-
Tak jsem už zase z obrázku doufal v nástupce Descenta .......člověka vrhnutého v plen smrtícímu bludišti
-
-
Descent byla boží hra. Bylo mi asi 8 let, když sem se k tomu prvně dostal.
-
-
48 hodin BAN za nápis "hipsters.cz", děláte si ze mě kozy?
Vás to snad uráží či co? stačí mi vteřinový pohled na Petra Poláčka a ten jeho Apple noťas oblepený trendy nálepkama a hadry co má na sobě a ty hranatý brejle s tlustejma černejma obroučkama a je jasnej, jen si myslím že není za co se stydět tak proč se tomu bránit, nedej bože kvůli tomu někoho banovat když napíše to co stejně každý vidí ....*2* -
ta hudba z videa... *14*
-
Co se týče toho "procedurálně generovaného prostředí" - Nemůžu si pomoct, ale mně spíš přijde, že jsou to jen náhodně poskládané celé místnosti, takže po 20. smrti tak nějak nemám pocit, že by se generovalo ještě něco nového.. Možná jen můj pocit, ale v některých místnostech jsem prostě byl několikrát..
-
Takze to je hra pro ty znudene OLDSchool HARDCORE Hrace co uz davno omrzelo jen pobihat s prstem v nose po stalwe stejnych koridorech ala COD/BF, jen skoda te kratkosti - kdyz si vezmem ale kolik bylo investovano a kolik ve vysledku hraci dostali.
Slibny prislib i ostatnim vyvojarum do budoucna, (po precteni recenze)zrovna jsem si predstavil jaka by to byla hra (obycejna strilecka) kdyby sla v podobnem duchu Takove FPS Dark souls trochu minimalne v obtiznosti, u velke hry by to bylo neco nevidaneho, kdy smrt by byla jen zacatek a ... jenze by to asi nebylo moc pro me a ostatni me podobnym jedincum ci skupinam. *4* Leda by se hoodne premahali, k jejimu pokoreni. -
-
-
?? *8*
-
-
Po chvilce imho hrozná nuda a stereotyp *9* ... škoda.
-
me proste ten Unreal engine vetsinou nejde plynule, a to mám komp dobrej. De o to, že když stojim, je vse plynuly 60fps solid, ale jak se zacnu hejbat, tak tam mám mini lagy. Muzu to dat klidne vsechno na low, a je to tam furt, i kdyz vypnu Vsync, cokoli proste... to samy samozrejme v tyhle hre.... nevim esi je to tim ze je to lowcost a malo optimalizovany, mel sem to ve vic low cost unreal engine hrach... mozna ze mam Ati a Phenom a ne Nvidia a Intel, nevim, RAM mam 8gb, 95% her jedu na full a plynule, tak nechapu proc tyhle hricky maj problém?
-
-
Lagy, nebo takový ten pocit pomalé odezvy? To druhé často způsobují shadery.
-
-
takový mini záškuby, když stojim a rozhlížim se, tak je to super plynuly, když se rozběhnu rovně, tak to má furt 60fps ale začne se to na milisekundy zasekávat... možná kdyby mi to nešlo tak plynule, tak bych si tech záškubů tolik nevšímal... podle mýho amaterskýho názoru to nějak blbě streamuje data... a dělá to i na nejnižší nastavení, tzn vše na disabled, takže ani shaderama to neni... těžko říct, každopádně mi tohle Unreal engine dělá docela často, je spíš vyjímka, když mi v tom de hra fakt plynule bez tech mini záškubů. Můj komp neni žádný super dělo, ale i tak mi de většina věcí furt na max v 1920*1200 a s menším AA, mám Phenom II 4*3,6ghz, HD6770 myslím, 8gb RAM, 2tb disk... takže na takovouhle hříčku až až, na Ultra rozjedu napč Bioshock Infinite, Crysis 2 s DX11updatem a HD texture updatem, Crysis 3 na high/ultra, TESO na ultra atd, takže mym kompem to neni IMO
-
-
mal som/ mám rovnaký problem vpodstate v každej hre, niekde viac niekde menej. Obraz je plynulý a aj keď mám v hre nad 60fps vždy po pár krokoch obraz trhne, niekedy je to sotva vidieť ale niekedy je to vidieť až moc.
Keď som minule hral starý Doom3 tak tam to bolo evidentné asi najviac a dožralo ma to tak, že som to jednoducho išiel riešiť... skúšal som všetko, aj presunúť hru na ramdisk aby som vylúčil HDD, interne povypínať textúry, efekty, tiene atd ale nič. Tak mi konečne došlo že chyba nie je v hre ani v počítači ale v synchronizácii medzi GK a LCD. Vytiahol som svoj starý CRT ktory bezproblémov ide aj nad 100Hz a trhanie zmizlo.
Imho riešením by bolo kúpa kvalitného 120hz monitoru ideálne s integrovaným G-sync chipom (keď to bude aktuálne). -
-
nesouhlas, vetsina her mi de bez tohodle trhání. Vsync a G-sync je jinej problem, vim co myslíš, ale tohle sem nemyslel. Ale i tak dík za názor
-
-
-
-
-
koukl jsem na videjko a hned me napadl quake/unreal + dva filmy jeden je horizont udalosti a zjevna inspirace jedne casti levlu + resident evil s mrizko zabijo laserem:) pokud si cela hra bere inspirace z takto pro me kvalitnich pocinu urcite to zkusim i kdyz to na videu je sebeblaznivejsi