Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zatim to vypadá, že vše co jsem si přál se splní, teď už jenom aby hráč mohl mít víc jednotek než 20 u jednoho generála, ale to si myslím, že už naznačeno bylo.
    • pokud se nepletu, tak například Darthmod pro Napoleon: Total War dovolal mít pod jedním generálem až 40 jednotek o velikosti až 400 mužů
  • No jistě zajímavé... ale jsem opravdu zvědav zda jednotky budou konečně umět organizovaně ustupovat.
  • Cim vice se o tehle hre docitam, tim mam vetsi chut si to hned zahrat, no snad to opravdu bude ten nejlepsi dil z cele serie TW a uz bude i konecne fungujici AL pc - protivnika no uvidime, ale tesim se na to, jak malej Jarda.
  • A to bude celá hra taká... hnedá? Mi to celkom vadí *9*
    • Magister_Peditum
      Se podívej na ten trailer z bitvy v Teotoburském lese, tam žádná hnědá není. Autoři používají barevné filtry pro různá podnebná pásma. Pouště hnědé, sev. Evropa šedé...
  • "Zda se jednotka dokáže dostat skrze nepřátelské řady, .... nebo od nich spíše prorazí legionář v těžké zbroji než slabě vyzbrojený lučištník." Ta dulezita informace se ztratila v prekladu. Dojde k aplikaci fyziky hybnosti teles. Tedy, kazda vec ma svoji hmotnost a vektor rychlosti. To by melo umoznit realnejsi strety mas. Melo by jit tezkou(opravdu jde o kilogramy) partskou jizdou odfoufouknout pechotu. Jestli na to pocitani pouziji GPU, nebo CPU zatim neni znamo. Viditelnou effekt by pak mel take charge z kopce. Rychleji bezici panak ma proste vetsi hybnost. Sice umre ale postrci protivky ... . V Medivalu2 jde zneuzivat stare mechaniky, jednotku sedlaku za par fufniku v rozptylene formaci natahnout ve dvojstupu pred prvni linii. Nepratelska jizda, vcetne rytiru! , se o sedlaky zastavila! a kopinici pak s bonusem vychargovali na stojici jizdu. Podobne finty by s aplikovanou hybnosti jit nemeli. :-)
  • zda se mi to nebo CA jen z velke casti "mazou med kolem huby"? nic co jsem si v clanku precetl mi neprislo nijak zvlast inovativni, zpusob vedeni bitev v CA hrach (nepocitaje v to Empire a Napoleon nebot ty se vzhledem k uzite valecne technologii v nekterych aspektech lisi) mi prijdou naprosto v poradku (zvlast s mody zlepsujicimi formace a AI). To co jsem se zde docetl mi mnoho konkretniho nereklo a spis me to zmatlo... No uvidime co z toho vyleze. Muj tip je ze nic :-) ostatne proc menit neco co spolehlive funguje uz leta..
  • Je krásný, že to bude takhle úžasně realistický...
    Nikde se to nepíše, ale snad tu bude nějaký systém morálky a měnící se síla útoku, podle toho odkud přijde, jestli bude nepřítel připravený atd...
    A konečně tu bude DOOPRAVDY o Taktice, která v mnoha dílech až zas tak velkou část bitvy netvořila...
    Každopádně taktizovat za barbary bude ohromně zajímavý.. :D
    • To s utokem uz bylo v Medievalu 2, pocitalo to uplne se vsim, braklo v potaz zkusenosti vojaku, typ zbrane či stitu, polohu atd, byl an to krasnej obrazek, ale nemuzu ho najit
      • jo to bylo, ale tady to nsad bude ještě víc propracovanější díky ty Motion něco, co děl ty výrazy těch obličejů atd.
        • Pokiaľ viem motion capture sa používa už od Medievalu 2.
          • O tom vážně nic nevim, a pokud, tak jsem to tam tedy v životě neviděl....
            • Magister_Peditum
              Tys nikdy neviděl duely mezi těma panáčkama? Sice vypadaj hrozně, ale jde o MC. *15*
      • ales.smutny
        Štít byl braný v potaz už v Rome. Chtělo to most a mít lučištníky na správné straně, tedy ne z té štítové :)
  • Magister_Peditum
    No, jsem na to zvědav. A ten rod si budeme moct vybrat, nebo bude nějaký základní a zbytek bude jen čas od času proti nám revoltovat? V případě římského státu by bylo dobré trochu vyzdvihnout roli senátu, aby tam nebyl jen na okrasu jako v Rome 1.
  • To je sice vsechno strasne pekne, ale porad zadna zminka o tom, jak a jestli vubec, konecne zapracovali na AI. Takticke boje jsou sice pekne, ale pokud jdou ruku v ruce s totalne tupou AI, jakou predvedly predchozi hry (nevim, jak Shogun II, toho jsem nehral, nebot Japonsko moc nemusim), tak je vysledek dost zalostny.
  • "Tímto se skvěle hra (snad) vyrovná s paradoxem, že prostě předtím technologicky vyspělejší armáda masakrovala soupeře, protože se s nimi střetávala „na férovku“. Změnami se radikálně prohloubí možnosti hraní za germánské a galské kmeny, které budou muset víc myslet, plánovat, ale pak klidně zmasakrují římské legie."

    No neviem ako vy, ale ja som nikdy nemal problém s Gálmi alebo Germánmi poraziť Rímanov. Napriek tomu, že Rímania mali mať historicky technologickú, taktickú a logistickú prevahu, AI túto prevahu vždy premrhala.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit