Total War: Three Kingdoms je terčem review bombingu
-
Série Total War se bohužel už mění na pouhou dojičku asijských hráčů ( bez urážky), ale s velkým rozmachem hrozí velký pád, tak si říkám, jestli Sega ještě potřebuje hráče z Evropy a jejich volání po pokračování třeba Medievalu III....
-
Total War uz zacina byt nieco ako Ubisofti open world... a strategiou vyvoja mi trochu pripominaju TellTale... ti tiez zacali robit naraz na 10 hrach az sa im to rozpadlo
-
Osobně jsem považoval 3K za jeden z nejnudnějších dílů. Všechny frakce na mapě měli prakticky stejné jednotky a po čase to byla nuda. Vývojáři to trochu zlepšili přidáním jižní části mapy, kde se hýřili tygři a sloni (LOL). Další zlepšení mělo přijít přidáním severní mapy, ale očividně nic nebude.
Vývojáři asi došli k názoru, že pokud letos stihnou vydat Warhammer 3 , tak stejně všichni hráči budou hrát W3 a tudíž jejich práce na 3K nebude pořádně doceněna.
Na jednu stranu je chápu, ale na druhou to hráčům slíbili a hráčská komunita nesnáší nedodržené sliby.
-
Proč to radši nenazvat "Creative Assembly ruší vývoj 3K i přes slibovaný další obsah"
-
A čemu se vývojáři diví?
Vydali hru zasazenou do "Příběhu Tří říší", utnuli podporu a teď říkají.. "ale to je proto, že děláme na nové hře ze stejného období"... jako cože? Tak snad tu hru už mají a měli by se o ni starat a rozvíjet ji dál.
Chtějí hráče jen podojit, protože to teď frčí a diví se, že se to zákazníkům nelíbí.
-
To je docela pochopitelné. Hru jsem odehrál dvakrát. Poprvé jsem si to fakt užíval a byl rád, že diplomacie konečně dává trochu smysl v TW. Po druhé jsem hrál s přidanou jižní částí, kde se najednou objevil neuvěřitelně silný nepřítel co měl tygry a slony a celý to přešlo z narativu legendy do nějaké pohádky se spousty bugu. Škoda...