Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Thiefa dělá Garrett a Garretta dělá hlas Stephena Russella. Argument o sladění pohybu a hlasu je úplně na hlavu padlej; koho zajímá, jestli při lezení na provaze funí postava na židličce ve studiu nebo opravdu na provaze? Na to se*e pes. Tohle přece vůbec nedělá Thiefa Thiefem a pokud vývojáři až TAK MOC nechápou ducha původní hry, tak se trochu bojím o to, jak dopadne.
    • Kinet1c
      uplne suhlasim, skratka cely duch hry sa vytrati tymto ich tahom a presne ako ty sa bojim o vysledok celeho ich nepochopitelneho snazenia. Niekde som cital, ze Russel ma uz prilis stary hlas na dabovanie Thiefa, mne sa to nezda, ale ked uz je tomu tak, tak toto mohlo byt skor take restartovanie serie, nieco ako v podobe Tomb raidera a akceptoval by som novy hlas, ktory nie je celkom zly, ale nie je to Garret, ich vysvetlenie je trapne
    • To samé teď u Sama Fishera.. Na Ironsiduv hlas jsem si zvykl tak moc, že si bez něho Sama nedokažu představit.

      Thiefa jsem sice nikdy nehral a věřim, že je to dobra hra, ale s tim hlasem je to tady stejne jako u Sama a proto tvuj nazor plně chapu a jsem stejneho nazoru. Nechapu tato rozhodnuti...
    • +1 k tvému názoru. Navíc, v tom traileru si Garett mluví snad v duchu ne?:O To by snad nějakej pohyb ovlivnit neměl... I dřív ve hrách si hlavně mumlal pro sebe...
    • Jsem téhož názoru
  • no a musí to být Garett? Nemohl si vychovat svého nového učně? Jestli si dobře vzpomínám, Garett svého "mistra" osvobodil ve třetí misy ve vězení nad doly (jeho mrtvolu jsem ale našel cestou).

    mně tam spíš strašně vadí ten ultra cool mechanickej luk. Když je v prvních dílech klasickej dřevěnej a najednou se snažej zasadit tam takový věci...vadí mi to

    Stejně tak doufám, že se vyvarují tomu nesmyslnýmu parkouru, co se do her dneska dává a zůstane akorát šíp s lanem.
  • Popravdě, i mě uniká podstata jejich odůvodnění. Nechápu, co má hlas společného s pohybovými kreacemi kaskadéra, zvláště když je to fps a tak nebudeme moci při hraní sledovat mimiku postavy při svých průpovídkých, nehledě na to, že to stejně budou muset částečně předabovávat z důvodu špatné srozumitelnosti při některých pohybových kreacích. Jejich zdůvodnění je slabé jak pigi čaj. Ale třeba si na to zvykneme.
  • No jo, a už to zase začíná. Výmluvy, bláboly jak od politiků. Nakonec nepůjde ani umřít, aby bylo hraní dostatečně dynamické a nestresovalo hráče.... Hlas Garreta byl naprosto skvělý a skoro ikona prohru samotnou. Jak by asi zněl Max Payne 3, kdyby byl nakonec dabován někým jiným.
    • kubi-wan
      Blbě.
      • Přesně tak :)
  • "když vývojáři vysvětlují, že nový Garrett je atlet"

    Hm, takze atlet... mam velke obavy, ze to bude v tomto smere dost kopirovat seriu AC. Ano, Garret sice obcas niekam liezol (po lane pripadne so specialnymi rukavicami), ale ja mam strach, ze tento novy Garret bude hopsat po strechach ako Ezio a spol... V predoslych dieloch atletom urcite nebol... A to je dalsia vec, ktoru by som asi neprehltol.
    Ja vam neviem, radsej si velke nadeje robit nebudem.

    Mimochodom, prave vcera som si z nostalgie nainstalovat Thief:DS a SWAT4 a v oboch hrach som mal uplne pred ocami tie moznosti, ktorymi by sa dali tieto hry v dnesnej dobe pekne po$rat. Normalne som cakal nejake hlasky ako "press XY to activate focus to see enemies through walls" a velke heroicke zakroky a podobne kraviny... Tie nove hry ma fakt deformuju :-(
    Ale je mozne, ze robim predcasne predsudky, takze budem radsej drzat hubu a sledovat vyvoj. Ale zatial sa mi to moc nepozdava :-/

    V kazdom pripade k hore uvedenym som si este nainstaloval aj Vampires: The Masquerade Bloodlines (mimochodom s poslednym neoficialnym patchom 8.5.1) a mam na dlhe mesiace o zabavu postarane :-)
  • Malleth
    Pořád to není takovej průser, jako absence Davida Haytera v MGSV.
  • Pinkamena
    Nesmysl! At si pohyby a triky dělá někdo jinej! Může ho dabovat! Když už je tu řeč o panu Sean Connerovi on daboval Bonda v roce 2005 ve hře "From Russia With Love" Neříkejte mi že moction capture nemůže udělat někdo jinej. V Hitmanovi Absolution capture taky nedělal stejný člověk který ho daboval a fungovalo to.
    (Důkaz zde: http://www.imdb.com/title/tt2071475/fullcredits)
    (David Bateson ... Agent 47 (voice)
    William Mapother .... motion capture actor: Agent 47
    No? A bylo to vidět? Ne! Nešlo! O což tu jde tímto pádem?

    Zní to jako výmluva, chápal bych kdyby se jednalo o film. Ale když se jedná o hru tak tady musí být nějaký způsob. Postavy ve hrách jsou nejvíce známy pro svoje ikonické hlasy, přestavte si kdyby Max Payne dostal jiného dablera. Jen si to přestavte.
  • MickeyMutant
    To mají z toho, že lžou, tyhle konflikty s fanoušky. Kdyby rovnou řekli, že se nedohodli na honoráři, že se Stephenu Russellovi změnil hlas nebo že by separátní natáčení pohybu, mimiky a hlasu bylo moc drahé, tak by komunita určitě skřípala zuby, ale nezvedla by se taková vlna nevole. Vždyť Garrett byl letmo načrtnutá postava muže v kápi s půlkou obličeje ve stínu, kterou plně definoval jen její hlas. Že oddělené natáčení řeči a pohybu nepůsobí přirozeně? Proboha a jak se dosud, až na pár výjimek, dělaly všechny počítačové hry a dabovaly filmy?

    A nostalgie? Čekal bych, že se jí v Eidosu budou držet zuby nehty, když radikálně překopávají herní mechanizmy. Nostalgie je totiž něco, na čem je zájem o nového Thiefa založený a relativně bezpracné spojení se starou hrou přes osobu dabéra by jim určitě přidalo body, až dojde na lámání chleba.
    • Presne tak. A nejde o nostalgiu dat tam za jeho hlas konkretnu znamu osobu. Ale ide o hlas samotny, ktory definoval Garreta. Nam ide o to mat tam ten isty hlas, ktory tam bol vzdy uplne skvely. Som zvedavy ako to tomu novemu pojde pri sarkastickych hlaskach atd. Nezaujima ma rozprava pri pohybe, ale pri cutscenach resp. poznamky pri prechadzani. Tam predsa nahravanie hlasu pri pohybe nieje vobec potrebne.
  • Kdo ví, jaké tam byly důvody k této změně, ale moc se mi jejich vysvětlení nechce věřit. Thief je pro mě srdeční záležitost a Russellův hlas k tomu prostě patří. Co si budeme povídat, Garrett mluví jen v klidných pasážích a jestli jim jde jen o nějaké vzdechy při boji, skákání a pádech, tak s tím by si snad zvukaři při dnešní úrovni techniky hravě poradili. Jak už bylo řečeno, jde přece o ducha hry a ne o nějakou dokonalou simulaci. Jsem zvědavý, jak se jim to povede. Pro mě má zatím největší sílu jednička s dvojkou.
    • Me se jako pametnikovi jednicky hodne libil konec trojky ;)
  • Tieto blaboly mi davaju zmysel akurat vtedy, ak by planovali ingame cutsceny, namiesto tych akoze kreslenych.
    • MickeyMutant
      Enginové cutscény určitě budou, mluví o mimice, ale stejně to smysl nedává. Touhle šarádou akorát dělaj voly z fanoušků a nakonec i ze sebe.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit