Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • asi mas zavadu na prijimaci, resit to jde ruzne a sem tam jsou tam i docela vyrazny twisty

    zrovna jsem rehabilitoval Zajice
  • 40h, ne v tutorialu nejsem
    vsechny questy co sem delal meli jen jednu moznost jak to udelat, cokoli jineho skusis tak se hra totalne rozbije
    je to linearni koridor nic vic, akorat ze mapička je velikej [_] kterej ti je k nicemu
    vsechny herni elementy sou rozbity, zadny ruzny moznosti, nic rerikajici staty

    5 let tam programovali cykly NPC ktere sou totalne k nicemu, ale udelat kvest vic nez jednym spusobem to je uz proste moc prace
  • Zřejmě to je nad tvoje ubohé myšlenkové pochody, ale nic si z toho nedělej :)
  • ucho
    ja si myslim, ze trolujes. takhle blbej nikdo byt nemuze.
  • Perla je spíše tvůj koment, aniž bys věděl o co jde.
  • ucho
    nejsi jeste porad v tom tutorialu?
  • Jack1947
    Taky se mi tak zdá jen to má hezkou grafiku, zajímavé ale opakující se dialogy a systém vyšetřování...
  • prave ze prubeh chodbickou to JE.
    neda se tam delat naprosto nic jineho nez co ti quest kaze
    a neviditelny steny tam sou vsude
    zadna moznost rozhodnuti se, vsetko vede uplne k stejnemu vysledku
  • Jak vidno, fanbojs koupej i lejno, kdyz bude zabaleny v plechovy krabce a zduvodneny nejakym plkem ...

    Co se kde pocita nikoho naprosto nezajima, protoze hra je bud dobre udelana nebo spatne udelana, a KC dobre udelana neni ani nahodou.
  • ucho
    "Tuším že to jede mimo Cryengine, takže tam nějaká snaha o optimální běh byla"
    wtf, tady v té diskuzi je to fakt perla vedle perly. to by se mělo někam archivovat.
  • tohle neni prubeh chodbickou jako ty ruzny ordery 1866 apd.

    tomu se da vyhnout jedinym zpusobem, ze se vsude nahazi neviditelny steny, a to zas bude nekdo jinej brecet, ze je trapny

    i takova blbinka jako assasini, kde herni mechaniky lze spocitat na prstech jedny ruky nesikovnyho truhlare, jsou tyhle glitche
  • Recenze typu "nedostatek cernochu ve hre, 4" z nejake odpadni stranky jen odrazi vysledne nic nerikajici hodnoceni na metacritic. Nejlepsi co muze clovek udelat je najit si stranku, s jejiz recenzemi vetsinou souhlasi a ridit se dle nich nebo dat na svoji intuici.
  • Pravděpodobně to tak funguje, drobnosti se zřejmě počítají v té poslední hodině, která trvá 10x pomalejc.

    Na Youtube je několik videí ohledně té simulace, AI a lidech, kteří na tom dělali. Tuším že to jede mimo Cryengine, takže tam nějaká snaha o optimální běh byla. Akorát je teda otázka jestli je vůbec pro hru důležité, že se někdo v hospodě naštve, protože ho nestihli obsloužit a raději začne chodit na ryby, protože hráč se o té události nijak nedozví :) Ještě je teda otázka jestli tam tohle vůbec nakonec je.
  • jamar28
    Imho 15-20 % dělá technický stav.
  • To tak asi bude, kazdopadne pak zalezi jak moc se navzajem ty entity ovlivni a jestli je nutny pri sleepu hlavni postavy nechavat simulovat i interakce, kdy si napr. npc davaji pres drzku, aby pak byli zkrvaveni a spinavi a nebo jestli neni lepsi to jen nechat jet podle schedule, kdyz se nedivas.
  • Obyvatelé v DB jsou statický data a vyhledávání je docela primitivní věc. Tohle to je něco jako fyzikální simulace a čím více se to snažíš urychlit tím spíše se tam vznikají chyby. Pokud tam mají nějakých 2500 entit a každá jede podle nějakýho behaviorálního stromu tak už to začíná být zajímavý :)
  • Nechci nejak hatovat, jenom takovy technicky zamysleni. Desktopova worksation s nejakym uber i9 nebo xeonem nebo co to bylo za cpu da v postgresql asi 60-100 tisic query za vterinu. Normalni cpu v desktopu ma polovicni mozna tretinovy vykon. Netusim jak moc je narocna simulace v kcd, ale za tu minutu co se toci kolecko by ten postgres engine v databazi "vylistoval" polovinu obyvatel republiky. Druha vec je ze ten postgres za sebou ma dvacet mozna tricet let vyvoje...
    Tak jenom tak pro zamysleni.
  • Jack1947
    Víte co mi příjde vtipné že podobně jako Skyrim tehdy zazářil mnoštvím bugům , Kingdom come není jiné ba ma jich ještě více( šak to znáte koně zaseklé v plotě hlavou vzhůru, Rytíře bez zbroje v bitvě v trenýrkách - různé zasekávání a mohl bych pokračovat)
  • nic takovyho jsem nepsal, optimalizace je zapotrebi,ale nevyresi to co jsem psal na zacatku vlakna. Reseni na to neexistuje. Musis vybrat jeden z kompromisu.
    Cely to vlakno zacalo tim, ze hateri nechapou co se za tim skrejva. Tim ze si tohle nekdo precte, treba pochopi neco novyho, vic bych do toho netahal.
  • ucho
    jasně, tvůj názor je dělat věci tak, jak se dějí ve skutečnosti, bez optimalizace. to má opravdu perfektní smysl :) pro mě je to jen důkaz o tom, že o programování víš prd, takže ano, není se moc o čem bavit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit