• Ak to bude ako Attila tak ja sa na to rozhodne tesim.
  • Jo, ale recenze vychází když hra vyjde. Ne až za rok po vyjití.
  • No vidíš, a mně se ta stylizace zase celkem líbí *4*
  • Neviem čím to presne bolo, ale práve v Attilovi sa mi páčili viac bitky ako napr, v Rome II. Pripadalo mi to temnejšie a viac surové. Akurát tie zobrazované jednotky vyzerajú trocha ako bobbleheads z falloutu :D
  • Treba pockat zahrat, este raz pockat na patche + DLCecka a este raz zahrat a az potom kritizovat. Aspon tak to robim ja. Alebo co ste nake buzny posahane vy buzny posahane??? Ze grafika vyzera horsie je pekna blbost vzdy ju o nieco vylepsia. Podla mna je grafika aj tak druhorada, najviac ma zaujima AI. V total waroch je vzdy najdolezitejsia AI - od toho sa odvija cela zabava a kvalita hry
  • Mám odehráno několik stovek na Total Warach Koupil jsem si jako první Empire, před 7 lety ale vzhledem k nedostatku času jsem odehrál sotva 100 hodin. O 4 roky déle Rome 2 na toho jsem taky neměl dostatek času a tak odehráno jen 35 hodi. před rokem jsem koupil warhammer a skoré 400 hod. O vánocích jsem si pořídil Attilu a strávil u ní taky spoustu času a pořád hraju. Dokoupil jsem všechny díly do mé sbírky a těšil jsem se na nový díl, který vyjde v dubnu, ale ted když jsem se podíval na kartičky vojska a grafiku hry tak jsem strašně zklamán. Co to má jako být vždyt to absolutně odpuzuje od hrání. chce to co nejvíce připomínat historii ale tady to je naprosto odpuzující :-(
  • já teda nejsem nějakej hc fanda total warů, ale první Rome byl podle mě super, taky se mi líbil Medieval a Napoleon. A od té doby už jen Warhammer, přijde mi jako supr oživení série a měli by se toho držet, nebo v tom duchu přijít s nějakým novým univerzem. Zbytek mě vůbec nechyt, tohle mi strašně připomíná Attilu, jak tu píše Krescz. ten byl strašnej.
  • co to je za grafiku ???!!! Každej novej total war vypadá hůř než ten starší *16* *8*
  • Krescz
    vidím v tom attilu *9* hlavně ukázky z bitev mě odpuzují :/