Přejít na výpis diskuzí
Total War: Warhammer představuje světelnou artilerii
30.7.2015 | Aleš Smutný
29 příspěvků
-
Já bych si od solidní AI představoval aspoň minimální pokus o řízení bitvy takticky. To znamená, že nebude ignorovat terén, nepošle svoje jednotky do sebevražedného útoku proti kopiníkům nebo použije jízdu a lehké jednotky pro obchvat a vpadne mi do boku nebo do zad. To jsem v TW nikdy neviděl a přitom to jsou úplně základní taktiky používané celou historii.
Místo toho AI prostě pošle všechno přímo na mě a doufá, že udělám to samý. Aby ti taktizování ztížili, tak zavedou to, že jednotky můžou běhat celou bitvu a neunaví je to. -
Aha, nemám svět Warhammeru dostatečně zmapován, díky za objasnění.
-
Ehm? Že má AI poslední město s pár základníma budovama a přesto dokáže vychrlit za tah plnou elitní armádu a ještě k tomu udržovat 2 flotily na moři (a má 100% morálku obyvatelstva), to mluví spíš proto, že je fakt neschopná a musí cheatovat. K té první větě se ani nebudu vyjadřovat.
-
blbost, TW se hraje hlavne na tahové mape. ale to bys vedel pokud bys zvedl obtížnost na neco víc než easy *4*
-
pokud delaš exploity = zneužívaš slabiny AI a jen tak umíš vyhrát tak jsi lama (to už víme dávno) *3*
jinak je AI na docela solidní urovni hlavne proto že používa cheaty -
Pokud tam ta diplomacie je, tak se přehlížet nedá. A AI zoufalá je. Že se ti to nehodí do krámu, je sice pěkné, ale ignorovat se to nedá.
-
Nemají konkurenci - pokud chceš RTS, který se v rámci boje řídí nějakým promyšlenějším systémem, tak stejně šáhneš po TW. Někdy je to škoda, někdy jsem ale rád, že tu vůbec něco takového je.
-
Jenže AI je úplně zoufalá a podle mě jim ten vlak už dávno ujel. Prostě každej kdo někdy hrál nějakou RTS se během 2-3 hodin naučí vyhrát proti několikanásobný přesile prakticky beze ztrát. Takže hra proti počítači je jedna velká nuda a úplně ztrácí smysl.
-
Pitomost. Předešlá reakce byl troling, ale tady s tebou nesouhlasím. Pokud chci globální politiku, tak zvolím paradox hry. A pokud chci epický bitvy a řízení velkých armád, tak zvolím TW. Tak jednoduchý to je. To, že AI není nějaký slavný, ještě neznamená, že jím ujíždí vlak. A politika od R2:TW základně funguje.
-
Dá se ten LOTR mód stáhnout na steamu?
-
No tipuji ze Magister_Peditum mel spise na mysli ze ve Warhammeru se na diplomacii moc nehraje, takze o to bude mit CA jednodussi praci.
-
neni to spis na zaklade tohoto http://history.howstuffworks.com/historical-figures/archimedes-death-ray2.htm ? takze spis antika?
-
Souhlasím. Diplomacie je ve fantasy zajímavá, tajně doufam, zda se někdo nepokusí o implementaci Zaklínače.
-
Vzhledem k tomu, že jim, co se týče diplomacie a AI, už pomalu ujíždí vlak, tak je pro CA vlastně dobře, že se vrhli na (v tomto směru) triviálnější látku.
-
Ano
-
A všechny jsou jednotlivě hratelné armády pro WH4k?
-
Coz pak logicky znamena ze budou nejoblibenejsi, jelikoz kazda tato frakce zastupuje Imperium :)
-
Tak pod impérium spadá více frakcí. Inkvizice, Imperiální garda, Space marines, Adeptus Mechanicus atd.
-
Total War mám velmi rád. Chápu, že se chtějí posunout, přesto si myslím, že síla značky je v historických epocháchm které dle mého nejsou zdaleka vyčerpány. Komunita sama dokázala vytvořit skvělé módy na TES, LOTR, GoH atd. Nicméně jsem zvědavý, jak se jim to povede. Je to zkrátka velká změna.
-
Snad imperial guards jsou ta druhá frakce? Už si nepamatuji, tak mě prosím nekamujte za to, jak jsem to napsal. Už je to nějaký pátek, co jsem měl W4K lore v malíku.