Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jasně, ale to je právě ten bič, kterej na sebe inXile ušili.
  • Souhlasim, že srovnávat ty dvě hry je fér. Řiká si to Torment, tak ať se kluci koukaj snažit. Fór je v tom, že nevim, jestli moje očekávání vůbec splnit lze, protože se nespokojim s ničim menšim, než důstojnym nástupcem hry, kterou si až nezdravě idealizuju.
  • Tak, jisté je, že když vyšel původní Torment, tak byl hodně originální. Příběhy a prostředí typu Torment byly do té doby spíš v japonských hrách (Xenogears, Final Fantasy) a ne v západních RPG. Dneska máme odehráno mnohem víc a už nás jen tak něco nešokuje... takže už proto to Numenera bude mít těžké.

    A samozřejmě, je fér porovnávat Numeneru s Tormentem, protože kdyby se neodkazovala na Torment, nesypaly by se zlaťáky.
  • Přelomový to asi nebude, protože dost věcí určitě vezmou z Planescapu. Ale jak říkáš, mohla by to být pořád dost dobrá hra. Na druhou stranu je tam celkem zajímavý systém statů a jejich aplikace na dialogy a prostředí plus možnost dialogů během bojů. *1* Taky souboje (i když jich asi moc nebude) budou všechny předcraftěný ve stylu typických boss fightů, což je hodně velký zlepšení oproti předchůdci. Další věc je grafika. Líbí se mi, že tu izometrii posunuli dál přidáním spousty animací.
  • Naopak, to je právě problém autorů, kteří se trochu arogantně hlásí k obrovské klasice - a její status kultovního dílka užívají ve vlastním marketingu. Srovnávat Torment a Torment bude naprosto fair.
  • Paulcz
    Říká se tomu profesionalita :) V jakémkoliv oboru je zbytečné plést různé pojmy a měnit jejich význam.

    Tady u té hry mi to nevadí, i když to je blbost, jenže redaktoři to strkají i tam kde je 3D perspektivní kamera u níž se dá navíc pohybovat ve všech osách.
  • Ale jo, potenciál tam určitě je, co jsem zatim viděl se mi líbilo. Ale furt to má bejt Torment, očekávání jsou z mý strany vysoký... což je můj problém, ne problém vývojářů.
  • Nechapu ze tohle lidem tak vadi.. :D Me to pomaha v pojeti pohledu z vrchu a v podobne smeru. Beru to spis jako kategorii nez presne vyjadreni pohledu na herni plochu.
    Drive bych to spis nazval RPG a tim to bylo vyreseno. Dneska uz je RPG skoro všechno a tak se ani tato kategorie neda pouzit. Takze pro me jednoznacne a vystizne Isometricka hra :) alias BG/Torment :)
  • když to bude alespoň tak dobré, jako Pillars of Eternity, tak budu spokojený. Navíc tady ten setting zní zajímavěji - země miliardu let v budoucnu, mix sci-fi a fantasy. Na hře pracují talenty jako Avellone a další. Myslím že ta hra má docela dobrou šanci na to že se povede
  • Já vám děcka nevim. Fakt bych chtěl, aby to dopadlo dobře... a ona to ve finále nejspíš dobrá hra bude. Ale nalijme si čistého piva, aby to fandové původního Tormentu vzali, nebude stačit dobrá hra. A fakt si nejsem jistej, jestli jsou inXile schopný vytvořit něco přelomovýho.
  • Bob hraje hry jedině zapauzovaný
  • Backnul jsem to stejně jako Wasteland 2. Bohužel W2 nebyla nic moc. Nudný soubojový systém, nezajímavé postavy, tuny zbytečného opakujícího se textu. A do toho totální podraz, kdy hru dokončili v podstatě až rok po tom co jsem ji dohrál. Doufám že tohle dopadne lépe.
  • Dobře, originální svět. Země v budoucnu, fajn nápad. Ale opravdu je potřeba hlásit se neustále k odkazu starých klasik a strhávat na sebe dopředu chrám nesplněných očekávání? Dokáže Torment vystoupit ze stínu schémat, na kterých byl Torment postavený? Dokáže položit stejně závažnou otázku, jako jeho předchůdce? A dokáže na ni odpovědět přesvědčivěji, než asi poněkud přechválený a na hranici kýče balancující užvaněný originál?

    Taky jsem užvaněný a balancuju na okraji kýče. Co naplat. (Tyranny věřím skoro víc.)
  • Jakto? Pokud odmítneš iluzi hlubky a budeš trvat na tom, že obraz na monitoru má jen výšku a šířku, jak naložíš s rozměrem času? *3*
  • Mas pravdu, tohle je klasicke 2d. Skoda jinak by to mohla byt dobra hra.
  • Tady na to ser# pes. Zbytečně to píšeš i když máš pravdu.
  • Chim
    Ne. Ani Torment není isometrická hra. Opravte si ten TAG v článku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit