Přejít na výpis diskuzí

Tvůrci vysvětlují změnu Garrettova hlasu v nové Thief hře

3.4.2013 20:28
Petr Poláček 41 příspěvků

Dokud člověk nedýchá a nežije s herní sérií od jejího počátku, nemá často žádnou šanci pochopit proč oddaní fanoušci tak lpí na něčem, co zvenku připomíná ne zas tak podstatný detail. Konkrétně tím myslím změnu na postu dabéra postavy zloděje Garretta z chystané Thief (4) hry, která v rámci komunity...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Absence Garrettova cynického hlasu bude velká ztráta. Já osobně nevím co od toho mám očekávat. Když se to vezme kolem a kolem tam mě vlastně bude zajímat jen grafika (je možné že jsem to řekl?). Nechci vývojáře podceňovat, ale pochybuji že příjdou s něčím lepším než DromEdáři ve fanmisích. Takové série Calendry nebo A night in Rocksbourg znovuobjevily pojem "hraní". Nový Thief bude muset přijít s user-friendly editorem, jinak si ho zahrajem jednou a půjde do šuplíku (koukám na tebe Thiefe 3).
  • Hmm vysvetleni je jen prachsprosty blabol. Jako priklad lze uvest postavu Elizabeth z Bioshock Infinity, kde je ta postava slozena zer tri ruznych herecek a vypada uzasne...
  • na co si tu hrajete citlivky ?
    Thief byl super hra, to jo, ale jestli hrdina mel naky hlas, tak to fakt uz nevim.
    Na nove hre je pro mne dulezity, aby to byla stale dobra hra s tou pravou thiefovskou atmosfera, zbytku koukam staci, aby tam byl TEN hlas, nevadi ze to bude sunt.
    Kazdy ma plnou hubu inovace, ale nakonec chce furt to stejne.
    • To že TY si nepamatuješ hlas neznamená, že si ho nepamatuje nikdo. Bohužel pro nás, co si jej pamatují, Garretův hlas tvořil podstatnou část atmosféry Thiefa. A to nejen behěm hraní přes hlášky, ale i nádherné filmečky mezi lvly (které byly mimochodem naprosto boží). A nevím jestli má každý plnou hubu inovací, nejspíš nejsem každý :)
    • janchor
      Tu "pravou thiefovskou atmosféru" z velký části tvořil právě i Garrettův hlas, komentující za pochodu svět kolem sebe. A samozřejmě, že hru sám o sobě nedělá.

      A pan MM laskavě přestane předbíhat!
      • MickeyMutant
        You have to come down sometimes, taffer!
    • MickeyMutant
      Původní thiefovskou atmosféru dělal z podstatné části právě Russellův hlas, že si to nepamatuješ, neznamená, že to zapomněli i ostatní. A vůbec to nechci "furt stejně", například by mi nevadilo, kdyby Garrettův hlas zestárl spolu s Russellem. Ale byla by to pořád jedna postava.
  • Boha tady se zaje jednou řešej 3,14čoviny.... když čumim na poorno (zakázaný slovo?) taky mě nezajímá jakej hlas tam heká, to samý u hry absolutně nejde o hlas jakykoli postavy. Vnimam hru a né sexy hlas nějakyho chlapa, nejsem buznička (buzzna je zakazany slovo? vážně?!)
    • šmarj, co to dneska mezi námi běhá po světě?
  • Ten dědula ma nabarvený do červena vlasy? *8*
  • No jasně aj e to tady zase. Sam Fisher bez Samova hlasu, Garrett bez hlasu Garretta... Něco nám po několik let servírují, my si na to zvykneme, sžijeme se s tím a pak nám to odeberou s tím, že to takhle podle nich prostě lepší? To ej padlé na hlavu. Nesnáším tyhle rozhodnutí, to je jako kdyby se moji rodiče rozhodli mi v půlce života změnit hlas. Má to stejný dopad hlavně pro skalní fanoušky. Nekoupím si kvůli tomu Blacklist, nekoupím si ani Thiefa IV a to jsem se na obě dvě hry tolik těšil. Jenže takovéhle změny(i když to může být pro někoho maličkost) nestrpím. Tyhle série jsem si kupoval nejen skvělému hernímu zážitku ale taky hlavně kvůli charismatickým hrdinům. No u Hitmana to chtěli udělat taky, ale zřejmě si uvědomili co dělají za chybu... takže díky za zmaření dalšího hrdiny zmetci!!
  • janchor
    Příměr s Bondem lze brát v potaz jen tak napůl. Je fakt, že Connery si Bonda v mnoha ohledech přisvojil, ale pořád jen různí herci naplňujou literární, tedy v mnoha ohledech nekonkrétní postavu.

    Oproti tomu Garrett se narodil v Russellově hlasu. Kápě, oko, cokoli dalšího.. to jsou detaily. Veškerej rozměr tý postavy člověk natáhne ušima. Je fajn, že sehnali herce, kterej zní podobně, ale ten argument o nemožnosti nadabovat takhle důležitej hlas separátně mi přijde cáklej. Škoda, že nenašli kompromis.

    Na druhou stranu atlet, švihající po střechách parkour, bude jinej hrdina už z principu.
    • MickeyMutant
      Bude novej, mladej. Ale to bude sekáč, pánové. Ten se nezakecá.
  • A že Lara v novém Tomb Raiderovi heká v úplně jiné tónině oproti předchozím dílům, to vám nevadí? *7*
    • Přehlédnul jsi takoveý malý detail, a to ten že nový Tomb Raider je komplet restart série. Thief 4 je prostě pokračování ;)
      • To sice ano, ale po devíti letech, a za tu dobu se změní spousta věcí, tak nevidím důvod, proč se rozčilovat kvůli jinému hlasu hlavní postavy. Já jim přeju, ať se hra povede a budu se na ní těšit.
    • rek bych ze Laru definujou jiny prednosti nez jenom hlas a tam se tvurci drzeli ty nostalgicky noty *1*
      • No nevím, vždyť jsou čím dál menší *1*
  • Tieto blaboly mi davaju zmysel akurat vtedy, ak by planovali ingame cutsceny, namiesto tych akoze kreslenych.
    • MickeyMutant
      Enginové cutscény určitě budou, mluví o mimice, ale stejně to smysl nedává. Touhle šarádou akorát dělaj voly z fanoušků a nakonec i ze sebe.
  • MickeyMutant
    To mají z toho, že lžou, tyhle konflikty s fanoušky. Kdyby rovnou řekli, že se nedohodli na honoráři, že se Stephenu Russellovi změnil hlas nebo že by separátní natáčení pohybu, mimiky a hlasu bylo moc drahé, tak by komunita určitě skřípala zuby, ale nezvedla by se taková vlna nevole. Vždyť Garrett byl letmo načrtnutá postava muže v kápi s půlkou obličeje ve stínu, kterou plně definoval jen její hlas. Že oddělené natáčení řeči a pohybu nepůsobí přirozeně? Proboha a jak se dosud, až na pár výjimek, dělaly všechny počítačové hry a dabovaly filmy?

    A nostalgie? Čekal bych, že se jí v Eidosu budou držet zuby nehty, když radikálně překopávají herní mechanizmy. Nostalgie je totiž něco, na čem je zájem o nového Thiefa založený a relativně bezpracné spojení se starou hrou přes osobu dabéra by jim určitě přidalo body, až dojde na lámání chleba.
    • Presne tak. A nejde o nostalgiu dat tam za jeho hlas konkretnu znamu osobu. Ale ide o hlas samotny, ktory definoval Garreta. Nam ide o to mat tam ten isty hlas, ktory tam bol vzdy uplne skvely. Som zvedavy ako to tomu novemu pojde pri sarkastickych hlaskach atd. Nezaujima ma rozprava pri pohybe, ale pri cutscenach resp. poznamky pri prechadzani. Tam predsa nahravanie hlasu pri pohybe nieje vobec potrebne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit