Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 4 minuty keců pak teprve zaběry ze hry. *10*
    • Neber to jako HATE, ale pokud umis trochu AJ, tak si OBECNE rad ty "keci" poslechnes.. (byt zde to zas tak moc "prekvapive" nebylo)
  • Myslím, že říkali, že to tady nebude, ale může to prosím někdo vyvrátit nebo potvrdit? Bude tady něco jako byla v Shogunovi 2 Avatar kampaň? Nebo jenom boje na styl RTW1?
    • Avatar nebude ani nic podobneho. potvrdili to na foru hry. max ELO rank
      • Dik. To se mi zdá jako celkem debilní rozhodnutí od nich, vzhledem k tomu, že neznám nikoho, kdo by si na to stěžoval a fungovalo to.
        • Zminovali to ve spojitosti "logiky". Japonsko male uzemi, a nebavite se zde o boji narodu japonec vs... opet japonec, ale boj Takedu proti Hatori etc. Proste lokalni. Rome 2 (dle reakce kterou jsem kdesi videl) je o narodech, takze avatar conquest ala shogun nedava smysl. Kdyz uz, tak "nation representative conquest" ;-D
  • Chci se zeptat znalých. V každém TotalWar, co jsem zatím viděl, nebo hrál, byla města s velice prostornými ulicemi a náměstí. To bude asi kompromis kvůli hratelnosti, aby se tam jednotky mohly v masách lépe pohybovat, že? Mám za to, že tehdejší města byla útulnější, těsnější (nemluvme hned o Římu, mám namysli průměrná města, obecně). Ale to může být jen můj zkreslený dojem, protože historii starověku moc neholduju. Může mě někdo poučit? Díky.
    • Pánové, díky příspěvky.
      • za* příspěvky
    • Ve všem máš pravdu takhle to bylo prakticky v celé antice i ve středověku bylo to účelnější než mít ty koridory
      • sv.Georgius
        Moc nesouhlasím se slovem útulnější. Hodné lidí z měst utíkalo na venkov. Většinou ve městech byli krásné jenom veřejné stavby jinak celkem nevzhledné stavby.

        Třeba ve městech všechny ulice až na hlavní měli šířku 2 metrů. A většinou se splašky lili ven na ulici a to i ve starověku. I když třeba takový Řím měl kolem sebe řeky které byli znečištěné bordelem a výkaly proto tahali pitnou vodu z daleka.

        Podobné problémy měli i Řecká města.
        • S 2 metrama to přeháníš. Vem si města jako Tábor (vzorový příkad snad ze všech českých měst), která mají základ z 15. století. Minimálně musely projet na náměstí - trhy dvě kobyly s vozem. Ale jinak pravda, Lidi lili srajdy z okna. Není se divit, že přišel mor. Úzký ulice se ale dobře bránily. O tom, jak mohlo vypadat antické město se pokusil Sienkiewidz ve své knize - Quo Vadis.
          • sv.Georgius
            Já mluvil o vedlejších cest normálně obytné čtvrtě to i ty stavby v Číně jak to zbourali kde na malém prostoru byli 36 tisic lidi nebo více taky uličky měli max 2 metry.

            Nejširší cesta měla do 15 metru vedlejší obchodní do 5 metrů a obytné ve čtvrtí kolem 2 metrů.
            • Take priliji olej do ohne, po par dovolenych (italie/recko) musim rict, ze zalezi jak kde. Vyslovene velka mesta tehdejsi doby (rozumej zustali stat do dnes) jsou celkem velka/prostorna (historicke jadro). Zde je ale uz tezke urcit co je odkaz puvodni minulosti, ci prestav v prubehu casu.

              U ostatnich prdu (rozpadene/nerekonstruovane) byly celkem male, ale horsi je to s datovanim... ne vse co jsem videl patri do -300 az 0 ;-)
  • Není tu psychiatr ?
    • Kolega Veskoslav je v robotě, jinej tak študovanej v tomhle oboru tady není.
  • To je hezké ale neví někdo jak to bude s multákem v kampani? Nák mi to uniklo asi ale v žádném z tech jejich videí sem o tom zatim nezaslech.
    • MP v Rome II je bitva až pro 4 hráče, Aréna pak až pro 10vs10 a MP na mapě kampaně je pro 2 hráče....to zdali budou spolu či proti sobě je jenom na nich....a ne nejde hrát za jednotlivé rodiny, ale jen za celé frakce....
      • Můžeš mi povědět zdroj informací? Furt scháním info ohledně MP a nevím kde čerpat. *4*
        • zdejší články, eurogamer. net, oficialni TW stránky totalwar.com, jejich Facebook a plus přidám i odkaz na 3 vlny odpovědí od Jacka Lusteda, který odpovídal na otázky fanoušků z fóra (jsem prostě dobrák *1* *1* )

          http://forums.totalwar.com/showthread.php/72354-Jack-Answers-Updated-with-part-3!?p=597346&viewfull=1#post597346

          P.S. český eurogamer začínám vcelku rapidně ignorovat....tady se mě líbí mnohem více :D
  • sv.Georgius
    Já nevím mě tyhle videa přijdou trochu zbytečný. Protože co vidím je jenom zdálky hromada teček ničící hromadu teček. Když točí už video proč to nedělají pro lidi aby si mohli vychutnat každý záběr z boje na blízku.

    Popřípadě video z Obléhání a podobně.
    • Treba nekteri hraji i sachy/damu/vrchcaby/cokoliv jineho? Kde je tecka dostatecne reprezentativni? :-) Ale chapu pripominku, holt kazdy hraje to sve - pro to sve ;-)
      • sv.Georgius
        Ale ja mluvím o videu že bych si rád podíval na krásy bojů když ještě hra nevyšla abych si vychutnal animace bojů. Po nějaké době vyjde video a člověk vidí jenom tečky z vrchu a ani si nemůže vychutnat detaily jednotek.
  • myslím, ze spise tohle si zaslouzi clanek!!!
    http://wiki.totalwar.com/w/Total_War:_Rome_II_-_Seleucid_Faction
    • Mě by zajímalo, jak se vyřeší (nebo případně již vyřešili) tahy. Zda opravdu bude jeden tah jeden rok či půl roku. Fórum dávalo podle hlasovaní jasně najevo, že druhá varianta je lepší.
      • sice netusim, jak se to tyka meho prispevku :D ale myslim ze uz je celkem dane, ze to bude po rocich.. uznavam, ze je to na ... ale pokud mi neco neuniklo, tak to tak bude.
        • Magister_Peditum
          Tak to je dost na pytel...
          • emce: střídání ročních období je pouze v bitvách, nikoliv na strategické mapě....alespoň je to tak na ofic. fóru napsáno....doufám, že v tom případě je dobře udělán systém rekrutování vojáků a dosah armád....protože do roka se toho musí stihnout....sakra hodně :D
        • Keyz
          To jako rok bude trvat než postavíš základní budovu anebo ujdeš pár kilometrů?
          • Sice by to mělo jít přepsat, ale přesto to změní životnost postav, výstavbu a další věci. Navíc je zde střídání ročních období... Nechápu, co CA vedlo k tomuto kroku. Osobně mi tato věc vadí na RTW II nejvíc.

            (tady jsem našel to hlasování:http://forums.totalwar.com/showthread.php/64717-What-do-you-think-about-the-one-year-per-turn)
            • Tak to jsem pak zvedav na ty budovu,kdyz v RTW 1 trvala nektera budova trvala pul roku.to s tim bude poradne stvani,tak aspon tedy jednotka snad nebude nektera trvat 2 tahy jako drive
            • Pokud je zde střídání ročních období, tak asi 1 tah se nebude rovnat 1 rok. Nebo je to nesmysl, první rok hrát jaro, druhý rok léto, třetí rok podzim.... Takže pokud se objeví roční období, tak 1 tah musí být úměrný k tomu, aby těch čtvrtletí šlo využít.
            • Von_Ljonborg
              x
  • Když video, tak jedině na YOUTUBE, tady nemůžete ve videu skočit trochu dál, protože když se o to pokusíte, tak to hned hlásí chybu, a to na jakýmkoli počítači, wopruz. http://www.youtube.com/watch?v=XEXBGOrh13I
    • Magister_Peditum
      Mě hlavně štve, že se mi to videa na tomhle přehrávači občas kousnou, jde jen zvuk a obraz zamrzne. Přitom nikde jinde takové problémy nemívám.
    • Tak to asi nemám počítač, ale to to nic nemění na tom že tenhle přehrávač je hroznej.
  • Třináct minut záběrů z multiplayeru Total War: Rome II - 5 min z toho kecaj *1* . Chtěl jsem se zeptat. Jsem total war fanoušek. Ale nějak to pomalu slábne. Nevíte jak to bude s tím rendrováním boje co mělo nabízet boje až několika tisíce mužů? Implementovali to tam vůbec? Vůbec neproběhlo žádné vyjádření jako třeba - nevyšlo to nakonec... Kdyby to tam bylo, tak by mne to asi nakoplo zase. :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit