Přejít na výpis diskuzí
Total War: Rome II nabídne lodě i vojska na jedné mapě
2.8.2012 | Aleš Smutný
43 příspěvků
-
To zní jako krok dobrým směrem. Ještě tak zapracovat na managementu jednotek a formací na bitevní mapě. Shogun II už nesmělý krůček udělal (konečně se dají rozumně přesouvat a grupovat jednotky).
-
To zní jako krok dobrým směrem. Ještě tak zapracovat na managementu jednotek a formací na bitevní mapě. Shogun II už nesmělý krůček udělal (konečně se dají rozumně přesouvat a grupovat jednotky).
-
Total Wary mě jediný donutí vylepšit nebo pořídit nový pc. Naposledy to byl Empire a teď Rome. Ale nevim, budu doufat že to ještě pustim, protože finance nic moc *13*
-
-
mas rok a pul
-
-
Jo tak to bych mohl stihnout našetřit. Holt si dám o nějaký to pivko míň :)
-
-
-
v tw serii me nejvic vadilo kdyz mate uz malo jednotek tak se automaticky stahujou treba nepritel mel jednu skupinu plnou a ja mel tak 3 skupiny na ustupu kdybi neustoupili tak sem mohl vyhrat
-
-
Na druhou stranu je to v podstatě realistické, neboť i v historii se stávalo, že mnohem silnější armáda se rozutekla a byla pobita na ústupu. Například právě Římané u Cann.
-
-
Take souhlasim, ona moralka je to kouzelne, co me v TW chytlo. Nebojuje se do posledniho vojacka, ale zalezi na taktice. Zde neni obvykle mozne dat A a divat se (ano, narazim na starcraft :-), ale ten ma zase jina pozitiva), zde je treba pozicovat, resit kdy se stahnout, a kdy naopak zautocit atd.
-
-
-
Total War je naprosto jedinečnej klenot. Ale fakt bych byl rád (ale taky samozřejmě vím že se nikdy nedočkám) aby se série přesunula do modernějšího válečnictví (např první světová)
-
-
To už by začali nebezpečně líst do zelí všem těm WW2 strategiím atd. Modernější válečnictví jsme už v podstatě měli u posledního datáče k Shogun 2. Já bych se třeba období 1850 - 1900 nebránil, ještě i tu první světovou bych bral, ale pak už je to zbytečné. Teď jsme se od Empire pořád motali v novověku, takže je celkem fajn změna, že se zase vracíme v čase. *3*
-
-
Všeobecně souhlas - k novější historii bych se neobracel. Jen mě mrzí, že se tohle nejmodernější období odehrávalo zrovna v Japonsku. Moc rád bych si zahrál koloniální války 19. století - tolik pestrých konfliktů... *14*
-
-
videl bych problem v tom, ze cim modernejsi doba, tim mene se bojovalo v jednotnych sevrenych utvarech stovek muzu v jedne jednotce (celkem logicky, diky nastupu artrilerie, kulometu atd) uz WW1 by vypadala divne, kdybys tam mel ctvercovou formaci co by sporadane pochodovala pres bojiste, kdyby se rozutikali, tak by v tom zase byl bordel a nevedel bys kdo ke komu patri
-
-
Tak ono už ani v stredoveku neexistovali štvorcové formácie. Bojovalo sa viac menej v družinách, čo sa v realite zmenilo v boj muža proti muži. Na nejaké formácie sa nemyslelo. No napriek tomu CA sa nás v MTW and M2TW snaží presvedčiť o opaku. Takže pokojne môžeme mať TW z 2. svetovej so štvorcovými formáciami. CA by bola toho schopná. *15*
-
Já vím že by se jednalo o úplně jiný styl boje, ale taky na druhou stranu bych řekl že by to byla pro vývojáře velká výzva a věřil bych tomu že by se s tím poprali.
Přeci jen už by to chtělo změnu, protože je těch těch Romů (:D) a Napoleonů už trochu moc, tak proč nezkusit něco nového? -
-
To uz je lepsi jit do scifi/fantasy kde se dají formace ospravedlnit, nez delat první světovou, která v ramci total war strategii nema moc co nabidnout.
-
-
Tak já bych nebyl proti, ale taky bych chtěl vědět jestli by zvládli i něco jiného. Všechny hry ze série Total War jsou vynikající, ale taky už to začíná být poněkud jednotvárné.
Nějaká menší odbočka by prostě nebyla k zahození.
-
-
-
-
-
Spíš než na ksichty vojclů by se mohli zaměřit na fungující diplomacii
-
-
Dafuq? K čemu? Řím se s nikým nepáral a komu se to nelíbilo toho dobyl.
-
-
no ono obecně v celý sérii TW
-
-
TW diplomacie aneb system "hladova vlci smecka" nezalezi komu jsi kdy provdal kolik dcer, jake mate vztahy nebo jestli jste pokrevni bratri jako Vinettou a Old Shatterhand, jakmile uciti ze jsi trosku slabsi, vrhnou se na tebe :D
-
-
Takže realita :)
-
-
Zatím tam měli jen fungující nediplomacii. Holt soupeř úspěch neodpouští.
-
.)))
-
-
A kdyz tam bude i boj v budovách a větší využiti terenu bude v total waru vše o čem sem snil
-
-
Ještě bych k tomu tradičně přičetl konečně použitelnou diplomacii, vykašlání se na cool jednotky jako římské ninji, bitevní gladiátory a hořící prasata, a sjednocení římské frakce do jedné. Naštěstí podle dosavadních prohlášení to až na ty prasata (dobrá úplně vymyšlená ta jednotka není) vypadá, že makají na nápravě.
Jo, a ještě by to chtělo, aby umožnili komunitě vytvářet mody jako pro Rome a Medieval 2, ale tady už asi narážím na složitost enginu. -
-
smazano
-
smazano
-
hairy ass
prasata maji historické opodstatnění
http://en.wikipedia.org/wiki/War_pig -
-
Vždyť píšu, že si to autoři nevycucali z prstu.
-
-
Rozdělení Říma na frakce se mi celkem líbilo, ale z historického hlediska bylo to rozdělení provincií imho divné.
-
-
tak to kdyžtak uděláji modeři par lidi co by to chtěli na frakce to imho udělá je jich furt dost
-
-
Prasata byla super... Vždycky jsem se hrozně divil, co s nimi stalo, když jsem je vypustil... něco tak neefektivního se jen tak nenajde :))
-
-
-
Jen aby se to dalo rozjed né každej má doma kompl za 50 000,-. Ale třeba ta možnost dívat se na boj očima konkretního vojáka co o ní psali nedávno v levelu zní skvěle
-
-
Vždyť je to úplně zbytečná sranda! Stejně jako ty emoce vojáků. Kdo má čas na zkoumání, jak se vojáci tváří, když musí shůry řídit celou bitvu? *15*
-
-
kdo ? velitel. ono to jsou ty malickosti co dělají atmosféru ono určitě ted budeš reagovat jinak když uvidiš okličenou jednotku a zoufalý boj vojaku budeš reagovat jinak nez v rome 1 tohle je ta realičnost lidský element takže za mně + ale at hlavně neposerou diplomacii v shogunovi fall of samurai přestala blnout a spolupracovali dokonce jsem tam viděl ze 2 klani za cisaře bojovali proti 1 klanu soguna a ackoliv neměli spojeneckou smlouvu tak se zapojily společně cistě z hlediska toho že stali na stejné straně v pruběhu občanské války
-
-
V Shogun 2 taky vykřikovali, jak se bude AI chovat podle pravidel Umění války a nějak jsem to tam nepostřehl. Tedy jen to, že s vyšší obtížností začalo AI víc a víc cheatovat. Takže dokud neopraví tyhle kiksy, tak by se na simulátor "válečného stresu" měli vybodnout. Jinak pokud nechci bitvu prohrát, tak musím mít absolutní přehled a to s kamerou 3 metry od země moc nejde. A při vzdálenějším pohledu zas vojákům nevidím do obličeje, takže pro mě zbytečná věc.
A k diplomacii v Shogun 2 Fall of the Samurai: To je prosté, od okamžiku, kdy se vytvoří "zástupci" Císaře a Shoguna, tak proti sobě přestanou klany uvnitř frakce bojovat, jde o obyč. skript. Před tím jim je ale putna, jestli masakrují klan se stejnou příslušností. *4* -
-
tady jde spiš o to že si to užiješ když už viteziš a tak dál když nechčeš tak se na ty animace nedívéj mnoho lidí to ocení
ad klany ale oni nebojovali proti sobe ale 2 klany ze stejne frakce bojovali spolu ackoliv neměli spojeneckou smlouvu hrač ani nepočital že tam budou ale oni se tam objevily takže tak
-
-
-
-
-
Ok ... tak to že bude nový díl ž období říma mě pěkně nas.... ale tohle je super zpráva.
-
Už teď teču...