Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci End of Nations propouští, hra má nejistý osud
5.12.2012 | Aleš Smutný
8 příspěvků
-
Vcelku škoda. EoN vypadala jako dobrá hra.Byl v ní nádech starých C&C což mi dnes chybí
-
Kdyby se vratili k tomu co umeli nejlepe, klasicke RTS, tak to mohli mit uz davno vydane a zaplaceny vyvoj, plus penize na MMO F2P nastavbu :)
-
-
No myslim ze sa o to zo zaciatku aj snazili, Star Wars Empire at War bola skvela strategia, rovnako aj Universe at War, co bola skoro klasicka RTS no s viacerymi originalnymi prvkami.
Asi im tie hry moc nevyniesli ked sa zacali orientovat niekde uplne inde, aj ked mozno v tom bola len snaha skusit tvorit nieco nove. Ako zakladatelov RTS zanru ich urcite nebavi robit dookola to iste len s inymi modelmi jednotiek na bojisku.
-
-
Někdo kdo jste byl v betě, byste mohli napsat tady jaké to vlastně je, třeba pod jiným nickem :), podle toho co jsem viděl z videí, tak mi to docela připomíná zpackaný c&c4
-
-
Pred bitvou si vyberes jednotky (napriklad 8 tanku) ktere mas vyzkoumane do populacniho limitu, vyberes is bitvu a valcis, jednotek muzes mit jen ty co jsi si vybral (tedy maximalne tech osm tanku a pokud nejaka jednotka umre, musis ji za penize (ty ziskavas jednak casem a jednak z obsazenych bodu) povolat znovu, po te po mape jezdis a obsazujes body (klasicke CTP) nebo mas mapy ktere se hraji ve stylu Enemy Territory, tot cele
-
-
Tak to je fail
Proč nemůže někdo udělat klasickou RTS? Tezím, stavim, valcim.... -
-
EoN je totiž MMORTS. Chlubí se až 52 hráči na jedné mapě, to by dost dobře nefungovalo, kdyby měl každý vlastní základnu. Pro koncept MMORTS je "bezbázový" systém jasná volba.
-
No ono to nebylo spatne, ale prece jenom to nebylo ono, myslim si ze se meli drzet (jak pisi nize) svoji profese klasicke RTS (prece jenom jsou to lide kteri tento zanr vymysleli)
-
-
-