Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • alespoň za mě se to hodně povedlo. před spuštěním jsem si dal něco přes hodinku DOOM II se zandronum (hlavně kvůli ovládání kb+m) a pocit ze hry je tam kde má být (u obojeho se nutim se na to vykašlat a jít spát :-) )

    takže subjektivní porovnání s originálem (neberu trojku)
    - o něco frenetičtější akce, nepřátelé jsou rychlejší takže člověk musí být o něco víc v pohybu
    - vertikální pohyb - skáče se po bednách/leze na vyvýšený plošiny - funguje dobře, příležitosti jsou všudypřítomný, v přestřelkách hodně pomáhá k úhybným manévrům/setřesení dotěrnýhoi melee protivníka. naštvat dokáže když člověk úspěšně absolvuje bitku a pak si chce vklidu zaskočit pro nějaký secret a přitom spadne/zabije se a kvůli checkpoint systému jede bitku znova .... zatím se mi stalo jen jednou (že bych musel opakovat bitku, spadnul jsem víckrát) takže checkpointy úplně špatně rozmístěný nebudou
    - nepřátelé jdou buď na blízko (jenom pár), nebo střílí projektily kterým se dá vyhnout (takže odpadli i shotguni/machineguni z dvojky) ...další důvod být v pohybu
    - míň nábojů - na úvod má brokovnice max 20 nábojů oproti původním 50 (a podobně je to pro ostatní zbraně), ale zvedne se to zlepšováním postavy + jakmile máte 3-4 zbraně tak se hoděj všechny a nestává se že by došly náboje do všech ....kupodivu to člověka donutí využívat i zbraně u kterých jsem byl zvyklej si jen syslit ammo
    - dodělávky nepřátel nablízko - očividně systém který se snaží protlačit, když nepřítele dostatečně zraníte (ale nezabijete, impa zasaženýho brokovnicí z jednoho metru se to netýká :-)) tak je na pár sekund omráčený (dá se prodloužit skillama) a v tu chvíli ho můžete dorazit brutálně na blízko (ty "efektní" animace z trailerů). po prvních pár se to samozřejmě stále opakuje, ale naštěstí je to dost rychlá animace a hru to nijak zvlášť nebrzdí (a jsou i skilly který to zrychlý). každopádně z takhle zabitýho démona vypadne zdraví, munice a v případě použití volitelnýho skillu i armor. takže je to hlavně způsob jak vás nacpat "doprostřed dění" v případě že potřebujete zdraví/munici apod
    - motorovka - už není klasická zbraň pro fajnšmekry :-) ....teď je to zbraň která na jednu "ránu" zabije cokoliv (v rámci animace) pokud máte dost paliva (a co mám zkušenosti tak větší potvora sežere skoro všechno palivo), je to teď hlavně dobíjecí stanice pro náboje, z démona kterýho takhle jemně rozpitváte vypadnou náboje do všeho co máte
  • hra s legendarnim jmenem a denuvem, a recenze nikde, zajimava souhra nahod *5*
  • SVK: Tato verzia hry vychádza z pôvodného prvého dielu série. Tý čo chceli pokračovanie hry DOOM 3, budu veľmi sklamaný.

    SVK: Drahá Bethesda Softworks a Id Software, toto je rok 2016 a nie rok 1993 . To má byť remastrovana verzia hry ?
    • krátka recenzia:
      + Spomienky na návrat do roku 1993.
      - Príbeh
  • Tak stahnuto a doparino na nightmare. Velky zklamani 4/10 zitra napisu vic
    • Jo ty si pár hodin po vydání dohrál dvakrát singl ? *15* *15* Že máte vůbec zapotřebí, hanit něco, co jste ani nehráli... *7*
      • Vždyť to ani nerozjede... To "napíšu zítra" to jen potvrzuje - koukne se na první gameplaye, aby k tomu potom mohl něco i říct :)
  • sa mi paci jak najprv vsetko hejtujete, vyjde aktualne video a potom zase jasate... herni zelenaci, co hodnotia hru pred vydanim :)
  • Ty rozhodně nebudeš Jiří z Poděbrad.
  • Nemám nic proti zběsilým mindless akcím. Ale jen se bojím, aby to bylo dostatečně zábavné. Z toho co jsem viděl, tak to má dost základní arsenál zbraní bez nápadu. (takový ten, kde se to liší akorát zraněním, dostřelem, rozptylem, rychlostí střelby... ale jinak všechyn fungují stejně). U těchto mindless akcí mám mnohme mnohem raději, když je každá zbraň opravdu něčím unikátní a umožňuje jiný styl hry a boje. V tomhle byl třeba skvělý Bulletstorm, kde si se zbraněmi vyhráli. (a podobně to má Ratchet a Clank i když to je jiný žánr).
    Co jsem zatím viděl z Dooma, tak mi v tomhle ohledu přijde dost nudný a bez nápadu. Nějaká pistole, brokovnice, autoamtická puška, plazmovka, raketomet,.... všechno střílí rovně před sebe a po nárazu akorát odečte damage. v lepším případě ještě udělá výbuch. Prostě nic zajímavého :-/
    • Na Doomovi vždycky bylo fajn, že se většině střel šlo vyhnout, takže jsi mohl kličkovat a nedostat damage
      • To je mozne. Ale nejak to nesouvisi nijak s tim co pisu. Ja psal o zbranich hrace ktere jsou proste v principu jedna jak druha jen s jinymi parametry. A zrovna u mindless akce bych ocenil nejakou variabilitu. (Zkus mnou jmenovane hry pro priklad toho co mam na mysli). Pokud se u toho muzu vyhybat raketam nepratel, tim lip. Ale arzenal Dooma na me proste pusobi nudne.
        • Doporučuju Q3A, kde má každá zbraň jiný styl míření, positioning, taktiku zbraň vs zbraň...
  • Tady máme video v originální kvalitě na prezentaci 1080GTX *5*

    https://www.youtube.com/watch?v=anrvBD4aTGY&feature=youtu.be

    Ne, opravdu se nebojím, že hra bude špatná. *5*
    • Tohle je pravej DOOM, kto videl nebo hral brutalnejši akci v SP ať hodi kamenem :D
      tohle se gamepadem uhrat neda !!
      • Jack1947
        Přesto to na konzole vychází spolu s PC *7*
        • Jo konzolova verze OMG, to vam nerekli, že to mate spomaleny ?? :D
          • Jack1947
            Já to hrát na konzoli nebudu ale jestli myslíš 1080p/30fps tak asi jo no hlavně aby ten neduh nepřistál z konzolý( rozuměj zjednodušení) i na pc že to je to hlavní *3* I když o zámek se už bát nemusíme tak snad i to ovládání nezklame.
    • Tak na tohle jsem uz asi starej, sledovat to dalších pár minut, tak by mě asi chyt epileptickej záchvat...
    • ten level vypada jak arena se spawnem botu *8* trochu nuda ne?
      • Jack1947
        COd to takhle praktikuje už roky a nikdo si co vím nestěžoval *5*
        • nevim o tom že by mel cod levely ve stylu areny kde behas furt dokola
          • Jack1947
            Respawn ale stejnej horší takže to máš prašt jak uhod *3*
    • Bozi!
    • zběsilá koridorovka. Třeba tam vůbec nemuseli dávat to skákání, ale měli nechal pouze pohyb v rovině jako v původním Doomovi. Ta zběsilost mi tam dost vadí. Mám radši hry, které si můžu pomalu vychutnat.
      • kde tam vidis ten koridor
      • Tak to sis spletl hru.
      • Pokud máš konzoli, tak máš volbu jasnou. *5* Jinak styl jakým to projedeš je na tobě. Někdo zvolí rychlý pohyb vertikálně/horizontálně, někdo si pojede takticky v klidu.
    • Souhlasím s tebou. Tohle video mě konečně navnadilo, hlavně je to konečně hrané na PC s myší + klávesnice, takže tempo je ještě brutálnější, než jsme doposud viděli. Trochu jsem sklamanej, že to nebude horor po vzoru D3, ale co už, myslím, že o zábavu tady bude postaráno i tak. A hry jsou pro zábavu, že. :-)
  • Hral som vsetkych doomov este ked tu niektori z vas haterov ani nevedeli zapnut PC, neviem co tu riesite kazdu picovinu, bude to v pohode a beztak si to kazdy zahra asi tolko *6*
  • Těšíl jsem se velmi,ale čím víc se blíží vydání hry,tak už ani ne. První a druhý Doom byla v té době a nejen v té době pecka. Nepřátelé,zbraně,artefakty,prostředí,to všechno do sebe krásně zapadalo a motivovalo si dát stejný level znovu a znovu,protože to byla zkrátka zábava i díky nalézání ukrytých míst. Nešlo tehdy jen o zpracování a grafiku,ta byla i na tehdejší dobu skvělá,hratelnost a pocit,že to záleží na vašich schopnostech a vynalézavosti,jak se se světem v Doomu poperete. Nepřátelé v Doomu byli skvělí,zapamatovatelní a hlavně každý představoval jiné nebezpečí a obavy z jejich objevení,ale taky adrenalín kdy vlítnete s motorovkou na Hell Barona nebo jen pěstma. Bavil jsem se když jsem vyprovokovával nepřátelé do bitek mezi sebou,to jde ve velmi malém procentu her a ještě s minimálním dopadem na to nejdůležitější a to zábavu.Pocit kdy vidíte tu svítivou kouli chvilkové nesmrtelnosti dával tušit,že se budou dít věci,člověk si nebyl nikdy jistý,kam šlápne a propadne se nebo za vámi sjede stěna z nihž se vysype hromada Impů a to bylo přesně to co mi asi bude u nového Dooma chybět. Nový Doom je pro mě zatím jen zběsilá akce v nezáživném prostředí a navíc mám pocit,že z hrdiny udělali super hrdinu,který si hravě poradí s monstry,ať je to na dálku nebo na blízku. Co se týká vizuální stránky hry,tak nejsem přesvědčený,že to bude něco mimiřádného,ale nechám se rád překvapit. Jsem skutečně zvědavý jak si tato hra povede a držím ji palce,ale z toho co zatím prezentovala mám hodně smíšené pocity.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit