Přejít na výpis diskuzí
Tvorba Skyrim modu Falskaar zabrala mladému tvůrci celý rok
17.7.2013 | Aleš Smutný
32 příspěvků
-
Nic originálního,žádné nové zbraně ani monstra (díky Kynaret za Monster mod),celkem jednoduchá mapa,akorát v polovině rozdělena pohořím,špatný konec (doufal jsem,že bych mohl získat na konci hlavní linie nějaký extra předmět,leč se nestalo) a po dohrání hlavní linie jsem se vrátil na Skyrim a na Falskaar se nevrátil.(narozdíl třeba od modu Wyrmstooth).
Těch 25 hodin hraní je jen tahák,aby si to lidi stáhli.Osobně bych si to asi za peníze nekoupil.
Hrál jsem to na legendární obtížnost + mod na vylepšení inteligence,hrát bez toho modu na inteligenci,tak hlavní lini projedu cca za 3 hoďky.Navíc bugů jako blázen,bych chtěl vědět,jestli to testovali,navíc problém s viděním ve vodě.(když se ponoříte,tak nic nevidíte,i když to mám opravené ve Skyrimu)Za snahu a čas bych tomu klukovi dal tak 45% ze sta.Příště už nestahuji,je mnoho lepších modu viz.monster mod. -
Tyjo! Moc šikovjen, soufám, že mu to vyjde. A já to zkusím sehnat a zahrát *15*
-
A jde i v češtině?
-
Už se těším, až si to zahraju a uvidím, jako moc to tenhle kluk Bethesdě natřel :-)
-
buzno
-
To je zas hejtu a žárlivosti *7* je to celkem borec já bych to upřímně nevydržel. Má odhodlání a já myslím že to se cení hodně. GL
-
Myslím, že je velká pravděpodobnost, že se někam dostane. Přeci jenom člověk, kterej se rozhodne něco takové udělat a dotáhne to dokonce, se nevidím každej den
-
Cituji: "Falskaar is a new lands mod that adds an entirely new worldspace to the world. It's accessed by a dungeon the first time..."
Takže s komatibilitou by neměl být problém. Jedině tehdy, pokud by ta zmíněná jeskyně byla na místě, kterou upravuje jiný mod. Ale udělat modifikaci pro kompatibilitu mezi mody by v tomto případě nemělo být obtížné.
Pro OOO také byla řada modifikací, které řešily problém s kompatibilitou. OOO ale byl celkově o něčem jiném než zde zmíněný mod. -
Dokázal přesně to, co chtěl - že se umí po dlouhou dobu koncentrovat na velice obtížný a komplexní projekt, že dokáže týmově pracovat a koordinovat práci týmu a hlavně že ten projekt umí dotáhnout do konce. Tenhle pán v 19 letech má to, co většina zaměstnanců nebude mít celej život. Ať už ho vezmou do Bethesdy nebo ne, ve světě se určitě neztratí.
-
Po tech. stránce to není bůhví co, ale kdyby to byla špatná hra tak by nebyl nikdo kdo by ty mody dělal nemyslíš?
-
Dabing je lol, občas děsně přehrávaný a legrační, ale jaksi si nedokážu představit, jak jinak by ten dabing do modu pro Skyrim měl vypadat, dokonce musím říct, že ten dabing do Skyrimu sedí naprosto perfektně. Sice to nemá na Helgen Rebuilt, ten daboval dokonce samotný Schwarzeneger, ale občas mi připadne, že je to profesionálonější, než vanilla Skyrim, achjo. Bethesdo, já jsem línej, děsně línej, ale neúčtuju si za svou lenost peníze xD Jo a Hudba je super, mnohem lepší, než ve vanilla Skyrimu, což je vpodstatě mix Guild Wars a Morrowindu :D
-
Kdyby jsi radeji udelal vlastni hru takhkle ho jenom stiraj o čas a nic z toho mit nebude
-
Nejdřív se nauč psát správně a až pak kritizuj, ano? Díky :)
-
Jméno je to vážně docela úsměvné.. Na druhou stranu jen v češtině. Otec je asi fanouškem Lionela Luthora.
-
delali mu modeli, textury, dabing, knihy ale jinak všechno napsal saaam tvl to je trapák *11*
-
Tak kdo udela cestinu hm?
-
To spíše vypadá, že nepotřebují podobné lidi. Snad Každý díl TES byl hodně slabý oproti modifikovanému TES. Kdyby chtěli udělat hru pořádně tak to udělají. Takto to dodělá/předělá komunita zdarma.
Viz základní modifikace jako lepší texuturu, inventář a například různé levely protivníků v dungeonech. -
Myslím že by Betesda by mohla člobrdu ujmout pod svá křídla. Nemusel by být plnohodnotným vývojářem. Pro něj jsou teď nejdůležitější zkušenosti a Betesda by si mohla vychovat novou krev.
-
Modifikací je mnoho a problém je, že se tvůrci nedomlouvají a pak modifikace nejsou kompatibilní.
Například Skyrim Redone. Tam je problém dost věci dát tak, aby to bylo OK.
Anebo tohle nepoužít ale a pak hrát hru v základu ale zase tam jde více modifikací i když dost taky nespolupracuje i když by mohlo.
V tom byla super oscuro's oblivion overhaul pro minulí díl, které vše podstatné měla na jednom místě. A nebylo potřeba řešit nějaké úpravy které stejně nefungují.