• Jednoduše debilní. Nesmyslné ovládání, inventář etc. Totální zklamání po TW 1, mažu z disku. Mám velice nepříjemný dojem, že má hra spíše ničit hardware. Viz nesmyslné neustálé klikání myší, jen aby se kůň hejbal. Něco jako tlačítko mrtvého muže?
  • Z tejto recenzie som sa rozhodol , ze tuto hru ani neskusim a ako tvrdi recenzent tak aj podla mna je tato hra bez zivota ( chudokrvna ) .
    aktualne dam prednost hre ARCANIA GOTHIC 4 potom si zahrajem RISEN a na koniec lahodu - DARK SOULS
    • Eh, teda skvele RPG jako Two Worlds 2 vymenis za totalni s*cku Gothic 4? To si teda fakt pomuzes...
  • Jeste bych jen dodal, odehral jsem pres 12 hodin, cili, chvilkovym hranim to u me zpusobeno nebylo.
  • I kdyz hodne nerad, musim dat za sebe za pravdu zdejsim kritikum. Na TW II jsem cekal hodne dlouho a i se na nej hodne po relativne vydarenem, ale hlavne zabavnem a dobre hratelnem prvnim dilu tesil (zvalst s poslednim patchem a pluginem The New World to byla vynikajici gamesa), nicmene po dokonceni (a vseho vycisteni potazmo splneni) toho prvniho tutorialoveho ostrova vice nez jen uvazuji dat hre vale... Ovladani hracovy postavy je neintuitivni, krkolomny, nemotorny, prekombinovany - zkratka nemohu si pomoci, ale tady to smrdi konzolovym gamepadem na sto honu, proc treba neni v zakladu moznost otacet mysi hracovou postavou a mit tak moznost rychle zareagovat celem k nepriteli potazmo v bojovych situacich (at jiz z mista ci pri kryti)?, tohle je pomerne zasadni "sprajc" podilici se vyraznou merou na dojmu z celkovyho ovladani a hlavne boju. Je to diky tomu nemotorne a jak jsem jiz zminil neintuitivni. To, ze nektere cinnosti a kontextove akce jdou udelat jen v konkretnim rezimu a po nekolika potvrzenich tento dojem jen utvrzuje. Pohyb postavy taky neprirozeny, inventar - vsechno zdlouhavy...Nemohu si pomoci, tohle me zklamalo. Audiovizual hry nadhera, pekna hudba i atmosfera, rekl bych, ze titul svym vzezrenim i tak trochu dospel, pribeh asi taky nebude spatnej, ale kdyz se hra dobre nehraje neda se "ridit". Ciste muj nazor.
    • Takze "neprekousl", k zaporum bych jeste za sebe a sveho uhlu pohledu dodal zmateny spellcrafting pri hre za maga, ano napad je to v zakladu dobry, nicmene chybi zde vzory alespon zakladnich pouzitelnejsich kouzel takze se v onom amuletu stale hrabat a zkouset ruzny kombinace pro vytvoreni alespon trochu pouzitelnejsiho kouzla nepovazuji alespon z pocatku hry za nic zabavneho a akorat to prodluzuje dobu nez se clovek do hry takrikajici dostane. Alchymie, proc treba neni moznost zakladniho upotrebeni samotnych ingredienci a bezpodminecne musim rozjizdet skill alchemy za nemale penize (co knizka, to tusim 12500)? Umela inteligence protivniku, tam nejaka je? Opetovne jsem se presvedcil, ze se v dnesni dobe neda vetsine recenzi vubec verit. Nastesti me prisla hra v ramci digitalni distribuce jen na 400, takze se to jeste prekousnout dalo, nicmene zaplatit za toto 9 set co chteji u nas, tak bych bych hodne nastvanej. Zlate TW 1. Hodnoceni se radeji zdrzim, jelikoz je zde takovych veci co mi po strance gameplaye vadi, ze to hodnotit ani nechci. Znovu podotykam, ciste muj nazor a na pr. flame nereaguji.
  • Hra je super a mě se hraje naprosto perfektně.
  • hej pls nevi nekdo z vas jak mam spustim normal hru aniz bych si ju aktivoval pres internet bo mobil ?
  • Two Worlds 2....čekal jsem na to jako blázen.Jednička se mě moc líbila.Tak si to nainstatluji a pustím se do toho.Říkám si každý začátek stojí skoro za h.... stačí se tím jen prokousat a tak se koušu a koušu.Příjdou první úkoly a standart RPG tam něco donést, někoho zabít a tady je zakopaný pes (aspoň pro mě).Nepřátelé jsou tupýýýýý a tupýýýý a tupýýý a nudnýýýý a nudnýýý a nudnýýýýýý a veliceee snadnýýý.Stačí praštit a je konec u pár jedinců se musí člověk jakoby snažit a bouchnout do něho vícekrát, ale toto není k hraní , ale strašná nuda.Škoda, že takto očekávaný titul šel pěkně do řiti.A recence nějak jsem ji nepochopil opravdu jsi to hrál?????Mějte se a berte to jako moje veliké zklamání.
  • Mě se hra líbí a ještě ji nemám dohranou. Hlavní dějová linie je sice krátká, ale je tam hafec vedlejších úkolů, které Vám zaberou hodně času. A přesto,že mám slabou graf. kartu, tak jsem hru spustil, sice né naplné detaily, ale mě to stačí a neseká se (NVIDIA 8600 GT 1Gb).
    Co mě úplně nadchlo je otevírání zámků, pak vykrádání kapes a nesmím zapomenout na hraní hudebními nástroji, kterými si můžete vydělat slušný balík. Co mě trochu zklamalo je inteligence nepřátel, které trochu pokulhává. Pokud před nepřítelem utečete tak Vás chvilku pronásleduje, ale jak jste odněj daleko vrací se zpět.
    Grafika: 9/10
    Zvuk: 8/10
    Inteligce nepřátel.: 5/10
    Délka hraní: 9/10
    Ovládání: 8/10
    Vývoj Postavy: 8/10
  • čekal jsem, že tahle hra bude lepší a hlavně delší...
    4 kapitoly, kde za normal obtiznost se splnenim vedlejsich ukolu, jsem uz na konci 1.kapitoly litoval, ze jsem zvolil jen normalni obtiznost a ne tezkou...
    1 kapitola zabrala 3 dny..
    2 kapitola zabrala 1 den..
    3 kapitola půlden..
    4 kapitola 1-2 hodiny..

pokud bych pominul grafiku, tak tohle rpg nesahá hře Inkvizitor ani po kotníky
  • No hra vypadá pěkně ale to je tak všechno. Myslím, že kdyby autoři byli zachovali původní herní schéma a ovládání tak méně by bylo více. Jsem teprve na začátku ale silně zvažuju si raději znovu zahrát jedničku. To ovládání mi připadne na RPG tak strašně kostrbaté...