Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já fakt nevím, v článku máš jasně napsáno, že handyman má nějakej tragickej osud, kterej ve hře odhalíš, a ty napíšeš, že umí akorát skákat po traverzách a dělat bubu. Viděls cca 10 vteřin záběrů ze hry a už děláš závěry, jak moc se tam handyman nehodí... Divný.
  • S tebou je teda rozmluva chlape, cokoliv napíšu, tak pochopíš jinak :-))

    Franka s doutníkem jsem nemyslel vážně, jen přirovnání k tomu, že by to byla lepší postava jak nějakej Handy. Protože si ho tam spíše dokážu představit jako v normálním životě, že tam něco opravoval, stavěl. Tento Handy umí tak akorát skákat po traverzách a dělat bubu, postava která nemá v tomto světě uplatnění. Pouze jako skákací opička.

    Nepochopil jsem co vytahuješ s dálnicema a jinýma spojema. Však jsem nenapsal nic proti tomu, že to je, nebo není izolovaný svět. S tím se taky počítá, že to bude.
    Už jen čekám, že sem napíšeš, něco ve smyslu: "Frank jako postava by byla dostatečně nevyhovující, protože by měla jen hasák a doutník" :-D
  • * absurdní handyman
  • Hrál jsem System Shock i BioShock a právě proto nedokážu pochopit, proč by podle tebe absurdní neměl mít v absurdním světě Infinite své absurdní místo, když do něj očividně skvěle zapadá a dotváří atmosféru pošahaného světa. Tebou navrhovaný Frank s doutníkem v hubě (jak drsňácký!) je dle mýho zoufale obyčejný...
  • Však to do sebe všechno zapadá. Izolovaná loď ve vesmíru, izolované město na dně oceánu, izolované město v olbacích. Nebo sis snad všiml nějakých dálnic/kolejí vedoucích do sousedních aglomerací? Tipuju, že jediným dopravním spojením s okolním světem budou vzducholodě nebo něco na ten způsob, které nebude obtížné vyřadit z provozu a tím se opět izolovat od okolního světa.
  • Obyčejné "lidi" tu nidko neřeší, diskuze je o Handymu :-))
    Protože kdybys hrál předešlé Shocky, tak ve všech bylo to tvoje "obyčejní nepřátelé", kteří nějak tak dělají tu omáčku kolem.

    A to že nechápeš co řeším, no to je diskuze sama o sobě. Řeším tu Handyho, kterej mě absolutně irituje. Což je všechno co hodlám dále napsat k němu.
  • Vůbec nechápu, co řešíš. Raději tisíc handymanů než toho tvého veleoriginálního Franka s hasákem a doutníkem v ruce *7* A očividně jsi neviděl první gameplay videa, jinak bys věděl, že v Infinite budou i obyčejní nepřítelé, tj. obyvatelé vzdušného města...
  • Možná ano, jen že žádný Shock, nebyl tak "absurdní" jak tento.
    System-Shock byl cyber-scifi, BioShock zase retro-steam-punk, všechno to nějak tak i dobře vypadalo (na svojí dobu) a každá taková postava byla promyšlená k prostředí kde jste se vyskytovali.

    Když opět a zase připomenu toho Daddyho, tak prostě to je jedna z nejlepších postav, co kdy byla vymyšlená. Potápěč co chránil malé holčičky svým životem, v masivní zbroji, s dobře vymyšlenou výbavou.
    U BIO:Infinite prostě postrádám nějakou takovou postavu, co není kladná, ale má co nabídnout.
    A hlavně by se hodila do toho prostředí. Cyber-androidi na vesmírné lodi v Systemshocku, Potápeči do vodního světa BioShocku.
    Ono i ten lítací svět mi nějak nepřichází na chuť, spíše bych čekal nějaký Dungeon svět, kdy se lidi zakopali před hrozbou atomové války (ale zase Bethesda by asi zase volala právníky), nebo izolovaný svět v nějaké tropicé části, něco jako Village a tajuplný ostrov doktora Moreau.
    Ale co se dá dělat, máme tu vzduch :-))
  • Co jedné, ale zatím všech co ukázali.
  • Umaroth
    Ta hra má neskutečně krásné grafické zpracování *14*
  • Umaroth
    Ano naprosto s tebou souhlasím, když se ti nelíbí dizajn jedne z postav nepratelu, tak to je kazi hru a rozhodne ji kvuli handymanovi hrat nebudu !
  • Absurdní? Vždyť právě o to jde *7* Škoda něco vysvětlovat.
  • Dead Island?
  • Oprava: Ale -TENTO- BioShock na mě působí zbytečně.....
  • Nevím, BioShocky miluju, System-Shock jsem hrál snad jako druhou hru v životě, takže srdcovka taktéž.
    Ale BioShock na mě působí zbytečně až moc překombinovaně Steam-punk-liberian.
    Handy-man? Sakra nadpis "tragický" je trefný, v BioShocku všechny jednotky měli svoje kouzlo. A když se podívám na ultra-charismatickýho Daddyho (první díl), tak si řikám, co je sakra tenhle "ručník".
    Velký to je jako gorila, skáče to všude, silný jako titán... až si řikám, jestli kluci nedělaj totálně absurdní hru, která by byla fajn, ale výběr postav jako nepřátel mi přijdou absolutně ABSURDNÍ.
    A to nebudu komentovat toho Washingtona s rotačákem.
    Těšil jsem se na hru strašně moc, protože jak jsem zmínil všechny Shocky mám rád a hlavně mají hloubku v příběhu (alespoň pro mě).
    Snad další postavy budou natom lépe a dočkám se nějakého šíleného Franca (frenka) s hasákem v pravačce a doutníkem v hubě.
  • Zaprve, ALLYS nic neni, allies jsou spojenci, zadruhe, rikal AIs!
  • On neříkal they can grab AIs, ale ALLYS, spojence
  • Jsem jediny komu pride ze hra naprosto ztraci atmosferu a kouzlo tim ze je to delany za neustaleho svetla ?
    To je jak kdyby clovek v Doomu misto po vesmirne stanici a interierech behal po pisecne plazi nekde na Bali :o)
  • meh
  • *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit