Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 1) 100 ludi dokaze komunikovať na serveri cez VOIP, teda PRMumble, je to klučove ku kazdej hre v PR a pokial sa to nedeje, vačšinou ten team nema sancu. Takze žiadne sci fi ale tvrdá realita, ktora vyzaduje minimalne zalosti angličtiny a mikrofon.
    2) V PR sa musi spolupracovať, Squad Leader kazdej skupiny vie komunikovať s dalsimi SQ inych skupin, ktore zabezpečuju transport, letecku podporu alebo ostatnymi INF skupinami, funguje to už pri treningu kde sa hra len proti botom, Lone Wolf v tejto hre nema vyznam, minimalne 2 ludia musia spolupracovať aby si to aspon čo to užili
    3) v PR sa stane že pol hodinu sedis a cakas, ano, lebo je to simulator vojny, a kedze niekedy sa dostanete do skupiny ktora bráni , a nie útočí, tak čatakáte kedy na vás nepriatel skočí a z ktorej strany, ak ale čakate už pol hodinu, je jasné že skupina ktorá útočí to nedokáze a treba prehodnotit strategiu, stalo sa mi to a fungovalo to


    Squad vyzera ako user friendly prepracovany simulator vojny, kde Lone wolf je asi tak potrebny ako hokejka futbalistovy a komunikacia klučovou zbranou teamu. Odporučam, pozrite si videa na youtube od Bluedrake , a pochopite čo je to teamova spolupraca, a komunikacia :) peace
  • Tohle by byl pro mě dar z nebes. BF 3 a 4 jsem nakonec opustil kvůli absenci týmového hraní, protože to fakt hraje každej kkot, kterej udrží myš, ale o týmové spolupráci jaktěživ neslyšel. Přitom je tam takovej potenciál. Vzácně se stane, že je dobrý squad. Náš klan se bohužel rozpadl, takže šmitec.. ARMA je na mě strašněj HC, hraju to teď, ale na MP jsem si ještě netroufl, snažím se natrénovat v kampani, jinak bych nebyl moc platnej hráč, nehodlám to ostatním kazit svou neschopností. Ne že bych neuměl po 18ti letech hraní FPSek zamířit, ale kdo hrál ARMu tak ví o čem mluvím. No já prostě držím palce ať se to vyvede a rád se zapojím. Myslím, že v uzavřené komunitě to bude fungovat a pro masy to rozhodně nebude, ale to se rychle vyselektuje až hru spustí, o to bych se nebál. :-)
  • Věřím, že pokud má hráč povědomí o dané mapě, taktice a má ve FPS skill - může hrát i sólo.
    Vždycky jsem hrál za lone wolf snipera, každou mapu jsem si několikrát projel, abych našel vhodná místa k odstřelování ( funkční, ale taková, aby je oponent pokud možno neprokoukl ) a byl jsem v týmu
    většinou velmi efektivní a nikdo si nestěžoval. Dá se hrát solo, pokud svůj postup koordinuješ s týmem a alespoň intuitivně pomáháš ve chvílích, kdy jsou na tom kolegové zle. Pak je samozřejmně hodně hráčů, kteří hrajou mizerně a zároveň dost "profi týmů" ,který se sice domlouvaji přes voice chat, ale velitel je pako a nažene všechny na porážku.

    Mám zkušenosti pouze s ARMAMA a Flashpointama v multiplayeru. Tam jsou velké mapy a sniper může fungovat samostatně a poměrně efektivně. Na uzavřených mapách se solování asi moc nevyplatí, mají tě hned
  • Trochu se divím, že to neudělali jako modifikaci do ARMA III. Mapy od bohemky, možná by mohli udělat výřezy aby se jim ty lidi nerozutekli, assety, kity, řešení rádiové komunikace atd... Všechno tam je. Nevěřím, že UE dokáže udělat tak luxusní noční scenerie jako engine army.
    Ale držím palce.
    • Engine Army je starý snad 15 let, oproti UE je to naprostá tragédie a nechci si ani představit co by to bylo v MP při 50 vs 50 hráčích.
      • No mají teda hodně co dělat, koukni na BlueDrakeho záznam ze streamu developer buildu, a takhle to vyjde do EA, katastrofa srovnatelná s Armou :D
        • Ten záznam je starý 3 měsíce a kdo ví, jak starý build hry tam hrajou.
  • Kozy
    Ježiš, to je nuda. Prostředí blízkýho východu se už taky okoukalo a navíc si nedokážu představit že budou hráči někoho poslouchat, to mi přijde jako scifi.
    • Na konzole to nebude, takže to nemusíš vůbec řešit. *2*
    • stádo promluvilo... Hry jako Project Reality opravdu nejsou scifi, naopak, ac maji vcelku malou komunitu (a to hre jen prospiva), jsou velice oblibene, jenom to vazne neni nic pro masy.
  • Pěkný, ale chtělo by to opustit bojiště blízkého a středního východu. To už je fakt nuda.

    Osobně bych chtěl něco lepšího, než je domrvený battlefield, ale zase nechci nic tak náročného na čas, jako je PR. Kolikrát jsem zažil, že se půl hodiny sedělo a to doslova ve křoví. Taková hra nemá šanci zaujmout, takže doufám v něco trochu méně HC, ale zase méně mainstream jak současný battlefield.

    Ingame voice chat bych do hry vůbec nedával. Je to jen obtěžující. Mnohem lepším řešením je dostatečně propracovaná rozkazová růžice a dostatečná podpora taktických nástrojů. Každý rozumí jednoduchým symbolům na mapě a jednoduchým rozkazům. Dávat ingame voice chat do her a spoléhat se na jeho použití je podle mě chyba a dokázalo se to už tolikrát, že mě překvapuje, že to vůbec někdo ještě dělá... *7*

    Než začnou s čímkoli, měli by si dobře rozmyslet, jak budou hráči efektivně komunikovat a tímpádem spolupracovat. Protože to nelze docílit pouhým voice chatem, je potřeba volit zcela jiné nástroje. Zároveň je potřeba posílit nutnost vzájemné spolupráce - např. bodováním, aby body získával jen ten, kdo skutečně hraje a ne ten, kdo jen trollí, lamí, či jak nazvat naprosto dementní styl hraní, které je ve fps hrách běžné.

    Osobně nevěřím v úspěch takové hry, dokud nevyřeší týmovou hru. A obávám se, že jí nevyřeší, protože se to nepovedlo nikomu. Na komunitu nelze spoléhat - lidé jsou z podstaty hlupáci.
    • Tady je dukaz ze VOIP je super vec a kdyz znas ty spravne lidi tak je kazda mise jako z filmu... Autor toho videa si ten klan vytrenoval... nadavat je snadne

      https://www.youtube.com/watch?v=DPd_SoZaCA4
    • Posledni 2 Battlefieldy nemaj jedinou mapu ze stredniho vychodu, takze ja jsem za tuhle lokaci naopak rad.
    • Je to zajímavý postřeh s tou růžicí - máš pravdu, že člověka to vede ke komunikační kázni a určité úspornosti. Voice chat je možná dobrý pro profi ultra-hc týmy, ale mně jakožto obyčejnému noobovi růžice většinou stačila. Zvlášť na publicích (přestože podobné hr mají zlatou komunitu) se normální voice chat zvrhává do povídání si.

      Jinak hru si určitě koupím, i když víc se mi stýská po komornějších akcích jako včera vzpomínaný SWAT.
  • TheGGG
    Rusko vs USA by bylo lepší, bojovat s nějakejma (a teď nevím co napsat abych nedostal těžkej banán za xenofobní rasismus) towel heads mě fakt netankuje. Hlavně když bude jako support A-10 Warthog, pak máme o čem mluvit.
  • Nápad unikátní,ale grafika + hratelnost může být jakákoliv,pochybuju o spolupráci-v jako každé jiné hře :/
    • Paulcz
      To je problém her, které mají tisíce a tisíce hráčů - anonymita, blbci atd. Stačí najít správnou hru/mod a správnou komunitu.
  • mna len zaujima kde najdete 90 hracov co budu pocuvat rozkazy a nebudu solovat.
    • Ono nekdy ani nemusis poslouchat rozkazy ... staci se nechovat jako dbil. Zazil sem nekolik malo akci, kdy sem mel kliku a ruznych gameskach sem se pripojil do tymu lidi, kteri vedeli co delat. Bez voice, bez nejakyho UI, proste stacilo par slov do chatu, jinak se nikdo nevykecaval. Byla to bomba.

      Prave podobny solisty sme pak davali jak presnidavku a ono jim to kupodivu z casti doslo, ze takhle to vazne nepude a cast jich proste z bitky vypadla, protoze je prestalo bavit chcipnut, nekam minutu bezet a zas chcipnout.

      Ale jak rikam, na otevrenych serverech se tohle zadari jen velmi vyjimecne, a zkusenost je to uz pomerne letita, jeste z dob, kdy nehralo kazdy decko.

      Vem si, ze treba ve wotku, kdyz sem ho jeste hral, tak to bylo asi tak nej v bete. Cim vic lidi ale hralo, tim vetsi tardplay to byl. Parkrat sem zazil fakt dobrou bitku ale ne v open hre, ale 15 vs 15. Tam bylo hodne videt, ze lidi vedi co a jak, takze i kdyz sme treba bitku projeli, nikdo nelitoval, protoze to byla ferovka. Kdezto kdyz hrajes open, a 1/2 tymu ti vychcipne do 2 minut, aniz by aspon spotla enemaky ...
      Pamatuju trebas bitku, kde sme na malinovce vsichni pockali dve minuty po odpoctu, a pak vsichni zautocili pres to pole. To jeste ve hre nebylo atomovy delostrelectvo. Enemaci se samo rozdelili, cast jich vyrazila na kopec, a nez se stihli vratit, tak sme obrance za barakama sejmuli a pak i je. Proste presne bitka tak jak by to melo vypadat.
      Bohuzel, soucasnej stav je 100x tragictejsi nez kdy byl, cas od casu se du podivat, jestli nenastal zazrak, a i bez "treningu" zcela bezne sam dam polovinu enemaku = du to vypnout, protoze je to porad stejny. Prevazne se totiz pak uplatni "mnoho psu - zajicova smrt", takze se ti zcela bezne stane, ze sejmes 12z15 enemaku, 13tej te dorazi a bitku prohrajes. S pravidelnym hranim wotka sem skoncil zhruba v situaci, kdy winratio v cete presahlo 70%. Celkem bezne sme si vzajemne delali "slubicky" na tema "tvle 15 killu v jedny bitce jeste nemam, nechte mi i toho posledniho".
      • a o tom hovorim, ak to budu hrat miliony ludi tak o taktike nebude ani rec, ak to budu hrat tisice fanusikov tak ano, ale otazka je " urobi dnes niekto hru pre par tisic fanusikov?"

        Jedine co ma napada je ze to potom posunu nejakej armade ako vycvikovi program.
    • Ta jako v každé hře: V klanu
      Na Publicu se toho většinou moc nenajde.
      • Protože tu ještě nebyla hra, která by efektivně trestala netýmové hraní.
  • Vítam každú ďalšiu taktickú hru....momentálne v kuse hrajem insurgency a ten je skvelý....pokiaľ to bude v podobnom razení + s vozidlami a veľké mapy k tomu tak nieje čo riešiť.
    • Ze zvědavosti jsem se taky musel podívat jestli se tady neklube next-gen Insurgency, který mě zaměstnává docela dost i když jsem si nemyslel, že mě může ještě zaujmout na delší období jakákoli pvp střílečka, ale INS se to kupodivu daří :D. Nevypadá to vůbec zle, ale jak už tady někdo psal je to spíše pro ARMA pozitivní. INS mi svým settingem královsky vyhovuje, ale držím palce ať se dílo zdaří a najde si cílovku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit