Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Daniell605
    Jezisi to bude zhovadilost
  • Zdravim hele ma to mit vubec nejaky skutecnejsi pribeh a pujde to hrat i v singlu jako normalni kampan nebo to ma byt koncipovano podobne jako L4D?
  • xMort
    "Rouhání" oproti kanonu serié mi nevadí, ale to jak se všechny postavičky divně hýbou ano.
  • No, vzhledem k tomu ze se styl hry od jednicky do petky nezmenil, je to docela necekane... Taky by me sedlo vic, kdyby Capcom zmenil nazev... Ale to by pak uz nebyl Leon, ze?
    • Raziel_cz
      ?
    • :D Ted si mě dostal.
  • Zprvu mě vyděsilo, že bude možné zabít například Leona - prostě věc, která tam nemá co dělat. Jenže když jsem trochu hledal, tak je v textu jedno "ale".
    "Operation Raccoon City will allow the player to make decisions..." - to znamená, že se to nejspíše bude držet příběhu, ale pokud hráč bude chtít, může si zkusit ji trochu poupravit (což samozřejmě nebude v canonu) a za canon se bude považovat volba Leona nezabít... Takže pokud je to pravda, tak se na hru těším hodně, pokud tam ta volba nebude, tak se těším také, ale zklamání by se určitě dostavilo...

    EDIT: Původní RE a REmake mají také několik voleb, díky čemuž některé postavy zemřou (což samozřejmě není canon)...

    EDIT2: Ostatně, na samotném videu nebyl ukázán záběr, že by Leona zastřelil, pouze oznámil, že to udělal. A přiznejme si, kolikrát podobná scéna dopadla tak, že to dotyčná osoba neudělala... Celkově je ten trailer pojat tak, že na první pohled je to jasné, na druhý už moc ne...
    • Já doufám, že to tak bude protože mám blbej pocit z toho, že bych měl zabít Leona :D
      • To mi povídej...
        • Ja myslel trosku vice nez jen jednu epizodku, ale mas pravdu :).
  • Tak do tohle opravdu nepujdu i kdyz to bude zadarmo. Tenhle paskvil nema s resima nic spolencneho (mozna nazev a raccoon city).
  • ty vole co to je ??? to kazí celou seri Resident Evil že tam zabije to komando Leona !!!!! kdyby rači udělali Resident Evil 6
  • No zda se, ze s Resident Evil tato hra ma spolecny uz jen nazev snad. Prekopavani deje, uberhightech technologie, ktera se do sveta RE moc nehodi a tendence k rambo stylu hrani. Jak uz to nekdo predtim zminil, kdyby to bylo o skupine prezivsich, tak by to mohlo byt dobry, i kdyz nadruhou stranu by to vypadalo jako L4D. Doufam, ze aspon tam bude mit konecne nejaky prostor Hunk, ktery je tusim 4. prezivsim incidentu v Raccoon City a naprosto skvela postava :).
    • Jak jsem psal níže, zahraj si Resident Evil Outbreak 1 a 2. A Hunk již dostal prostor v RE Umbrella Chronicles, navíc bude nejspíše důležitou postavou v Resident Evil Revelations...
  • Spades
    Žádám si remake prvních 3 dílů :( V lepší grafice a s normálním ovládáním...
    • Proč? Zrovna první tři díly mají, vedle proslulé atmosféry i hratelnosti, také své nezaměnitelné specifikum právě v tom starém enginu a ovládání. Lepší grafika a nějaké další tuněné finty by to akorát zprasily. Navíc, to že byl předělán první díl do Resident evil Remake. bylo spíše z důvodů jakéhosi doplnění reportů a věcí, které měly být už v původním RE a také kvůli GameCubu, pro který došlo k doupravení hereckého výstupu a dabingu., nic víc. Zkrátka první tři díly, respektivě zbývající druhý a Nemesis nepotřebují remaky, jsou kvalitní právě takové, jaké jsou...
      • Nazor jako nazor. Pro me treba stare Resident Evily nejsou hratelne prave kvuli robotoidnimu ovladani, kdy se postava toci jak holub na bani, misto aby se pohnula kyzenym smerem.
        Mit to ovladani ala Gears of War, tak si to zahraju s daleko vetsi chuti.
        Bojovat se spatnym ovladanim, to neni moje predstava dobre zabavy, aspon ze Resident Evil 5 uz se na PC da ovladat celkem dobre (i kdyz porad to neni jeste ono).
        • ucho
          nevím no, ovládání bylo takové své, ale dalo se zvyknout a hlavně to mělo to nezaměnitelné kouzlo, atmosféru. a na tom se přičinilo i to ovládání... ty akční sekvence nebyly příliš rychlé... možná je to tím, že byl člověk zvyklý z Alone in the Dark.
        • Při vší úctě, tady jde alespoň vidět úroveň dnešních hráčů, kteří to všechno musí mít jak na talíří, jinak kolem toho držkujou. První tři díly Resident evil jsou po stránce ovládání zcela bezproblému hratelné ( včetně zvládnutí různých úhybných kombinací a hlavně finty, kdy se postava pomocí dvou tlačítek otočí automaticky o třistašedesátku ) a nijak ti to zábavu a hratelnost nenarušuje. Je třeba nezapomínat, že série je primárně dělaná na gamepad, takže ovládání postavy tímto prostředkem je intuitivnější a pohodlnější. Jediné s čím bych souhlasil je nemožnost pohybu během střílení, nicméně i tento prvek k tomu patří. Ale jak říkáš, názor proti názoru, ovšem domnívám se, že pokud někoho od starších dílů této série odradí jen ovládání, které se přesto zvládnou dá, nemá u téhle série co dělat.
          • Tohle neni o urovni dnesnich hracu... Sam si dobre pamatuji kdyz vyslo Nemesis a ovladani bylo presne to, co se ano, pripoustim, ze sice dalo s notnou davkou trpelivosti naucit, nicmene kdo ma rad nekomplikovane a intuitivni ovladani za pomoci standardni klavesnice a mysi tak jej to odradit skutecne mohlo, coz taky spoustu hracu odradilo. Pro nekoho je zkratka intuitivni ovladani zakladem a prioritou dobre hratelnosti a i kdyz bude hra sebelepsi po ostatnich strankach ci aspektech, nikdy si ji nedokaze 100% uzit natolik jako kdyby byla v tomto hra privetivejsi, bez nutnosti pronikat do specifik zakladniho ovladani te ktere (povetsinou) konzolove hry. Jinak samozrejme kazdymu co jemu jest, osobne atmosferu u RE3 povazuji za jednu z nejhorovejsich co jsem mel kdy tu cest, sam si dobre pamatuji, jak jsem hru musel x krat vypnout, protoze to proste neslo :)
            • RucePryč: Souhlasím, pouze u toho Gothica 3 to ovládání je hodně jednoduché, ale s posledními CP to již není pouhá klikačka. A Risen se opět navrátil k tomu skvělému ovládání z prvních dílů.
            • T.L.Blade:Ovládání u prvního gotiica je skvělý.
              A člověk se opravdu musí naučit s mečem a ne že jen kilká jak trotl s myší a to se mi na goticu právě líbilo bohužel u g3 to holt zdebilizovali pro ostatní.
            • Osobně nemohu soudit na PC, ale na konzolích je ovládání původních dílů naprosto bezproblémové. U RE mi to přijde podobné jako u prvních dvou Gothiců - lidé si stěžují, jak je ovládání hrozné, ale mně přitom přijde výborné, jednoduché a intuitivní...
          • a k čemu že je takový otočení o 360? jeden by řek že tak možná pro baletky nebo jako cílená ztráta času xD
            • :D Hehe... Pravda, díky za upozornění, samozřejmě správně má být otočka o 180 stupňů.
  • to trochu prehnali tenhle dej kde muzes zabit leona a ty vymozenosti jako vydeni pres zdi a neviditelnost to do Residenta evil moc nezapada spis mely udelat dej kdy je parta lidi nebo policajtu uveznena ve meste a budou si muset pomahat aby se z toho dostali proste udelat survivar horor kde je podle stupne obtiznosti malo zbrani-streliva-lekarnicek a jeste se postava musi potacet s infikovanim postav virem to by byla super hra ale tohle bude jen o tom zabijeni zombie pomoci technickych vychytavek. Resident evil uz davno neni to co byval
    • A přesně tohle je Resident Evil Outbreak 1 a 2. Málo nábojů, málo lékáren, hráči musí spolupracovat, čím déle je hráč ve hře, tím více se postavy infikují, až se to přehoupne přes míru a je pozdě na všechno...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit