Přejít na výpis diskuzí

Tvůrci F.E.A.R. 3 v problémech, studio přišlo o 100 vývojářů

5.12.2011 18:10
Petr Poláček 33 příspěvků

O tom, jak je pro menší a středně velká studia v současné době obtížné na herním trhu přežít, svědčí aktuální případ Day 1 Studios, tvůrců střílečky F.E.A.R. 3, third-person akce Fracture nebo dvojice MechAssault her pro původní Xbox. GameSpot na konci minulého týdne přinesl zprávu, že poté, co studio...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A někdo se tomu po Fear 3 ještě diví ? Takovou slátaninu udělat Vochozka , tak jim ani to logo jen tak nepřenechá ....
  • Konecne nech si pozru hlavne atmosferu Multaku FEAR Combat ... to je adrenalin, clovek sa dokaze na 1.5 rychlosti az spotit za monitorom.... nie COD, nie BF ale stary - dobry FEAR. Kolko krat som sa modlil aby aspon ta 3 bola super... marne LEAN nic - ti jeb* nie... fuj fuj konzolovka. Vyvojari uz asi zabudli ako vyzerala perfektna jednotka. Pamat , ako som si kvoli nej kupoval drahu 6600GT *1*
  • jindra.veliky
    to maj za to jak spatna hra byla fear 3
    • Snad poprvé co z tebe nevypadl blud =) Rozhodně souhlasím, za F.E.A.R 3 jsem dal skoro 1500 a po třech hodinach jsem myslel že se do obchodu vrátim a někoho s tou krabičkou umlátim..
    • Adam_M
      Náhodou trojka nebyla zas tak špatná rozhodně! má k původní 1 hooodně daleko ale špatná hra to nebyla.
    • Jaktože nemáš ještě jediné mínusko? *8* *10*
      • MidnighT91
        Ma totiž pravdu ten chlapec...
        • On totiž dostavá mínuska i když má pravdu... právě *15*
        • ne, rozhodně nemá pravdu ten chlapec.. to, že FEAR3 sice nebyla tak atmosferická záležitost jakou byl původní FEAR, neznamená, že hra byla špatná. Trojka byla rozhodně výborná střílečka a v kooperaci si lze užít velmi dobrou zábavu. Navíc i ten MP vcelku ušel, což se nedá říct o recyklaci... MW3!
          • Masa-san
            Jediný háček je v tom, že to měla být hlavně atmosférická záležitost. Alespoň já bych to čekal od hry co se jmenuje S.T.R.A.CH *2*
            • jak jsme si myslel... nic jenom ubohá mínuska od warezáků *5*
            • ani jeden z vas zrejme nehral mp.. warezaci a kritizujou *11*

              a jestli se pletu, hodte sem link na vas steam account, tam je hezky videt, kolik hodin ste hranim stravili *5*
            • Trojka byla fail, totalne zpraseny zaver jedne serie. *11*
  • Nevim. Ale kvuli neuspesnym titulum by se melo hlavne protridit vedeni. Nicmene se deje stale opacne *1*
    • Masa-san
      no už si viděl někoho kdo vyhodil sám sebe z firmy ? *1*

      Ale jinak máš samozřejmě pravdu
  • MidnighT91
    F.E.A.R. 3? To už vyšlo? *5*
  • škoda
  • First Encounter Assault Recon je mrtev.
    • Není, bude můj restart série.
    • Psychotic
      Možná kdyby se to jmenovalo L.O.V.E. 3 (Let Others Vaporize Everything), tak by nezemřel :-)
  • FEAR 3 je bol celkom prepadak, takze zas tolko smutku v srdciach nemame. Ostava dufat, ze sa prepusteni vyvojari uchytia v sikovnejsich studiach pod kvalitnejsim vedenim
  • No vzhldem k tomu jak slabej byl FEAR 3, totalne rezignujici na jakoukoliv horror atmosferu ...

    Nikomu nepreju propusteni, ale dalo se to cekat.
    • No, já mám dojem, že na hororovou atmosféru tahle série rezignovala už od začátku. Ono je taky těžký nějakou takovou atmosféru vybudovat, když gameplay spočívá v běhání generickým bludištěm a střílení stovek vojáčků na každým rohu.

      Imho FEAR 3 nebyl o nic horší než mizerná jednička, když už, tak spíš naopak...
      • Masa-san
        Ale Jednička nebyla tak špatná hra na svou dobu. Dodnes si pamatuji, jak jsem vylezl po žebříku a málem mě omyli, když jsem tam koukal z 30 centáku do obličeje mrtvé holčičce.
        Podobně jsem se leknu snad jen v Doom 3 kdy jsem hru ukazoval kamarádovi a procházel jsem tam po tmavém schodišti a nečekaně krz to schodiště proskočilo monstrum přímo mě do kamery a kamarád zlomil pravítko co držel v ruce a přitom spadl ze židle *1*
        Dvojka a trojka FEAR stojí za prd v tom máš pravdu *7*
      • Jednicka sice nejak strasidelna nebyla,ale jinak byla skoro ve vsech ohledech mnohem lepsi,nez oboje pokracovani a lepsi nez spousty konkurencnich fps te doby,nebo te dnesni.
        • A hlavne, mela snad jednu z nejlepsich AI do dnesnich doby a na svoji dobu jednu z nejlepsich grafik. Ale nezapominejme ze to studio co delalo FEAR 3 nedelalo ani 1 ani 2
          • AI byla v zásadě celkem standardní, ale dojem značně vylepšovaly různý kosmetický berličky. V prvý řadě ty efektní skriptovaný nástupy na scénu, spousta promakanejch rovněž naskriptovanejch animací (proskočení oknem, když hráč spustí nějakej trigger) a pak ty kecy ve vysílačce. Když jsi oddělal třeba 50% nějaký skupinky, začalo se ozývat volání o posily a podobně.

            Samozřejmě žádný posily nikdy nepřišly a samotná umělá inteligence na tom nebyla o moc líp než v konkurenčních hrách, ale FEAR prostě odváděl slušnou práci v tý maškarádě okolo.
            • Mechwarrior_bw
              ako dobrú AI by som zatial neoznačil žiadnu, isté záblesky niečoho čo by sa eventualne dalo nazvať prejavom dobrej AI som videl akurát v Arme a zčasti v Crysis.

              Ale inak čo sa týka FEAR 1 tak to s tebou súhlasím, že sa jednalo o veľmi dobrú hru ...
            • Cemu pak ale rikas dobra AI? Priklady prosim.
            • Mechwarrior_bw
              user47 má pravdu, celé to bolo jedno veľké nanodované divadlo ... podobne to bolo v Half-Life. V oboch hrách to boli samozrejme dobrí a tuhí protivníci ale dobrá AI ? ani náhodou.
            • http://www.gamespy.com/pc/fear/698080p1.html

              Zajimavej clanek, kterej v zasade rika to co ty. Ale ono kazda hra je jedna velka iluze. A kdyby kazda ji mela tak dobrou jako FEAR tak by to rozhodne nebylo na skodu.

              PS: Ale rozhodne nesouhlasim, ze jednicka byla mizerna.
  • Alex81
    Každej se divý, že studia chrlí copycat tituly, ovšem jak je vidět neprodáš - končíš. Samozřejmě čest výjimkám.
    • Masa-san
      No když se na to podíváš z druhé strany, tak jsou na tom špatně, protože chrlí to co chrlí a hráči všeobecně ztrácejí důvěru ve studia....
      Takže když dám tvoje a moje dohromady, tak z toho vyleze začarovaný kruh , který musí prolomit bud hráči koupí, nebo vývojáři změnou v přístupu *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit