Tvůrci Cities: Skylines 2 se opět omlouvají, tentokrát za DLC
-
Jedna věc je, že máš teď sice novější engine (s problémy, které snad časem vyřeší), ale nemáš obsah. Kdo nastrkal spousty peněz do DLC jedničky, hodí to teď za hlavu a začne od nuly? S předpokladem, že těch placených DLC bude ještě (mnohem) více? Nebo s rizikem, že díky mizernějším prodejům tuhle hru brzy zaříznou a obsahově CS1 zdaleka nedosáhne?
Někdo ano, někdo ne. Jednou (mi) stačilo; akorát si ještě někdy v budoucnu pořídím zbývající obsahové přídavky, až budou ve výrazné slevě. A tím pro mě bude tahle budovatelská sága ukončena. Co si vzpomínám, stejně mě nejvíce bavilo SimCity 3000.
-
Jenže bylo od počátku jasné, že základ druhého dílu bude podstatně horší než jednička navíc s nějakými DLCčky za 50 € ve slevě a hromadou modů. I kdyby to náhodou byla technicky perfektní hra, bude se zpočátku blbě prodávat, protože grafika a lepší engine jsou sice fajn, ale jinak bude mít mnohem méně možností než našláplá jednička. Svým způsobem si za to může Paradox sám svou politikou hromady DLCček. Kdyby vydal jen základní hru, bude hlad po dvojce mnohem větší.
-
C:S2 už mělo dávno vyjít. Engine jedničky je už zastaralý a při životě to drží víceméně jen komunita díky modifikacím. DLC, která ještě ždímaly už působila vysloveně vynuceně. Ale bohužel mi přijde, že v těchto žánrech, kde dlouhodobě dominuje jeden titul musí přijít inovace od nového titulu. SimCity bylo dlouho králem žánru, až zdegenerovalo a využívalo defacto monopolního postavení. Tady to vidím dost podobně. Když chtěli sesadit SimCity z trůnu, tak se museli sakra snažit, ale když jsou už na trůnu, tak ta motivace už není tak velká udělat pořádné pokračování.
-
No jo, když C:S2 mělo být novou ždímačkou na prachy pro Paradox, tak se i samotný hráč stává vlastně zbytečný....
-
tak, ako bol prvý diel pre mňa doslova zjavením a užívam si ho dodnes, tak sa C:S II premenilo na neskutočné fiasko. chcem veriť, že sa podarí zmŕtvychvstanie ako napr. u no man´s sky, ale... veď snívať sa môže :)
-
Především byla chyba dělat C:S2. Jednička je pořád funkční, hráči investovali do jejích DLCček a existuje k ní hromada komunitních modů. Měli se pustit do jiné série, která má zastaralý předchozí díl a kterou by hráči hladově kupovali, i kdyby byla zabugovaná. Nebo do něčeho úplně nového. Ale nápad na vyždímání ještě více peněz z populární hry vydáním upgradu ve formě nového dílu za plnou cenu se investorům asi zamlouval víc.
-
Možná budu trošku jízlivý. Docela by mě zajímalo, zda by vývojaři stejný postup uplatnili v případě pokud by se naplnily jejich plány prodejů jak samotné hry, tak DLC? :).
Každopádně mi to trochu přijde, že to byl takový pokus - sonda do hráčů o ochotě odpustit dosud neuspokující stav hry a vytáhnout další peníze.
Dle vyjádření samotného vedení firmy, alespoň mám ten pocit, čekali, že bude zlatý důl a ten zatím jim nepřichází.