Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Irisis
    Takže to bude QTE hra nové generace?
    • To máš jak z obnovujícíma enemákama. Všichni víme, že to je debilovina nejtvrdšího zrnna doslova ničící herní design ale ne, voni to tam budou furt cpát. Kdysi jsem to dával za vinu kravaťákům tlačícím na vývojáře, ale poslední dobou si říkám, že takhle blbej může být člověk jen dobrovolně.
      • Však jo. I kravaťáci jsou lidi.
  • Len nie QTE preboha! *11*
  • OD Legend je to určené hlavne mladšiemu publiku, dovtedy to bola hardcore akčná adventúra ktorú mohli hrať len naozaj vyvolení. Hral som prvé 4 časti a niektoré leveli (v 3, IV) boli naozaj hodné 3 hodinového hrania a tie pasce to ani nehovorím. Určite mám radšej prvé časti, pretože tá atmosféra opustených priestorov kedy si naozaj pripadáte že je Lara sama, je naneštastie nenávratne preč.

    Čo sa týka Legend - super- pre novú generáciu dobrý začiatok. Anniversary tiež. Underworld koniec trilogie ale o tomto neviem čo si mám myslieť. Na jednej strane ok, je to nové prostredie, nový začiatok..ale určite to bude ešte viac pre mladé publikom ako pre starých TR hráčom. A to ma mrzí najviac.
    • Jj, ještě teďka si pamatuji jak jsem v třetím díle každou chvilku zakysnul, u té hry jsem strávil šíleně moc času... Legend jsem proběhl za necelích 9h :D
    • Stačí se podívat na tohle srovnání:
      http://www.youtube.com/watch?v=tobS6dxbZeA

      Originál je zajisté "jednodušší" ohledně mechanik - vezměte co nejsilnější zbraň a běhejte pořád dokola. Jenže kdo to hrál tak ví, že tahle potvůrka šla k zemi velmi neochotně a naopak, z Lary se nejednou stala hračka na lámání.

      Remake navozuje zdání, že je potřeba "něco více" než jen střelba. To je chvályhodné, jenže aby skorohlavní boss lehnul tak snadno? Na atmosféře to moc nepřidalo, nehledě na fakt, že Torso boss v Anniversary není příliš působivý, vypadá jako další tuctový mutantík.

      A k tématu: na Reboot jsem se velmi těšil. Pokud je ale pravda, že střety jsou vyřešeny jako QTE sekvence, tak se nám z této (původně) hry pomalu stává interaktivní adventurní film. A to by byla škoda.
  • Veřim že to bude zábavnější než ty poslední díly které od 4 dílu vznikly.Až na anniversary které bylo skvělé a nasmerovalo laru opet na svetlou stranu síly. Ale je na čase trochu změny, protože tohle není CoD. Tohle je klasika herního světa. treba ten rurvival styl nebude tak spatny.
  • Ako sa tak dívam, som najšťasnejší hráč, bo som hral iba I (1996), potom Anniversary a ako poslednú Underworld 2008, a s nimi som spokojný
  • Coby velkej fanda Core série se mi kdysi s Legend začal zvedat žaludek z toho, kam se to s Larou začlo ubírat. Ale to málo, co zatím vím o tomhle rebootu, mi zaručeně dělá nevolno nejvíc. Kdyby ji tak tehdá po čtyřce nikdo z toho hrobu nekopal...
    • Pomatuju si, jak sme s kamaradem sedeli u TV (velka katodovka :D ). Jeden hral a druhy cetl navod v LEVELu. Ten, ktery umrel se automaticky vystridal se ctenarem navoda :) Ach, ty stare dobre casy! Hned bych to vratil!!!!!
    • Me tedy Legend a Underworld spolecne s remakem prisly jako dustojni nástupci
      • Na jednu stranu lidé chtěli změnu, na stranu druhou zase chtějí návrat ke kořenům. Je to pak těžký se zavděčit. Underworld a Anniversary jsou ale nepochybně skvělé hry. Spolu s 4tým a prvním dílem patří k tomu nejlepšímu, co jsem ze série hrál.
    • Ano prní 4 díly byly skvelé, ale zase musím uznat, že ty poslední 3 od Legend, jsou taky moc fajn až tedy na přestřelky, ale ty nebyly nikdy plusem teto serie.
    • Čistá pravda. Vo štvorke v tej pyramíde mala umrieť. Už piaty diel bol nehorázne nepríbehové varenie s vody. Trápna šestka, kde Lara pobehovala namiesto po starých ruinách a hrobkách po Parížskej diskotéke tomu dala korunu. No a to (vraj) "úspešné znovuzrodenie série" v Legends bola tiež facka medzi oči... mačkanie tlačítiek, nemotorné a pričasté prestrelky a vďaka neustálemu spojeniu a kecaniu so spoločníkom išla atmosféra samotárskeho prieskumu záhadných ruín .."do kytek".
      • Lawliet
        mm smutně souhlasím " išla atmosféra samotárskeho prieskumu záhadných ruín ..do kytek".. už nikdy to nebylo totéž co jsem jako malý hrával na PS one.. kdy cesty nikdy nebyly tak okaté člověk mohl v nějaké místnosti stravit i hodinu(!) každý skok si člověk musel odkrokovat (k okraji a tři kroky zpátky ..však víme)
        • ach ano, to byly časy! :)
  • conflig
    Já jsem hrál pouze Anniversary na PSP a naprostá paráda. A na Tuhle hru se opravdu moooooc těším *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit