Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vaclav.pechacek
    No vidíš, to jsem přehlíd. Třeba to skončí cliffhangerem a pokračovat se bude příští rok Medievalem III! Však dvojka začínala 1080 nebo kdy, tak by to odpovídalo :)
  • jamar28
    Půjde. Viz https://www.totalwar.com/blog/thrones-britannia-faq

    "There is no set end-date, though the content in the game covers up to around 1066." - A nebo si z nás dělají krutou srandu, protože zmínit obsah do tohoto konkrétního data a pak tam nedat Hastings, to by bylo na hození do jámy plné hadů. *1*
  • kez by
  • jamar28
    Já myslím, že určitě. Nevidím jediný důvod, proč by to nemělo jít. *14*
  • ja nerikam ze nema pravdu s falangou jen rikam ze falanga je ciste pikova kdezto tercio ma i strelce ale bylo by super kdyby to dokazaly
  • jamar28
    Řeč je o píkách obecně a Cain má naprostou pravdu. Pokud se použije správně, je v ROME II falanga v podstatě neporazitelná (když vynechám katapulty a střelce). Vůbec nechápu, proč by to nemohli v Creative Assembly zvládnout.
  • http://www.moddb.com/mods/american-civil-war-the-blue-and-the-grey
  • K té porážce těžké jízdy - mimo anglických longbowmenů samozřejmě třeba zmínit husity, kteří jako jedni z prvních využívali množství palných zbraní. Husitské války do série Total War!
  • Těžká rytířská jízda, to je záležitost vrcholnýho středověku, cca půl tisíciletí po Alfrédu Velikém. A není to ani tak anglosaský způsob hry, jako spíš francouzská dvorská kultura a válečnictví. Těžkou (a zrovna tu francouzskou) jízdu porazili právě až angličtí lučištníci s dlouhými luky.
    Bretonci odkazují spíše na Bretaň než Británii, kombinují historickou Francii s artušovskými legendami, které ovšem byly sepsané vzdělanci té doby, čili francouzsky.
  • Já jsem hrál Warhammer II a endgame šlo docela ignorovat, jen bylo otravné vždycky vracet armády, jelikož při spuštění poslední Vortex události i při kompletním dobytí mapy se objevili vojáci Chaosu.

    Jinak jsem hrál za skaveny a ještěrky a nezdálo se mi, že bych musel hrát jinak. Tupá AI vždycky naběhla doprostřed bitevní línie, druhou línii jsem jí obklíčil a bitva byla má. Pokud jsem nebojoval v tunelu, kde skvělé CA vymysleli pouze frontální útok, jelikož zapomněli udělat prostor.

    Já doufám, že v tomto díle by mohli vrátit to co postupně osekali jako noční bitvy, stavění cest ( rychlejší posun po mapě s vojsky) diplomaty, a třeba i něco více taktického jako bahno na bitevním poli, pohrát si s neviditelností vojáku a udělat multiplayer jako byl v Shogunu II, dle mého nejlepší, nechápu, proč ho vyhazovali a potom by konečně mohl dát pán Smutný oprávněnou 9.
  • anglosasky sposob hry bol vo WH total war pouzity v Bretonii
  • Jen ať jsou! Pokud to budou různé díly a kvalita zůstane.
  • Ten Total War je taky pekná ždimačka, aby to nebyly dva díly za rok do budoucna *9*
  • Skoda ze vyvoj stoji prostredky a cas, jinak bych chtel taky total war z Sever proti Jihu *7*
  • Bohužel ..
  • 30. letou válku CA nikdy neudělá, protože se jim ani v jednom total waru nepodařilo udělat funkční pikenýrskou formaci. Tak jak by pak zprovoznily tercio formaci?
  • Souhlasím, že AI je v posledních TW velice podivná a z nastavení obtížnosti ve hře udělal kyselou omáčku. Také Já jsem neporozuměl AI na nejslabší nastavení, když proti vám stále vrhá obrovské armády, jedna či dvě nepřátelské jednotky Vám smete plnou armádu a doslova legendární je ekonomické možnosti, kterýma samotnýma Vás doslova umlátí. Nedovedu si vysvětlit, co tím autoři sledují, jestli doslova nezešíleli po volání silných hráčů po vyšší obtížnosti, a vykašlali se na slabší a občasné hráče.....
  • vaclav.pechacek
    Tak daleko do budoucnosti to asi nepůjde, ale jestli jo, tak je to super tip
  • Charlemagne je DLC pro Crusader Kings 2, ne pro Total War.
  • Magister_Peditum
    Škoda, že se recykluje období z dlc Charlemagne. Raději bych třeba třicetiletou válku...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit