Tvůrci Magic: The Gathering uznali chybu. Nevídaným způsobem mění pravidla
-
Lurruse jsem hrál byl silnej :-D Ale jsem rád že to zabanovali.. A že tak trochu šalamouncky vyřešili companiony. Poslední dobou mi to taky celkem hodně přestávalo bavit a to hraji už od bety..! Stále to samé dokola, člověk odehrál xx her a prostřídalo se jen cca 4-5 decků což vás přestane rychle bavit... Ale mam strach, že teď hráči přejdou k těm zbylým nezabanovaným kartám a bude se hrát decků ještě méně. Kde jsou ty časy kdy se hráči snažili sami něco vymyslet a bavilo je vytváření decků....teď všichni jen stáhnou hotový balíčky z netu a všichni hrajou to samé..
-
Měl bych pár drobných připomínek:
- Použití výrazu vývojáři je podle mě zvoleno trochu nešťastně. Je mi jasné, že autor měl na mysli R&D team WotC, ale na webu, který se MtG začal zabývat až s příchodem Areny to svádí spíš k tomu, že se jedná o vývojáře Areny.
- To, že se nestává často, že musí přijímat porážku mi taky přijde, že není úplně pravda. Pravidelné přehmaty na standardu (a nejen tam) tu jsou minimálně od Kaladeshe a v poslední době mi přijde, že jsou bany skoro po každé edici. I když uznávám, že se to doposavad řešilo jen jednotlivými bany a erata celých mechanik se nedělala.
- Vyměnit Agentovo ETB trigger za cast trigger mi nepřijde jako řešení. Stále ještě mám v paměti problematicky counterovatelné triggery Eldrazi titánů. Navíc jak je v článku zmíněno, problém tu jsou spíš Lukka a Winota.
- Myslím, že z pohledu banů si spoustu lidí už párkrát říkala, že "Horší než Eldraine/Kaladesh už to nebude" a Wizardi dokázali vždy překvapit 🙂
-
V minulosti jsem hrál papírový Magic a teď jsem přešel na digitální MTG Arenu.
A je jen dobře, že tyto karty zabanovali. Já jsem vždycky hrál bez Companiona. Byla to nespravedlivá výhoda. Teď skončil na Arene Event o 2000$ a skoro všechny balíčky obsahovaly zabanované karty/companiony. Nechápu, že Wizardi vypustí takové karty a mechaniky.. A teď začali vydávat předražené papírové boostery jako na běžícím pásu..
-
Z nějakého důvodu zní tenhle článek vysloveně ubrečeně...
-
I zabanované karty mohou být ještě užitečné. Z téhle jsme například získali tři zelené many. :)
https://www.youtube.com/watch?v=70ZhAlYjkoc
-
Celý mana systém MTG je už z podstaty zlý a je to najhrší aspekt tejto inak skvelej kartovky. Súhlasím s Vaškom, na jednej strane ban = balance na druhej čo tí, ktorí investovali nemalé peniaze? Banovať sa bude, ale chcelo by to doladiť mechaniku samotného manovania + lepší beta test pretože toto nie je riešenie. Niekoho práve baví skladať si supersilné balíčky a ťažko proti tomu namietať, keď to hra umožňuje tak prečo nie? Potom príde ban a dovi dopo ale € už podojili.
-
-
Já bych třeba CCG nikdy nechtěl. Představa že kupuju X booster packů kde je zajíc v pytli a pak s tím musím ještě někde obchodovat, protože jak se znám, tak bud mít hromadu karet co nechci víckrát a ty co chci tak ne.
-
-
Booster packy se pro stavbu balíčku standardně nekupují.
Když si chce člověk postavit balíček a ví jaký, tak si prostě nakoupí konkrétní karty.
Booster packy se například používají v jiném herním režimu, kdy si je hráči posílají mezi sebou, tahají po jedné kartě a staví si z nich jednorázový balíček.
-
-
a ty konkrétní karty se počítám oficiálně neprodávají a jen se vyhneš tomu, že za tebe někdo nakoupil X balíčků, otveřel a pak prodává.
-
-
Prodávají se oficiálně v každém registrovaném obchodu, kde se Magic hraje. Není to nic nelegálního.
-
-
-
-
Jak chceš měnit manový systém, tedy základní merchaniku, v 27 let staré hře? Problém s přesílenýma kartama je v testování, se kterým mají v poslední očividný problém.
-