-
o grafiku nejde..ale ze to ide len v okne 640*480 je na zamyslenie... mam to kupene a fakt som prekvapeny,ze dnes nieco take vydaju..hra mi bezi na 1/8 monitora v okne..
-
Koupil jsem, dohrál jsem, moc díky za recenzi, jinak bych to určitě minul. Podle vzhledu bych to okamžitě odhadl na nějakou tuctovou JRPG, což až do prvního souboje hra nikomu nevyvrací. Takhle jsem věděl, že se mám přes prvních pár minut nějak přenést - a nelitoval jsem.
To, že to vlastně ani není hra, ale spíš zážitek, mi nevadilo. Zajímalo by mě, jestli někdy vznikne nějaké pokračování (které je na konci naznačováno, ale dost nevážně). Jestli vůbec lze takovéto spojení "nehry" a atraktivního příběhu zopakovat, aniž by to lidem nepřišlo jako vykrádání sebe sama. V každém případě, ještě jednou díky! *4* -
No jo, to téma bylo fakt pitomý jak malovaný sáně, bohužel se na tom vyřádil celej orchestr, ne klávesy. To ovšem tu bombastickou tupost ještě epicky násobilo.
-
K tomu bych jenom dodal, díky bohu za indie hry, protože tahle věc by jinak nikdy nevyšla... určitě ne po Heavy Rainu.
-
to souhlasim, jen jsem chtel rict, ze i takovy tula na anglictinu jako jsem ja to prelouska bez vetsich problemu. :) (koneckoncu je uvolneno hodinove demo, ktere asi kazdy pred koupi zakusi/l)
-
Děláš jakoby maturita z nějakého předmětu znamenala, že by člověk měl být v tomto předmětu vzdělán lépe, než bez maturity. To není pravda, v jakémkoliv předmětu. *1*
-
Diky.
Btw, ta anglictina tam neni zrovna dvakrat slozita, clovek se stredni skolou to projede jak nuz maslem a pochopi vse dulezite. (aspon u me to fungovalo a to jsem z anglictiny ani nematuroval) -
Ona je to vůbec hodně málo hra v obvyklém smyslu, spíš maximálně interaktivní příběh. S Lukášovým názorem na hudební doprovod souhlasím, občas je to prostě slzopudný plakát. Přestože hudba v mnohých momentech funguje dobře, jindy zbytečně strhává atmosféru do červené knihovny a méně tlačit na pilu by se asi vyplatilo.
Pro zájemce nevládnoucí slušně angličtinou bych přidal jedno varování - 80 % času čtete dialogy, 10 % jsou cut scény a jen asi 10 % někam jdete nebo něco sbíráte. Vzhledem k tomu, že se 100 % emocionálního zážitku ze hry vztahuje na pochopení děje objasňovaného v rozhovorech, tak to bez angličtiny nemá smysl.
Michal - http://www.giantbomb.com/to-the-moon/61-36242/credits/ -
:D :D :D
-
"nastroje hrane pres klavesy nezni uplne stoprocentne dobre" -> při tomhle si vždy vzpomenu na Age of Empires 3, z jehož znělky v menu jsem měl později noční můry.
-
Mam pocit, ze lide zde na forum vynaseji zejmena nevlidnou kritiku, pochvalnych slov zde nikdy prilis moc nenalezam. I proto bych rad napsal, ze tato recenze je vyborna! Diky za ni. Hru jsem projel pred par mesici, takze opravdu prijemne zavzpominani. :)
Jen par poznamek do diskuze:
1. Na hre se podilelo vic lidi? Doted jsem si myslel, ze je to one-man project, stejne jako Gemini Rue. Priznam se, ze fakt nevim, na titulky si nevzpominam (hra me prilis vtahla :)), v readme ted zpetne nic nenachazim a na webovych strankach sice nejaky tym lidi napsany je, ale neni prirazen pod danou hru...
2. Souhlasim s otupenim pointy v zaveru hry. Kdyz se na to vsak podivam estetickym okem, nemuzu to brat jako negativum. Hre jako celku to dle meho prospelo. Nevim, jestli je korektni nazvat to zaverem, ktery cloveka prinuti si trochu filozoficky zapremyslet, ale u me to fungovalo.
3. Soundtrack miluju, a i kdyz je preslazeny, je na nem nekolik zatracene dobre napsanych pisni! Tady se akorat mohlo vic zainvestovat do kapely / orchestru, nastroje hrane pres klavesy nezni uplne stoprocentne dobre – no, ale indie je indie. :) -
to je hnusná grafika fuuuuuuj to ani nebudu stahovat *11*
-
Odstěhuj se do USA a zapadni tam, bude ti dobře: Ráno zajít do McKačera na "jídlo", pak jít (možná) do práce, do oběda neudělat nic, pak místo oběda jít do KFC, vrátit se do práce (možná), odpoledne odpracovat hodinu čistého času (možná?), jinak čumět na porno, d*bilní videa a viset na idi*tské sociální síti. Po "práci" se stavit pro jistotu do Burger Kinga, aby náhodou potom nebyl hlad, přijít domů (do polopapírové krabice, kterým amíci říkají dům), vyvalit tvých 140 kg špeku na gauč, naladit klimatizaci (která běžela celý den) tak, aby se ti ty špeky neorosily, zapnout konzoli a televizi a hrát až do noci jen ty hry, které jsou v žebříčku prodejnosti v TOP10, přitom nebýt schopný vstát, a tak chc*t do kýblu. Nakonec si ještě vzpomenout, že vlastně stejně máš hlad a sežrat tři hnusné staré toasty promočené tukem a zapít to bublinkovou vodou zvanou "beer". Tolik k tvému americkému snu.
-
placená recenze? jako že tenhle indie vývojář zaplatí games.cz? to si asi děláš srandu...
-
to je neuvěřitelný, kolik lidí si přečte tuhle recenzi, ale stejně je ta hra nezajímá, protože se podívali na obrázky a řekli si "to je hnusná grafika"... hrůza :(
-
Mne práve nefunguje tá lupa, celkom otravné *7*
-
Firefox here a všechno běhá v pohodě
-
Podivný, teď to zkouším z Firefoxu a galerie funguje zcela korektně, ať už jen z lupy nebo po plným rozkliku.
-
Námahu jsem si dal, rovnocenný výraz jsem nenašel.
S blokbasterom Inception má To the Moon společnou linku ohledně vnuknutí nějakýho záměru, toho si všimnout jde i bez odvahy, stačí elementární vnímavost. -
díky za recenzi, koupil jsem, zahrál jsem na jeden zátah, skončil jsem teď.. i don't regret a thing!