Tipy a triky pro začátečníky v obřím světě Elden Ringu
-
Nejsem tento typ hrace, i presto jsem dohral Horizon, God of War apod. a bavil jsem se. Tohle me teda nechytlo... a to jsem se fakt snazil. Ten hype moc nechapu.
-
-
Tak protože ty jiné tebou zmíněné hry jsou postavené na tom, že ti polopaticky vysvětlují kam máš jít, co tam dělat a jak to provést - z hlediska hráčova vkladu tam vlastně děláš minimum.
V Elden Ringu je to postavené hlavně na hráči. Já naopak ten hype plně chápu...
-
-
Oboje má svoje pro a proti. Sony logicky cílí na co nejvíc lidí který zapnou a hrajou na gauči a nechtějí se u toho moc stresovat a když jo můžou si upravit obtížnosti. Chápu to ale nechápu proč někdo má potřebu o tom laborovat v tipech a trikách na jinou hru 😬
-
-
Já zas nechápu hype na Horizon, jedničku jsem dohrál ale nepřišlo mi to jako nějaká revoluce takže dvojku rád oželím. Každej jsme nějáký 🙂
-
-
Já nechápu hype jak Horizonu, tak Elden ringu. Horizon jednička byla šílená repetitivní nuda s asi nejhorší a nejnudnější hlavní hrdinkou v herní historii. Elden RIng zae vypadá jako hra z roku 2010 s herními mechanismy a animacemi, za které by se i v tom zmíněném roce hry styděly. Tohle je zvláštní doba.
-
Ja ti to neberu, sorry ze ti reju do tve oblíbené hry
-
-
-
Tak jsem taky zkusil. Hned první protivník jezdec na koni, dostal jsem na držku, pak obr s otevřeným hrudníkem, dostal jsem na držku a pak obří ohnivý drak, tam už jsem se nesnažil ani bojovat 😆.
-
-
Což je naprosto v pořádku. Ta hra ani není stavěná na tom, že by jsi měl vše co potkáš hned porazit. Ona ti ráda dá do cesty něco, kde hned dostaneš přes držku (viz ten první jezdec na koni), aby jsi se mohl vrátit později silnější, zkušenější a mít o to lepší pocit, když ho rozdrtíš. A věř mi, že ho po čase rozdrtíš úplně na pohodu.
-
-
A toho draka velikosti desetipatrové budovy chrlícího tuny ohně, toho pak taky časem porazím, jo? :D
-
-
-
Pro všechny loupežníky je později ve hře možnost rebirth a resetnout si celej build a přeřadit si všechny skill pointy
-
Jedna z najviac neprijemnych veci je to, ze clovek netusi na kolko su obmedzene predmety, ktore vo svete nazbiera. Nieje nic horsie nez setrit crafting materialy na vylepsenie konkretnej zbrani a neskor zistit, ze daneho materialu sa uz vo svete viac nenechadza dostatok na vylepsenie inej zbrani.
To je dovod preco som vacsinou souls hier dohral s tonou nepouzitych veci, lebo som sa privelmi bal nieco vylepsit a potom nemat moznost mat top gear ku koncu hry.
Vie mi niekto povedat na kolko je tolerantnejsi Elden Ring ? Predpokladam, ze ani pri popise predmetu nieje pisane, ci ide o jednorazove pouzitie alebo viacnasobne.
-
-
Ja ti jen muzu rict, ze co se tyka sutru na vylepsovani zbrani, tak ty se daji nakupovat neomezene po nalezeni urcitych predmetu. Nejsem si teda jisty do jakeho lvlu, ale minimalne se to tyka 1,2,3,4 ale jde to snadno zjistit na netu
-
-
Já mam i pocit že v těch jeskyních se ty šutry na některých místech respawnují. Ale možná ne, netestoval sem to nějak extra.
-
-
-
Až zabijete Godricka, tak se Vám otvírá Elden Ring, pokud vás úplně neokouzlil Lingrave, tak další lokace už jasně ukazují sílu této hry, budují vlastní DNA a já opravdu v tom vidím více severskou atmosféru, Pána Prstenu, píseň o Nibelunzích apod. než Dark Souls. Grafika je až podmanivá, nad výpravou budete žasnou, na koni si místy bude připadat jako rohanský jezdec okusující kotníky Olifantů.
-
-
Já bych jen podotknul, že do té další lokace se dá dostat i bez zabití Godricka. Takže záleží na tom, kudy se člověk vydá. Ale ten "rozjezd" není na jeho porážce závislý.
-