Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    No tak doufejme, že se to tentokrát povede.
  • http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9fsgbnsYo1reko8lo1_250.gif
  • Redakce: Mám vyslat některého z autorů, aby se na hru po delší době podíval?
    Komunita: ANO! *4*
    • No furt je to taká beta plná najrôznejších problémov s absolútne odfláknutou kampaňou a prakticky neexistujúcou AI.

      ALE, napriek tomu, pokiaľ si ochotný hrať to výlučne v multiplayeri a dokážeš čo-to odpustiť, tak v zľave do 5€ sa to podľa mňa kúpiť oplatí *4*
      Úprimne ale ľutujem ľudí, čo to kedysi kúpili za plnú pálku *9*
    • zbytečné někoho vysílat, s CLODem je tímhle ámen
  • SixThe9th
    Fuck Yh
  • no som zvedavy. ich posledny pocin bola priam katastrofa. neoptimalizovana zabugovana katastrofa
    • kotty
      To ale nebyl pocin tvurcu Rise of Flight ;)
      • aah, mea culpa :)
  • Cliffs of Dover má svý kvality. ale je to s nim jako s Armou. Nezabugovaný a optimalizovaný to bude za pár let *15*
  • Ja bych jen podoknul ze kdyz vysel ROF byla to pohroma jako prase,mnohem vetsi nez COD, a potrebovaly dva roky nez to dali do kupy jak to je ted, a to porad ma jejich engine velike nedostatky. Co se tyka COD tak tam si viditelne hodili latku moc vysoko a pak na to nestacili a 1C je donutili aby to uz vydali,ale uz po prvnim vydani i kdyz bylo zabugovane jako prase a dost veci vynechali kvalita byla mnohonasobne vyssi nez mela a v nekterych prvcim ma ROF ted, takze otazka je jestli neni skoda zahodit COD engine a prejit k ROF enginu ktery ma viditelne slabosti a stavet na nem dalsi dil ktery je uz rozjety v COD enginu, myslim ze nekdo z 1C spi neveril ze se soucasnym mancaftem vydela prachy tak to hodili jasonovi z 777 ktery je dobrej manazer a doufaj ze z toho vymackne penize, ale kvalitu v podobe COD ted nemyslim bugy a nedodelky ale spise tech veci co se povedly (uroven detailu,grafiku,poskozeni,effecty,letovy model,management motoru a jinych systemu a to co zustalo sktryte tak to mame podle meho peska.ROF mam ale pusoby to na me jako catoon verze simulatoru kde nekdo zapomel ze zeme neni pusta planeta kde se za 1 hodinu letu po zemi prezene jeden vlak a bojova fronta znamena zvukove effekty a kour. Proste si myslim ze pujde o kompromis a ze kluci od luthiera skoncili :( a ty se stim praly statecne i kdyz asi neco nedomysleli.Nechame se prekvapit ale jestli hodlaji pouzit ROF jako base tak jsme trochu v riti :)
    • Ne ROF nebyl pohroma. Byl to klasický současný technicky suchý simulátor bez pořádného herního obsahu. Ale narozdíl od CLODu tomu nechyběla základní funkčnost. A na rozdíl od CLODu tam byl skutečný potenciál a podpora autorů.

      Země je z výšky tří - čtyř tisíc metrů, tam kde se odehrávaly letecké souboje stíhačů první světové, pustá planeta. A že se tam jednou za hodinu prožene vlak? A co? Narozdíl od CLODu v ROF musí pilot při rozpočtu přistání počítat se stromy, což je asi z hlediska pilotáže mnohem důležitější řekl bych...
      • Chces rict ze COD nema potencial???Je videt ze si nestranny :), ja chtel rict ze kdyby COD dostal podobny managment a business model jako ma ROF byl by za dva roky mnohem dal a doladeny. Ale uvidime, jason z 777 ted na foru uvedl ze si je vedom limitu ROF ale musi vzdy hledat stredni cestu a to je funkcni sim a navratnost penez aby mohli fungovat coz chapu a proto necekam zazraky, ale kdyz to bude zabava a fungovat tak fajn. Mimochodem COD mel zakladni funkcnost od zacatku take a v chybach by si oba sim mohly kvitovat. CO ja si pamatuju tak v 2009 byl ROF temer nehratelny :P
        • Kdyby klobása měla křídla, nebylo by ptáka nad ní.
        • To je trápne jak hádky medzi iOS a Android usermi *7*

          Jednak nepreháňaj, recenzia ROF z 2009: http://www.simhq.com/_air13/air_415f.html
          a z COD: http://games.tiscali.cz/recenze/il-2-sturmovik-cliffs-of-dover-recenze-57113

          Ja som kúpil COD naivne v predpredaji a to prosím pekne bola zverina jak hrom, to ani nemola beta-verzia, skôr taká neskoršia alfa *7* Nechci snáď ani vedieť, ako dlho sa na COD už pracuje od jeho oznámenia.

          A nemá cenu sa ani baviť o tom, jak hnusne tá hra miestami vyzerá, či dokoca o optimalizácií...

          Ako neznalec RoF pravím: Spláchnuť ten programátorský záchvat menom Cliffs of Dover do záchoda! Ostáva len dúfať, že BoS si zobierie z oboch týmov to najlepšie *12*
    • Sorry, ale toto je dost mimo *7*
  • Rise of Flight mam rad, mam kupene vsetko, co don zatial vyslo, rad si tam zalietam, tak som zvedavy, co spravia s Il-2. Lebo ten posledny za vela nestal, iba kazil dobre meno Il-2:Sturmovik.
  • Vzhledem k tomu ze jeste bude P-51d od DCS tak se maji milovnici letani v 2. sv. na co tesit.
    • Ten už je v predaji nejakú dobu a je to celkom pecka, pokiaľ dokážeš akceptovať fakt, že to nie je WW2 *7* Oni z toho DCS spravili akési simulačné prostredie pripravené simulovať najrôznejšie bojové stroje, vlastne taká bojová obdoba MS Flight simulator *4*

      http://www.digitalcombatsimulator.com/en/series/mustang/
      • Ja prave doufal ze k tomu tu WWII dodelaj :( Tohle je pro me veliky zklamani. Tesil jsem se na eskorty hluboko nad nemecke uzemi a niceni pozemnich cilu a ono je to zatim takhle :(
        • WW2 nebude, k tomu sa vyjadrili dosť jasne :-( Ono je to tak pojaté, môžeš si všimnúť, že aj pilot má modernú uniformu...

          Ale zase, vygenerovať si mapu s pozemnými cieľmi (prípadne aj s helinami), pri lete kopírovať terén, kľučkovať a dávať bacha na neustálu hrozbu v podobe najrôznejších rakiet... Má to niečo do seba *4*
          • Presne - osobne je pro me DCS hlavne simulator techniky (letade, vrtulniku) a v teto roli exceluje - jen se prozatim clovek musi smirit s tim, ze s tim mustangem nelita v historickych kulisach, tot vse. Osobne mi to na kvalite simulace toho stroje nijak neubira.
            • skoda, mustang je divoka bestie - letani je s nim fakt sranda :-)
            • Pro me je to dealbreaker :(
      • Tak hlavne u ED jde spise o detailni simulaci daneho stroje - v tomto ohledu nemaji konkurenci. Jejich simulatory jsou skutecne "study-simy", coz je to co se mi osobne na nich maximalne libi (stejne jako PMDG pro FSX napriklad) - Takovou A10C se clovek nenauci ovladat za tyden (ani za mesic ne:-)) Nove mapy casem prijdou taky. Hlavne pred par mesici jejich DCS World otevreli 3rd party vyvojarum, kteri chystaji velice zajimave projekty (viz. forum). Napriklad Beczluv MIG-21BIs uz mam par mesicu predobjednany a uz se nemuzu dockat az vyjde - bude to pecka :-)
        • Coffin.Corner
          No nevím. Co jsem koukal na videa připravované Šilky, tak mi to spíš připomínalo arkádu, než simulátor, ale na druhou stranu, ta jednadvacítka vypadá parádně.
          • Jo ty asi myslis Combined Arms. To je addon do DCS, ktery pridava moznost ovladat pozemni vozidla a byt v roli velitele (ovladat jednotky pres mapu, posilat artilery fire mise atd.). Tak jiste, jednak CA je zatim beta a druhak je to stale tezce WIP. Hlavne DCS neni infantry simulace jako arma. Nejaka detailni simulace pozemnich vozidel atd se zatim nekona - prece jen DCS je stale jeste primarne letecka simulace (ktera jak jsem psal nema konkurenci). Ovsem otevira to dvirka 3rd party vyvojarum - treba se toho nekdo ujme a udela zajimavy addon s pozemni technikou. ED se primarne soustredi na ty letadla. CA vlastne existuje jen kvuli tomu, ze si to komunita zadala hlavne kvuli multiplayeru.
    • Ten už je.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit