/concord-recenze-hrdinske-strilecky-ktere-se-nedari-vystoupit-z-rady-581172

    dobry cringe 😂 concord 6/10 a tohle 5/10 takze to je vlastne mrtva hra 😉

    • Derp_1337

      Číselné hodnocení je velmi subjektivní záležitost. Nevím, proč se tváříš tak překvapeně jako kdyby jsi to v životě neslyšel.

      Za mě dobrá recenze, všechno důležité sdělila. Přečti si text recenze a ta jasně říká, že to je absolutně průměrné MMO s generickou fantasy tématikou.

      No a jestli jeden novinář dá průměrné hře 5/10 , zatímco pro jiného "průměr" znamená 6/10 či nedejbože 7/10, to už je jenom věc osobních preferencí.


      Jinak na Metacritic má Throne a Liberty User Score 52% , takže to určitě žádné terno nebude.

      • SpoeTT

        Ta recenze je prosím tě opravdu špatná, protože je jak od začínajícího hráče co nemá ponětí moc o čem mluví, navíc vám čtenářům cpe do hlavy vlastní dojmy, kterou jsou vždy velice subjektivní a když řeč zajde k faktům, jsou nepřesné právě proto, že ten kdo dělal tu recenci prostě neví... Tudíž ti jako zkušený hráč této hry říkám, že podle této recenze bych se vůbec neřídil.. 

        • Derp_1337

          "navíc vám čtenářům cpe do hlavy vlastní dojmy, kterou jsou vždy velice subjektivní"

          Cože? To snad ne?! Ty chceš naznačit, že recenze nejsou extrakt čisté objektivnosti?! OMG!!! To je revoluční myšlenka, která změní chápání veškeré novinářské práce.

          /sarcasm

          Oh, wait... Tak asi nic. To snad ví úplně každý, že úplně všechny recenze jsou subjektivní. A novináři nám vždycky předhazují své vlastní dojmy. Jinak to ani nejde. 

          A teď možná budeš šokován, ale i tvůj názor je taky pouze velice subjektivní. 😉

    • nightborne

      Mrtvá ne (teda alespoň zatím, v Koreji už vypadla z 50 nejhranějších - zatímco třeba Lineage 2 mezi nima pořád je - a na Steamu za 3 tejdny přišla o cca 50 % hráčů, což je sešup jak u New Worldu), průměrná ano. 

  • tomekbobek

    Zkusil jsem, podivil se nad plyšákama a zdrhnul. Recenzi bych moch podepsat.

  • Concord 6/10 a tohle 5/10 XDDD tak to jo teda.. 

  • SpoeTT

    Když čtu komentáře, podíval jsem se na plyšáky a zdrhnul pod recenzi bych se podepsal... Co je to za kravinu? V tom případě nemáš ani právo hru recenzovat, když nemáš z čeho... 

    1. Hra má sice jistou podobnost guild wars, ale mnohem více se podobá sérii wow

    2. Není absolutně pay to win, jde jen o to, že za peníze si ano můžete vše koupit, stejně tak si ale prémiovou měnu lze vydělat přímo ve hře za pomocí aukce

    3. Přestane bavit leda tak člověka, co vidí těch 5% hry, kterou ze začátku hry vnímá, jinak hra nabízí mnohem víc, než jsem se zde dočetl... Laskavě dělejte když už tak kvalitní recenze a ne takové shrnutí od nooba, co si to jen tak prolítl.  Ještě bych podotknul, že když začínáte nový server, který je "na začátku" přirovnal bych to asi k vanille u wowka a stejně tak tady přichází nové mapy, nový obsah, nové mechaniky... Za mě je to opravdu super, namakaná hra, která vám dovolí hrát ji občas, ale i na profi úrovni, je zde slušné PvE, parádní pvp, jde hodně o komunitu, která je zde co jsem potkal a potkávám okolo 30 let a je velice vstřícná vůči začátečníkům. Ještě k tomu kombatu, kdyby jsi si prošel nastavení, tak zjistíš, že si hru lze překopat naprosto na dost milionů způsobu přímo pro sebe, dále hra má v sobě zabudovaný parádní systém, kde si o každé věci zjistíš kde, kdy a jak padá, takže nejsou nutné stránky jako byl např. Wowhead... Zkrátka, z vaší recenze je pro kvalitního hráče na blití, jak moc neprofesionálně podána je, řešíte nějaké dojmy, když už se ohaníte fakty, pro zkušeného hráče je na první pohled vidět, že jste si to jen tak zapli na pár hodin... Dělejte prosím o dost lepší recenze a nebo se na to vymašlete, tohle je pro ostatní lidi dost matoucí a akorát tím odradíte potencionálně budoucí hráče...  

  • Naprosto souhlasím s průměrným hodnocením. Tahle hra je jak včerejší den, stále stejné úkoly na úrovni dvojciferné populace (zabij 20 prasat, přines 10 kůží). 

    Hra je graficky sterilní, plná omezení, hudba tahá za uši (s hudbou z Lineage 2 se to nedá vůbec srovnat). 

    Splácanina Starwars OR, LN2 a Diabla bez špetky inovace. Snad jen ty rychle fungující porty potěšili. 

    Hrál jsem cca 2 měsíce a rád počkám na něco jiného. 

    Čas je vzácnej a trávit ho plněním přiblblejch úkolů znova a znova pro mě nemá význam. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit