Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • madPav3L
    A s novou verzí 0.15 budou ještě hezčí :)
  • Mozna pro developery a testery na zkouseni, jak se multiplayer chova pres internet?
  • Factorio je super a jsou v nem i pekne udelane vlacky.
  • Zase tolik jich nebylo, pokud tedy nesnížíme kvalifikační úroveň na "je v tom vlak nebo autobus"
  • V článku o dopravnom tycoone by som čakal viac odkazov a porovnaní s dopravnými hrami, nie so SimCity, Rollercoster či Hospital tycoonami. Mám pocit, že dopravných tycoonov vyšlo od dôb pôvodného TT Deluxe pomerne dosť. Zabavili nás Chris Sawyer's Locomotion, Simutrans, Transport Giant, Railroad Tycoon 3, Sid Meier's Railroads!, Train Fever, Cities in Motion 1+2, A-Train 9, Train Valley, Bounty Train (EA) ... A to zrejme ani nepoznám všetky podobné hry. O ich kvalite, zábavnosti a návykovosti môžeme diskutovať, ale hráč by si mal nájsť to čo mu sedí. A nádejne vyzerajú pripravované české Logistics a neviem sa dočkať, kedy budú hotové. ;-)
  • PreidaQ
    Zrovna nedávno jsme si se spolužákem říkali, že i jako lidé zvyklí na klasické céčko (natož považovat za standard nějaký vyšší programovací jazyk) si vůbec nedokážeme představit, jak někdo může dokázat napsat hru v assembleru. To nám opravdu hlava nebere. *15*
  • Navic Ch, Sawyer byl programátor, který dokazál HW vyždímat fakt na maximum, jelikož začínal jako programátor Sw pro přímou komunikaci s procesorem... a toho velmi využil při psaní TT ;) proto hra vypadá tak dobře a vypadala velmi dobře v době kdy vyšla... navíc města se mění a rostou, stejně tak městské komunikace, stromy, pole atd...
  • Tak sem konecne nasel starou mapu Scotland. Po nadseni, ze si ji zase zahraju v OTTD prislo zklamani po zjisteni, ze to je mapicka o velikosti 256x256, kde skoro neni zadny prumysl :D

    Holt se do toho zkusim dat a udelat ji vetsi :))
  • zas bych neprehánel
  • pravda
  • Chcete lepsi grafiku, vic moznosti rizeni vlaku, mody, ceska mesta, ceske dopravni prostredky atd.? https://www.openttd.org/ Do dneska se vyviji a je zdarma
  • Ale pořád je to koukatelné na rozdíl od pár pixelů u moderních her, které si nevím proč hrají na retro. V své době by se to dalo nazvat AAA grafikou.
  • Presne, ackoli na nejlehci dle ekonomiky, jsem si dal generovat horskou krajinu a fajn bylo stavet horske trate, ktere stoupaly k mestum navrchu idealne beze ztraty vysky, jako ve skutecnosti.
  • Taky jsem nejvic casu stravil hranim bez AI souperu a proste jsem si stavel zeleznici, aby bylo mozne z jakehokoli mista dopravit zbozi a lidi kdekoli na mape, jako v realu.
  • Problemem by se stalo budovani oblouku na draze. Leda to udelat jako u starsich stolnich vlacku - 1/4 nebo 1/8 segmenty a nemoznost stoupani v oblouku.
    Nova modelova zeleznice uz pouziva flexibilni koleje co se natvaruji dle libosti.
  • BOB ma pravdu, kdyby v dobe tvorby byly lepsi moznosti, S.Meyer by je bezesporu vyuzil.
    Stylisace - parni lokomotiva vypada jako masinka z vecernicku (xicht na deklu kotle atd.)
    Stara grafika - lokomotiva je tvorena nekolika pixely.
  • Vidite a mne na tom ta ekonomika nikdy nebavila. Hral jsem to jako simulator urbanismu a zeleznicniho stavitelstvi & dopravy. Samozrejme na nejlehci obtiznost, v rezimu "Ceske drahy" :)
    Presne je v clanku zmineno, ze pozdejsi tycoony, s hezci grafikou, vsak zcela postradaly zeleznicni simulaci, navestidla a stanice. To vse bylo jen stylisovano a prim hrala ekonomika.
    Jeste jde zminit Trainz - tam se vsak musi budovat i krajina. V TT je fajn, ze krajina a mesto zije svym zivotem a do toho se zasazuje draha.
  • Otázka je, kam ty náklady putují. Pokud se musí živit moloch typu EA, tak je jasné že vývojář a grafik stojí jen zlomek celých nákladů. Nicméně zase začínají vznikat one-man nebo mini studia, která ale pěkně zaplňují mezeru v těch žánrech, které nejsou zajímavé pro velká studia, protože u nich je daleko větší produktivita práce na člověka. Navíc možnosti už jsou někde jinde a kolikrát člověk ani nepozná, že to celé spáchal jen jeden člověk nebo malá skupinka lidí.
  • Nevim proč ty mínusy, transport tycoon řízlý train/metro/truck simulátorem je náhodou dobrý nápad, sice na uplně jinou hru, ale co už
  • Obavam se,zenaklady na vyvoj her rostourychleji nez pocet hracu. A toobecne a vcetne mainstreamu. O to horsi je situace u okrajovych zanru, ktere dráv byly mainstreamove. Nejde o hodnoceni, jestli driv bylá hraci lepsi nebo horsi, ale proste o fakt, ze mainstreamu se zmenily preference a tomu odpovida mainstreamova nabidka her. Par hracu DF na tom nic nezmeni. Az jich bude deset milionu a budou ochotni utracet nekolikrat rocne 70 € za nove hry, pak to hne trhem a ten se teto poptavce prizpusobi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit