Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Preed

    S technickymi vecami sa asi da suhlasit, ale ci ich bude hrac vnimat takto negativne je otazne, hlavne v ramci game passu (ja som si to kupil). Takmer vyhradne nehram adventury ani logicke hry a napriek tomu som to dokazal dohrat bez toho aby som bol frustrovany a potreboval navod co je asi subjektivne ale vyslovene sa podobnym hram vyhybam. (btw pisat navod do recenzie to som este nevidel, este som tu recenziu necital pred tym ako som to hral) Potencial hercov je nevytazeny ale nemal som pocit, ze to hrali "zle" aj ked McAvoya by som asi fakt nespoznal kebyze neviem, ze tam je. Za mna je to kludne 8/10 bavil som sa slusne 5 hodin a tie konce su tiez ovela lepsie ako vyhlasovali rozne internetove titulky.

  • dworkin

    V recenzi chybí jakákoliv zmínka o soundtracku. 

  • Akože klobuk dolu. Na tento web už moc nechodim lebo recenzie mi rozhodne nesedia; ale Pavel je v mojich očiach vynimka. Jeho nazory mi fakt korešponduju a absolutne sa shodujem s každym pismenom recenzie. Paradna praca a som rad že nepodlahol všeobecnemu fakehypu. 

    p.s. Pavel ak si tak neurobil ešte stale odporučam daj šancu tretiemu Mass Efektu :) 

  • Vypsat do "recenze" část walkthrough, to je skutečně profesionální herní žurnalistika.

  • victor

    Já bych naopak řekl , že hra nabízí přesně to co bych od ní čekal . Možná reset tlačítko a víc záchytných bodů ....Ovšem provedení a linearita je tak nějak věcí , kterou u adventury čekám a divil bych se kdyby mi zrovna dnes někdo nabídnul víc než dvě dopředu připravená řešení Kuchaře Kuřátka ....Jasně pánvička na sporáku v Miami překvapila víc .....ale horem a dolem , já měl  webhry kolem roku 2000 celkem rád .

  • Tady se ukázalo,  jak omezenou slovní zásobu v poslední době mám. Když jsem totiž došel k výrazu "svrchu" asi 30 vteřin jsem přemýšlel, co to je jako za slovo 😂 trochu jsem se pak nad svou hloupostí pousmál ale jinak je mi dost stydno,  jak jsem jazykově zakrněl. 

  • "...Adam Vojtěch na pozici ministra zdravotnictví... " :))))

  • Tanatonaut

    5/10 sedí. Bál jsem se, že padne desítka kvůli hipsterovosti námětu.

    Ta hra je manifestace promarněného potenciálu. Premisa s časovou smyčkou umožňuje doslova hody. Hra toho ale vůbec nevyužívá.

    Zažil jsem asi cca 40 smyček a mám k dvojici nulový vztah ( zejména Daisy je plochá extrémně ). Jejich dialogy jsou o ničem a nudné.

    V bytě je asi jenom 10 věcí které můžete brát a něco s nimi dělat. Polovina je ale bez reálného i zábavného využití. Prostě tam jsou.

    Neustále jsem tápal co dělat dál. Autor se nepřipravil na experimenty hráčů, kteří budou s vlastní invencí zkoušet svoje nápady jak postavu zachránit nebo jí posunout dál. Logika a intuitivnost nefungovaly a já začal strkat moučníky do zásuvek a klíče do záchodu jestli se něco stane. A ani tohle nešlo. Stejně jako nic moc jiného. Hra je extrémně lineární a neumožňuje blbnout a zkoušet. Prostě chybí obsah.

    WTF konec nevadí, kdybych k němu došel po 4-6 hodinách zábavného Na hromnice o den více dobrodružství. 3 místnosti a nic co v nich dělat. Prostě škoda. Ale první hodina byla boží.

    Life is strange je v tomhle daleko lepší.

    (  taky jste zkoušeli ukrást policistovi telefon, zavolat si na svůj, tím získat jeho číslo a pak mu v dalším loopu zavolat ? Vystrašit, přemluvit, zalhat. No a nešlo to. Hra to nedovolila a přitom taková propálená šance na zábavu.  Jako se vším)

    • uher

      Tohle sem nehrál, ale třeba Life is Strange, který má dva konce (jeden hloupý a druhý nesmyslný) bych zrovna jako nějaký etalon kvality nepoužíval...

      • Tanatonaut

        No, jakože má. Jde mi spíš o herní náplň při hraní. Nápady jak využít vracení času a celkově obsah. Autoři LIS tohle všechno zvládli fakt dobře.

        • uher

          Ani bych neřekl. V podstatě svým nápadem naprosto zničili možnost znovuhratelnosti, protože si mohl po drtivé většině voleb vrátit čas zpátky a hned si viděl, že nemají vůbec žádný vliv na nic. Jedeš vlakem po kolejích, na kterých není žádná výhybka.

          Pokud si dobře vzpomínám, tak tam byly snad jen dvě (!!!) zásadní volby - ta první byla zabránění sebevraždě (a jestli si ji zachránil, nebo ne mělo doslova nulový dopad na následný příběh) a druhá byla až v závěru, kde ti dají na výběr buď udělat hloupost, nebo nesmysl.

          Já tam teda nevidím nic navíc. Ta hra by se bez toho vracení v čase klidně obešla, protože ten prvek mi tam naopak přijde zcela nevyužitý. Vlastně to jak s ním autoři v závěru pracují doslova popírá to, co ti celou dobu prezentují (klidně to rozvedu podrobněji pokud budeš chtít).

          Řekl bych, že ta hra oslovila tolik lidí spíš proto, že z hlavní postavy můžeš udělat ləsbu...

  • LessPh

    Kouknul jsem na to na YT a ten pribeh bez uvah na redditu bych opravdu nepochopil... 6/10 hodnoceni youtube :D

    • victor

      Popravdě YouTube je na adventury jako dělaný 😂

      • LessPh

        Naprosto, nikde se ten borec nezask a mel to dohrany pod 2 hodiny :D

  • Hořkým zklamáním pro mě byl třeba Fallout 4. Do hraní této hry jsem šel s tím že je to nezávislárna kde jednu z postav namluvil Willem Dafoe a proto jsem si říkal že by to mohlo být fajn. Je pravda že pouze jeden velkej plot twist na celou hru je málo, na druhou stranu lze dohrát za hodinu-dvě. Za mě klidně 8/10, důvodem budiž že je to indie záležitost a ne AAA gamesa.

    • toka

      Jenže tahle indie gamesa stojí na Steamu 25$, který jsem za to bohužel dal. Naproti tomu je tady jiná indie adventure hra Road 96, která je o 5$ levnější a na úplně jiným levelu, a to jako po příběhové, tak po herní stránce. Za mě 5/10 docela střízlivý hodnocení, já bych tomu klidně ještě jeden bod ubral.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit