Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Raziel_cz
    ?
  • Ja myslel trosku vice nez jen jednu epizodku, ale mas pravdu :).
  • Daniell605
    Jezisi to bude zhovadilost
  • Raziel_cz
    Hlavně mi přijde zbytečné dělat multiplayerový spin-off s vlastní příběhovou linkou, kde má umřít jedna z hlavních (pro mě dokonce vůbec nejlepší) postav z Resident Evil universa. Začíná mi to zavánět překombinovaností hodnou Star Wars The Force Unleashed. Paralelní příběhové linky nestojí za nic.
  • RucePryč: Souhlasím, pouze u toho Gothica 3 to ovládání je hodně jednoduché, ale s posledními CP to již není pouhá klikačka. A Risen se opět navrátil k tomu skvělému ovládání z prvních dílů.
  • To mi povídej...
  • Zdravim hele ma to mit vubec nejaky skutecnejsi pribeh a pujde to hrat i v singlu jako normalni kampan nebo to ma byt koncipovano podobne jako L4D?
  • Já doufám, že to tak bude protože mám blbej pocit z toho, že bych měl zabít Leona :D
  • T.L.Blade:Ovládání u prvního gotiica je skvělý.
    A člověk se opravdu musí naučit s mečem a ne že jen kilká jak trotl s myší a to se mi na goticu právě líbilo bohužel u g3 to holt zdebilizovali pro ostatní.
  • :D Ted si mě dostal.
  • Zbytočné je riešiť teba český magor...
  • xMort
    "Rouhání" oproti kanonu serié mi nevadí, ale to jak se všechny postavičky divně hýbou ano.
  • No, vzhledem k tomu ze se styl hry od jednicky do petky nezmenil, je to docela necekane... Taky by me sedlo vic, kdyby Capcom zmenil nazev... Ale to by pak uz nebyl Leon, ze?
  • Osobně nemohu soudit na PC, ale na konzolích je ovládání původních dílů naprosto bezproblémové. U RE mi to přijde podobné jako u prvních dvou Gothiců - lidé si stěžují, jak je ovládání hrozné, ale mně přitom přijde výborné, jednoduché a intuitivní...
  • Tohle neni o urovni dnesnich hracu... Sam si dobre pamatuji kdyz vyslo Nemesis a ovladani bylo presne to, co se ano, pripoustim, ze sice dalo s notnou davkou trpelivosti naucit, nicmene kdo ma rad nekomplikovane a intuitivni ovladani za pomoci standardni klavesnice a mysi tak jej to odradit skutecne mohlo, coz taky spoustu hracu odradilo. Pro nekoho je zkratka intuitivni ovladani zakladem a prioritou dobre hratelnosti a i kdyz bude hra sebelepsi po ostatnich strankach ci aspektech, nikdy si ji nedokaze 100% uzit natolik jako kdyby byla v tomto hra privetivejsi, bez nutnosti pronikat do specifik zakladniho ovladani te ktere (povetsinou) konzolove hry. Jinak samozrejme kazdymu co jemu jest, osobne atmosferu u RE3 povazuji za jednu z nejhorovejsich co jsem mel kdy tu cest, sam si dobre pamatuji, jak jsem hru musel x krat vypnout, protoze to proste neslo :)
  • Zprvu mě vyděsilo, že bude možné zabít například Leona - prostě věc, která tam nemá co dělat. Jenže když jsem trochu hledal, tak je v textu jedno "ale".
    "Operation Raccoon City will allow the player to make decisions..." - to znamená, že se to nejspíše bude držet příběhu, ale pokud hráč bude chtít, může si zkusit ji trochu poupravit (což samozřejmě nebude v canonu) a za canon se bude považovat volba Leona nezabít... Takže pokud je to pravda, tak se na hru těším hodně, pokud tam ta volba nebude, tak se těším také, ale zklamání by se určitě dostavilo...

    EDIT: Původní RE a REmake mají také několik voleb, díky čemuž některé postavy zemřou (což samozřejmě není canon)...

    EDIT2: Ostatně, na samotném videu nebyl ukázán záběr, že by Leona zastřelil, pouze oznámil, že to udělal. A přiznejme si, kolikrát podobná scéna dopadla tak, že to dotyčná osoba neudělala... Celkově je ten trailer pojat tak, že na první pohled je to jasné, na druhý už moc ne...
  • :D Hehe... Pravda, díky za upozornění, samozřejmě správně má být otočka o 180 stupňů.
  • a k čemu že je takový otočení o 360? jeden by řek že tak možná pro baletky nebo jako cílená ztráta času xD
  • Jak jsem psal níže, zahraj si Resident Evil Outbreak 1 a 2. A Hunk již dostal prostor v RE Umbrella Chronicles, navíc bude nejspíše důležitou postavou v Resident Evil Revelations...
  • ucho
    nevím no, ovládání bylo takové své, ale dalo se zvyknout a hlavně to mělo to nezaměnitelné kouzlo, atmosféru. a na tom se přičinilo i to ovládání... ty akční sekvence nebyly příliš rychlé... možná je to tím, že byl člověk zvyklý z Alone in the Dark.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit