Tvůrci Dusk vyvíjejí CRPG inspirované Falloutem se souboji z pohledu vlastních očí
-
Jako v KotORu (jo, tam je pozastavený realtime v 3rd person pohledu, ale to už není daleko) nebo Wizardry 8 (čistě tahové). Funguje to, ale na velké taktické manévry to není. Akorát obě hry používají stejný pohled i pro nebojové situace.
Ani nevím, jestli tuhle variantu (izo + tahové souboje z vlastního pohledu) už někdo udělal. obráceně (nebojový vlastní pohled + izo tahový souboj) byla běžná věc. Napadají mě snad jen nejstarší Ultimy a hry podobného typu. Albion střídal různé pohledy a boj se plánoval v izo a vyhodnotil z vlastního pohledu. Nové X-COMy se taky na střebu přiblížily k vojákovi, ale plánovalo se klasicky...
-
taky jsem si rikal jak chtej resit tahovy pohyb z prvni osoby tak aby byl dostatecne prehledny
-
Zalezi jak bude boj vypadat v otevrene krajine v ulicce dobry, ale kdyz budou vsude kolem, jak bude vypadat utok chladnymi zbranemi....ale jinak parada no
-
Tak tohle je pro mě jednoznačně zpráva roku, možná dvou!