Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • I fallout 2 se dal dohrát speed runem za necelou hodinu. To však neznamená, že jsem u toho neseděl desítky hodin (i opakovaně). Nechápu, proč by někdo chtěl hrát hru ve stylu speedrun, to už to potom nemusí hrát vůbec.
  • Je pravda, že u většiny rpgček se vyplatí hrát za strašnýho Dušína. Víc expů, lepší vybavení, víc peněz a je to celkově zábavnější, takže skrz naší zištnost nás autoři tlačej k páchání dobra. Takže mě taky celkem láká pro změnu hra za toho zlýho a Obsidianu věřim. Koneckonců, oni špatnou hru snad ani udělat neumí.
  • Morraw
    Svoje počínání v PoE bych přirovnal k "Neutral Good" a společníci tomu nahrávali. Nevím jak by to bylo, kdybych jel zlo, ale nic moc bych neočekával.
    Zlé moc nehraju, ptže hry to nemají moc promakané jako dobrou cestu. Ale Kotor i SWtor jsem si užil, hlavně "šikanování" hodných členů.
    DA 2 byla taky celkem zábava. První umře slaboch bratr, ufnukana sestra a nakonec i matka. Ale celková rozhodnutí tak zlá nebyla a spíše mě přiváděle ještě k větší zlosti. Třeba konec.
    Zde očekávám, že ty možnosti pro zlé hráče budou opravdu široké :)
  • Já ani nevim, jestli se vůbec nějakej parťák z Pillars of Eternity dá označit za zlýho (White March jsem ještě nehrál, takže tam nevim). Ale co jsem chtěl říct, právě to mi na interakci mezi postavama v rpg trochu vadí. Když jsem zlej, veškerá aktivita hodnejch postav v partě začíná a končí u ubrečenejch poznámek (a jasně, pak tu je budování vztahů vrcholící questem).
    Neřikam zrovna, že když je člověk moc zlej, měla by mu hodná postava vrazit ve spánku kudlu mezi žebra, ale nějaký větší možnosti ve vztahu hrdina zmetek - parta klaďasové, případně obráceně by se mi líbily. Ještě k partě hrdlořezů, počítam, že pokud bude tahle hra založená na skupině postav, budou asi muset přidat pár šílenců, sadistů a různejch dalších narušenejch individuí. Koneckonců věta "Ahoj, já jsem prokurátor a kat ve službách totalitního státu" tvůj okruh potenciálních kamarádů značně zužuje.
  • Tak kromě již zmíněných her, je tam MMO The Old Republic. Člověk si hned ze začátku může zvolit postavu z Impéria a na zlou kamaň je zaděláno.
  • Říká ti něco Berserk? Minimálně anime doporučuju všem a fandům komiksů určitě i mangu.

    btw posuzovat podle screenshotů temnost hry, která má stavět na rozhodnutích je samozřejmě zcestný
  • tak to pozor, za temnyho si moh sejmnout hned na dantooine tu jedi tetku, a pak na kashiku toho dedka v lese, no a na konci vymlatit zbytek, co neutek *1*

    mam pocit, ze mi v parte pak zbyl uz jen hk47 a mandalorian
  • OT : Nemely vcera vyjit na steamu brany skeldalu 3 ?
  • Fable rozhodne, tam bylo krasne videt i reakce okoli a hlavne jak se postava meni. I pitome kopani do slepic tam mělo sve kouzlo.
  • baldurs gate - tam si dokonce musíš volit kumpány podle přesvědčení. Nakonec se můžeš stát ultrazlým bohem smrti. Myslím že taky NWN2, ale to jsem hrál jen za hodného, takže nevím jistě
  • Morraw
    Že se zmíní DK jsem tak trochu čekal, ale to jsou v principu úplně jiné hry, ptže být zlý je vlastně jediná možnost a z vašeho pohledu to působí, že jste vlastní hodní.
    Mám na mysli klasické hry kde je možnost stát se hodným/zlým, kdy ta druhá je dovedena do extrému. Napadá mě třeba Fable, kde jsem se cítil opravdu zlý a mohl vybít celá města.
  • Dungeon Keeper
  • Morraw
    PoE mi přišlo v některých částech docela temné a drsné, takže si to dokážu dobře představit i tady.
    Problém v takových party hrách bývá, že většinou máš v partě dobrou postavu, které musí trpět tvoje hnusné chování a ty její ubrečené poznámky. Ale nezbavíš se ji, ptže lepší postavu nemáš na výběr.
    Docela mi to ničí imerzi a radši bych měl možnost najmout si plnou partu hrdlořezů, kteří budov výskat při čemkoliv co udělám.
    Zrovna společníci v PoE byli z velké časti kladní.
  • Evil Genius
  • Blue.Shark
    Velmi příjemné překvapení!
  • Morraw
    Tak rozhodně jsem se v Kotoru díky rozhodnutím cítil zlý, v DA 2 ne a v ME jsem hrál za hodného. Pro mě být zlý znamená kompletně otočit hru a mít možnost zabít vše, co se hne, způsobovat utrpení atd.
    Čistě ze zajímavosti, co podle tebe je dobrým příkladem takové hry ? :)
  • este keby tam zakomponovali psychicke choroby, ako v DarkestDungeon, to by bolo zabavy *1*
  • Super, že se do něčeho takovýho pustil Obsidian. Nenapadá mě jiný studio, který umí udělat hru za padoucha zábavnou a zároveň tak, aby si člověk dokázal zdůvodnit, proč je taková sviňa. Doufam, že to bude založený na partě (z obrázků to tak vypadá). To, jak uměj kluci napsat společníky by v kombinaci se základní premisou mohlo bejt hodně dobrý, skvělej základ pro konflikty uvnitř party.
  • No, Kotor taky nevím jestli je nejlepší příklad. Stát se padouchem člověk mohl až na úplném konci, do té doby to byl jen "zlý jedi".
  • Čítal som niekde, že už 2 roky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit