Tvůrce Days Gone si stěžuje na ztvárnění svého hrdiny v Astro Botovi
-
Tak zas na druhou stranu mě jako hráče nezajímá, že je Deacon v nějaké jiné hře jako pocta. Já chci Days Gone 2. Dokonce mám doma podepsanou fotku ze hry od Sama Witwera.
Samotná hra byla hodně atmosférická.
-
-
Já si to taky strašně užil. Kličkovat na motorce mezi zombies byla zábava a adrenalin do poslední minuty
-
-
Moc se mu ani nedivím, ta hra dostávala strašnou sodu za věci, které jiným hrám procházejí. Nějaké bugy? Ano, ale nic horšího než co předvádí ubisoft. Slabší souboje s lidmi? Možná, ale mizerný gunplay má třeba i série uncharted a nikoho to moc nebere. Do woke debat se zde pouštět nebudu, ale co tomu někteří novináři vyčítali stran hlavního hrdiny, nebylo o nic normálnější, než hráčská kritika the last of us II stran abby.
Atmoška, příběh, péče o motorku, to bylo za krásných 8/10, souboje se zombíky to bylo za 10/10... než jsem hrál space marine 2, žádná hra mě tak nedostala hordami nepřátel jako days gone.A ten tajný konec si o sequel přímo říkal, strašná škoda, za mě třeba mnohem lepší hra jak overrated horizon, ale tak holt nabídka a poptávka rozhodla.
-
No, Aleš by měl tak ryhle přestat dělat soudy, protože tady to rozhodně není černobílé.
-
Neudivuje mě to, že se ten člověk takhle chová (80% joudů na internetu to má podobně), ale spíš to, jak se s tím chováním mohl dostat do pozice šéfa vývoje AAA.
Čekal bych, že na to budou publisheři hledat trošku přívětivější osobnosti.
-
-
Mě to zase tak neudivuje, viděl bych to na to, že takový nebyl celou dobu, ale až ve finále, kdy šla budoucnost projektu do kopru.
-
-
Tak strávil půl dekády vývojem něčeho co měl fakt rád, pak mu bylo zaříznuto pokračování, a pak jako první oficiální věc kterou z toho po letech vidí je obrázek v článku. Ta reakce je dost pochopitelná, jakkoliv plyne i z neznalosti (že Astrobot je průřez celou PS historií).
-
Klasika. "Zde je seznam lidi, kteri mohou za moje selhani:"
pripomina mi to nejmenovaneho ceskoslovenskeho politika.
-
-
Fialu?
-
-
Súhlasím s ním.
-
Days Gone je jako iPhone Mini. V diskuzích to každý miloval, byla to skvělá hra, každý by koupil pokračování.
A v realitě to prostě pohořelo. Prodejem i obsahem. Průměrný, místy až podprůměrný příběh, naprosto nudné cestování, hordy Vás ze začátku baví a bylo to naprosto perfektně zpracované a ten pocit, jak se na Vás valí ta horda byl super. Ale když už to musíte absolvovat po 180, tak to začíná být nuda. Lidští nepřátelé byli snad ještě blbější než ti v posledním AC. A hlavně náplň misí nebylo něco, co prostě stálo za to hrát. Ano, mám v tom nahráno pár hodin, ale prostě to nebylo něco, co by mě osobně bavilo.